abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86184733
Bridget Maasland, de oud-TMF-VJ die inmiddels een aardige carriere in Showbizzland heeft opgebouwd, had het in de laatste jaren zwaar te verduren. Ze kreeg samen met toenmalige vriend Pepijn een zoon, Mees, maar de liefde bleek kort na de bevalling bekoeld. Pepijn had naar men fluistert een ander.

Bridget vocht zich als alleenstaande moeder door het leven en inmiddels lacht het leven haar weer een beetje toe. Zo zou de Telegraaf dit stuk ook schrijven.

Pepijn heeft ze ver achter zich gelaten en ze staat weer open voor een nieuwe liefde die het ijskonijn in haar doet smelten. Een liefdesrelatie mag het nog niet heten, wél een 'speciale relatie'

quote:
Speciale relatie Bridget en Johnny
Uitgegeven: 7 september 2010 20:34
Laatst gewijzigd: 7 september 2010 20:34
AMSTERDAM - Bridget Maasland en Johnny de Mol hebben het meer dan gezellig met elkaar. De twee werden in een innige omhelzing gespot op het strand van Ibiza.

© Alphons Nieuwenhuis
De Mol laat doorschemeren dat er wel iets speelt tussen de twee, zo weet Shownieuws te melden. Maar de 31-jarige De Mol wil zeker niet over een relatie spreken. Volgens de presentator zijn Bridget en hij er zelf nog niet uit hoe ze hun band willen noemen. Maasland ontkent overigens in alle toonaarden dat er sprake is van liefde tussen de twee.
Johnny en Bridget reisden deze zomer samen af naar Suriname voor de opnames van het programma Waar Is De Mol? Daar zou de vonk tussen de twee presentatoren zijn overgesprongen.

Vrijgezel
De 35-jarige Maasland werd in december vrijgezel toen zij en haar vriend Pepijn definitief een punt achter hun relatie zetten. Ze hebben samen een zoontje van bijna 2 jaar. In de nieuwe serie Hoe Vind ik een Vent? Gaat Maasland op zoek naar een geschikte partner.

hartje

*; *; *; *; *;

Ben hier blij voor het nieuwe showbizzkoppel!
pi_86187458
oO<
pi_86191453
Leuke OP :D
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 september 2010 @ 10:56:01 #4
22592 crew  Ole
pi_86196912
Met wie is De Mol nog niét naar bed geweest :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_86196940
Ruud de Wild belde Bridget vanochtend. En 3x raden met wie ze in de auto zat...
pi_86197873
[quote]Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ruud de Wild belde Bridget vanochtend. En 3x raden met wie ze in de auto zat...
[/quote]

psst. Hoe vindt de poes het kattenmeubel? Jij had die toch gekocht of niet?
pi_86197902
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

psst. Hoe vindt de poes het kattenmeubel? Jij had die toch gekocht of niet?

Ja. Ze vinden het geniaal :D
pi_86197987
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja. Ze vinden het geniaal :D
:) jeej, super! O+
  woensdag 8 september 2010 @ 11:50:29 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_86198724
Euh? }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_86199121
Wat een vreemde combinatie.
Ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen?
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86199192
Ik vind ze ook totaal niet bij elkaar passen (voor zover ik dat kan beoordelen :P )
  woensdag 8 september 2010 @ 12:17:58 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_86199727
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef nienja het volgende:

Ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen?
Dat is een vraag aan jezelf?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_86201650
Nou, als je op zoek bent naar een langdurige stabiele relatie en een goede vader voor je kind moet je dus NIET johnny hebben lijkt me. :{
Ja, ik generaliseer.
pi_86201741
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Northside het volgende:
Nou, als je op zoek bent naar een langdurige stabiele relatie en een goede vader voor je kind moet je dus NIET johnny hebben lijkt me. :{
Wellicht is Bridget daar heul niet naar op zoek. En Johnny zal toch ook op moeten groeien lijkt me?
pi_86202431
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Northside het volgende:
Het kind heeft al een vader. :')
Go hard or go home
pi_86202496
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wellicht is Bridget daar heul niet naar op zoek. En Johnny zal toch ook op moeten groeien lijkt me?
Waar ben je als 34 jarige single-mom dan wel naar op zoek? En Johnny zal ooit op een dag wel opgroeien, maar de kans dat hij zich bij Bridget (+kind) zal vastleggen schat ik niet heel groot in.
Ja, ik generaliseer.
pi_86202574
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:42 schreef Noek het volgende:
Het kind heeft al een vader. :')
Nou, wooptiedoe. Jij zou het in mevr. Maasland d'r situatie dus niet belangrijk vinden dat je partner goed met je kind kan omgaan?
Ja, ik generaliseer.
pi_86203588
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, wooptiedoe. Jij zou het in mevr. Maasland d'r situatie dus niet belangrijk vinden dat je partner goed met je kind kan omgaan?
Je gaat niet op zoek naar een soort van 2e vader voor je kind lijkt mij. Je wordt verliefd op een man/vrouw/pony weet ik veel omdat je die aantrekkelijk vindt.

Jij maakt ervan dat zij op zoek is naar een goede vader. Dat is toch raar, hij heeft nl al een vader.
Go hard or go home
  woensdag 8 september 2010 @ 14:16:29 #19
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_86203700
Vind het zo'n raar koppel. Ik zie bij Johnny nog steeds als een 16-jarige voor me en bridget als een oude doos...
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_86203887
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:13 schreef Noek het volgende:
Je gaat niet op zoek naar een soort van 2e vader voor je kind lijkt mij. Je wordt verliefd op een man/vrouw/pony weet ik veel omdat je die aantrekkelijk vindt.

Jij maakt ervan dat zij op zoek is naar een goede vader. Dat is toch raar, hij heeft nl al een vader.
Ik denk inderdaad dat vrouwen bij hun partnerkeuze rekening houden met hun kind ja. Volgens mij speelt de overweging "zou hij een goede vader voor mijn kind zijn" een heel grote rol. Of het kind al een vader heeft... tsja, een biologische wel, maar ook qua opvoeding?

Ik kan er ook helemaal naastzitten hoor, we kunnen het eens in [OUD] vragen. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_86206265
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:16 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Vind het zo'n raar koppel. Ik zie bij Johnny nog steeds als een 16-jarige voor me en bridget als een oude doos...
Dat dus!
pi_86206453
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:21 schreef Northside het volgende:
Ik kan er ook helemaal naastzitten hoor, we kunnen het eens in [OUD] vragen. :P
nou :P bij deze mijn mening:

Ik zou op zoek zijn naar een partner in eerste instantie. Niet naar een vader voor mijn kinderen.
Het moet wel klikken natuurlijk maar ik zou zeker geen vadertype zoeken want die hebben ze al.
Maar gelukkig is dit hypothetisch voor mij
pi_86207783
wat een onwaarschijnlijk koppel! :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_86209108
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:32 schreef lily het volgende:
nou :P bij deze mijn mening:

Ik zou op zoek zijn naar een partner in eerste instantie. Niet naar een vader voor mijn kinderen.
Het moet wel klikken natuurlijk maar ik zou zeker geen vadertype zoeken want die hebben ze al.
Maar gelukkig is dit hypothetisch voor mij
Jouw kinderen krijgen toch heel wat jaren (misschien wel 10+) met jouw partnerkeuze te maken...
Ja, ik generaliseer.
pi_86210406
Ja, maar toch heb je als nieuwe partner een andere rol dan als vader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')