quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:09 schreef ukga het volgende:
Ts trapt af;
Een Japanner en een Nederlander zitten in de kroeg gezellig een pilsje te drinken. Plotseling geeft de Jap de Nederlander een klap en gooit hem op de grond. De Nederlander krabbelt overeind en vraagt verbaasd aan de Jap wat dit voorstelde. Jap: Dat is karate en dat komt uit Japan.
De Nederelander bestelt hierop nog een rondje en schenkt geen aandacht meer aan de Jap. Maar opeens grijpt de Jap de Nederlander in een onmogelijke greep en werpt hem wederom op de grond. De Nederlander vraagt boos wat dit dan weer is. Jap: Dat was judo en het komt uit Japan.
De Nederlander is nu erg Pissed, betaalt en vertrekt maar komt even later terug een geeft de Jap een ENORME klap tegen zijn kop. De Jap gaat gestrekt en na een kwartier krabbelt hij overeind en vraagt aan de Nederlander wat dat dan mocht zijn. Nederlander: DAT was de krik van mijn MITSUBISHI en die komt ook uit Japan!!!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:12 schreef Holy_Goat het volgende:
Er gaat een Japanner naar een hoer. Hij verteld de hoer dat hij 30 keer klaarkomt, maar na elke keer dat hij klaarkomt, moet hij even buiten een luchtje scheppen. De hoer vind het wel goed, want ze verdiende de laatste tijd nog al slecht. Dus ze beginnen te wippen, en de Japanner komt klaar, en zoals afgesproken gaat hij naar buiten, en even later komt de Japanner weer terug. Dit gebeurd 30 keer, maar na de 30e keer komt de Japanner niet terug! Dus de hoer rent naar buiten en vraagt een een vrouw die net voorbij loopt: “Heeft u hier een Japanner zien weglopen?” Zegt de vrouw: “Nee, maar ik heb zonet wel een bus Japanners zien wegrijden!”
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:12 schreef Holy_Goat het volgende:
Er gaat een Japanner naar een hoer. Hij verteld de hoer dat hij 30 keer klaarkomt, maar na elke keer dat hij klaarkomt, moet hij even buiten een luchtje scheppen. De hoer vind het wel goed, want ze verdiende de laatste tijd nog al slecht. Dus ze beginnen te wippen, en de Japanner komt klaar, en zoals afgesproken gaat hij naar buiten, en even later komt de Japanner weer terug. Dit gebeurd 30 keer, maar na de 30e keer komt de Japanner niet terug! Dus de hoer rent naar buiten en vraagt een een vrouw die net voorbij loopt: “Heeft u hier een Japanner zien weglopen?” Zegt de vrouw: “Nee, maar ik heb zonet wel een bus Japanners zien wegrijden!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Holy_Goat het volgende:
Lol ik ben niet zo van de voetbal maar deze is heerlijk... weet niet of het echt van toepassing was op een bepaald moment, maar toch
Welke eredivisieclub heeft de meeste aziaten?OudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
WTF kan ik eindelijk eens een mop onthouden, faal ik door er een uur over te typenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Er is een schipbreuk ergens ter wereld. Het schip vergaat met man en muis, behalve 3 mannen die een groot stuk hout te pakken hebben kunnen krijgen. De mannen spoelen aan op een verlaten eiland. De mannen, een Amerikaan, een Engelsman en een Japanner, stellen zich aan elkaar voor. De Amerikaan neemt het woord: ''Well, I'm an American. I know how to handle in this kind of situations. You!'' En hij wijst de Engelsman aan. ''You take care of some woods, to make a big fire. And You'', hij richt zich tot de Japanner, ''You will take care of the suplies. I'll find some food for us!'' Dus de drie mannen slaan ieder een eigen weg in. Na een tijd komen de Engelsman en de Amerikaan elkaar tegen. Ze hebben beiden volop hout en voedsel verzameld, dus ze besluiten terug te gaan naar de plek die ze als hun kamp hadden aangewezen. Wanneer ze aankomen, is er geen Japanner te zien. Ze besluiten hem te gaan zoeken. Net voor schemering keren ze terug op de plek, zonder de Japanner. Eenmaal zittend bij het vuur springt toch ineens die Japanner uit de bosjes: 'SUPLIEEEES!!!!'
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Een Amerikaan, Nederlander en Japanner zijn de enige overlevenden van een schipbreuk. Ze spoelen aan op een onbewoond eiland, waarop de Amerikaan de leiding op zich neemt. "Go look for some fresh water", zegt ie tegen de Nederlander. "And you, go look if you can find som supplies!", zegt ie tegen de Japanner. "I'll stay here and make us a fire. Meet me back here." De Nederlander en Japanner gaan snel op pad om te zoeken wat hen werd opgedragen.
Na een paar uur komt de Nederlander terug met water. "Where is the Japanese guys?", vraagt ie aan de Amerikaan die voor een mooi kampvuurtje zit. "I don't know, haven't seen him since you left...". Kut, denkt die Nederlander. Samen uit samen thuis, dus die stelt voor aan die Amerikaan om de Japanner te gaan zoeken. "Great idea!", zegt de Amerikaan. "I think I saw him head that way", waarop ze het bos inlopen. Nadat ze een tijdje door het bos lopen, springt in één keer vanuit het niets die Japanner uit een boom en schreeuwt keihard: "SUPPLIES!!!!!!!!!!!!!!"
![]()
![]()
Bertje Vis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:12 schreef Holy_Goat het volgende:
quote:
die mop bestond al voordat bert hem verteld ehoorquote:
Geisha's die hoeren zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Een jonge Nederlander is samen met zijn baas op weg naar Tokio in Japan voor een belangrijke zakenmissie. Baas: "Is dit de eerste maal dat je naar Japan komt?" Jongen: "Ja ja, en ik zou zo graag die Japanse geisha's ontmoeten. Naar het schijnt zijn ze fantastisch in bed." Baas: "Inderdaad, ik zal je tonen waar je 1 van de beste van heel Japan kan vinden."De baas neemt hem mee naar de achterbuurten van Tokio en wenst hem een goede avond, maar herinnert hem er aan dat hij morgen vroeg met de klant gaat golfen. Jongen: "No problem, baas" En hij gaat binnen in het huis van de geisha. De geisha begroet de jongeman en biedt hem direct wat te drinken aan. Na enkele glazen sake gaan ze naar bed. De jongen bespringt de geisha en neemt haar van voren langs. Na enkele minuten roept de geisha zeer luid en met veel gekreun: "Mmmm Nachagaiana!!!" De jongeman opgehitst door het gekreun doet verder en weer roept de geisha met veel gekreun: "Aaaah Nachagai ana !!!" Die avond neemt hij de geisha wel drie maal en steeds roept ze: "Nachagai ana !!!" Voldaan keert hij terug naar zijn hotel en denkt bij zichzelf : ik moet wel heel goed zijn om na elk beurt zo'n compliment als 'Nachagai ana' te krijgen. De volgende morgen gaat hij golfen met de Japanse klant. Na enkele minuten is het duidelijk dat de Japanner zeer goed kan golfen. De jongen denkt bij zichzelf: de volgende keer als hij de bal nog eens in de hole slaat moet ik hem een complimentje geven. Bij de volgende slag in de hole zegt hij: "Bravo meneer, euh ... Nachagai ana !!!" De Japanner kijkt op en zegt: "Hoe bedoelt u 'NIET IN HET GOEDE GAATJE'????"
trololololoooooolololoooololololooooooooooolquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:09 schreef ukga het volgende:
Ts trapt af;
Een Japanner en een Nederlander zitten in de kroeg gezellig een pilsje te drinken. Plotseling geeft de Jap de Nederlander een klap en gooit hem op de grond. De Nederlander krabbelt overeind en vraagt verbaasd aan de Jap wat dit voorstelde. Jap: Dat is karate en dat komt uit Japan.
De Nederelander bestelt hierop nog een rondje en schenkt geen aandacht meer aan de Jap. Maar opeens grijpt de Jap de Nederlander in een onmogelijke greep en werpt hem wederom op de grond. De Nederlander vraagt boos wat dit dan weer is. Jap: Dat was judo en het komt uit Japan.
De Nederlander is nu erg Pissed, betaalt en vertrekt maar komt even later terug een geeft de Jap een ENORME klap tegen zijn kop. De Jap gaat gestrekt en na een kwartier krabbelt hij overeind en vraagt aan de Nederlander wat dat dan mocht zijn. Nederlander: DAT was de krik van mijn MITSUBISHI en die komt ook uit Japan!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |