quote:Speciale relatie Bridget en Johnny
Uitgegeven: 7 september 2010 20:34
Laatst gewijzigd: 7 september 2010 20:34
AMSTERDAM - Bridget Maasland en Johnny de Mol hebben het meer dan gezellig met elkaar. De twee werden in een innige omhelzing gespot op het strand van Ibiza.
© Alphons Nieuwenhuis
De Mol laat doorschemeren dat er wel iets speelt tussen de twee, zo weet Shownieuws te melden. Maar de 31-jarige De Mol wil zeker niet over een relatie spreken. Volgens de presentator zijn Bridget en hij er zelf nog niet uit hoe ze hun band willen noemen. Maasland ontkent overigens in alle toonaarden dat er sprake is van liefde tussen de twee.
Johnny en Bridget reisden deze zomer samen af naar Suriname voor de opnames van het programma Waar Is De Mol? Daar zou de vonk tussen de twee presentatoren zijn overgesprongen.
Vrijgezel
De 35-jarige Maasland werd in december vrijgezel toen zij en haar vriend Pepijn definitief een punt achter hun relatie zetten. Ze hebben samen een zoontje van bijna 2 jaar. In de nieuwe serie Hoe Vind ik een Vent? Gaat Maasland op zoek naar een geschikte partner.
Ja. Ze vinden het geniaalquote:Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
psst. Hoe vindt de poes het kattenmeubel? Jij had die toch gekocht of niet?
Dat is een vraag aan jezelf?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef nienja het volgende:
Ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen?
Wellicht is Bridget daar heul niet naar op zoek. En Johnny zal toch ook op moeten groeien lijkt me?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Northside het volgende:
Nou, als je op zoek bent naar een langdurige stabiele relatie en een goede vader voor je kind moet je dus NIET johnny hebben lijkt me.
Het kind heeft al een vader.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Northside het volgende:
Nou, als je op zoek bent naar een langdurige stabiele relatie en een goede vader voor je kind moet je dus NIET johnny hebben lijkt me.
Waar ben je als 34 jarige single-mom dan wel naar op zoek? En Johnny zal ooit op een dag wel opgroeien, maar de kans dat hij zich bij Bridget (+kind) zal vastleggen schat ik niet heel groot in.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wellicht is Bridget daar heul niet naar op zoek. En Johnny zal toch ook op moeten groeien lijkt me?
Nou, wooptiedoe. Jij zou het in mevr. Maasland d'r situatie dus niet belangrijk vinden dat je partner goed met je kind kan omgaan?quote:
Je gaat niet op zoek naar een soort van 2e vader voor je kind lijkt mij. Je wordt verliefd op een man/vrouw/pony weet ik veel omdat je die aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, wooptiedoe. Jij zou het in mevr. Maasland d'r situatie dus niet belangrijk vinden dat je partner goed met je kind kan omgaan?
Ik denk inderdaad dat vrouwen bij hun partnerkeuze rekening houden met hun kind ja. Volgens mij speelt de overweging "zou hij een goede vader voor mijn kind zijn" een heel grote rol. Of het kind al een vader heeft... tsja, een biologische wel, maar ook qua opvoeding?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:13 schreef Noek het volgende:
Je gaat niet op zoek naar een soort van 2e vader voor je kind lijkt mij. Je wordt verliefd op een man/vrouw/pony weet ik veel omdat je die aantrekkelijk vindt.
Jij maakt ervan dat zij op zoek is naar een goede vader. Dat is toch raar, hij heeft nl al een vader.
Dat dus!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:16 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Vind het zo'n raar koppel. Ik zie bij Johnny nog steeds als een 16-jarige voor me en bridget als een oude doos...
nouquote:Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Northside het volgende:
Ik kan er ook helemaal naastzitten hoor, we kunnen het eens in [OUD] vragen.
Jouw kinderen krijgen toch heel wat jaren (misschien wel 10+) met jouw partnerkeuze te maken...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:32 schreef lily het volgende:
noubij deze mijn mening:
Ik zou op zoek zijn naar een partner in eerste instantie. Niet naar een vader voor mijn kinderen.
Het moet wel klikken natuurlijk maar ik zou zeker geen vadertype zoeken want die hebben ze al.
Maar gelukkig is dit hypothetisch voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |