Like what the fuck? Kosteloos? Tuuuuurlijk had ik dat wel gewild!quote:Hoe krijg ik de Vervangend Toestel Service?
Binnen 10 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel of de aansluiting van je nieuwe Vodafone abonnement, kun je de Vervangende Toestel Service kosteloos afsluiten in elke Vodafone winkel.
Uitzuigers, Vodafonequote:Zijn deze 10 dagen al voorbij en wil je je toch aanmelden voor de Vervangende Toestel Service? Dit regel je ook in een Vodafone winkel.
Als je meteen gebruik wilt maken van de dienst, betaal je éénmalig ¤ 29,75 inclusief btw.
Per minuut afrekenen doen KPN, Hi, en Telfort ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Vodafone gaat sowieso richting 1995 met hun datalimieten, per minuut afgerekend en omslachtige voorwaarden.
Ben ik blij dat ik bij T-Mobile zit. Onbeperkt internet en per seconde afreken (hun sterkste punten) Alleen jammer dat je niet overal hetzelfde 3G-bereik ontvangt tov andere providers en in sommige delen van 't land zelfs helemaal geen bereik hebt. (minpunten)quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Per minuut afrekenen doen KPN, Hi, en Telfort ook
En datalimiet, het zal me niks verbazen als a) andere providers het ook gaan invoeren of b) het binnenkort weer afgeschaft gaat worden.
Ze hebben inderdaad geen datalimiet, maar met die klote ontvangst en trage snelheden haal je de 250mb per maand toch nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik bij T-Mobile zit. Onbeperkt internet en per seconde afreken (hun sterkste punten) Alleen jammer dat je niet overal hetzelfde 3G-bereik ontvangt tov andere providers en in sommige delen van 't land zelfs helemaal geen bereik hebt. (minpunten)
Als ik 'm tether met mijn laptop heb ik best wel snel internet als ik 3G-bereik heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad geen datalimiet, maar met die klote ontvangst en trage snelheden haal je de 250mb per maand toch niet
Het beperkte bereik van T-Mobile is toch een dealbreaker geweest voor mij. Ik heb mijn abonnement om die reden op kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik bij T-Mobile zit. Onbeperkt internet en per seconde afreken (hun sterkste punten) Alleen jammer dat je niet overal hetzelfde 3G-bereik ontvangt tov andere providers en in sommige delen van 't land zelfs helemaal geen bereik hebt. (minpunten)
Geloof me, binnen de Randstad (muv. het Groene Hart) heb ik altijd goede 3G-bereik gehad. Toen ik in Twente was voor een paar dagen kon ik alleen internetten op matig GPRS-bereik. Als je in een dead zone leeft kan ik dat inderdaad begrijpen dat je er niks aan hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beperkte bereik van T-Mobile is toch een dealbreaker geweest voor mij. Ik heb mijn abonnement om die reden op kunnen zeggen.
Als ze een wanprestatie leveren is dat gewoon een reden om een contract te ontbinden. Begrijp nooit waarom veel mensen het daar bij laten zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef VeerEli het volgende:
haha, voor 29,75 heb je een nieuwe telefoon
Oke..wel een hele oude en lelijke dan..maar toch.
Vind het belachelijk. Zit zelf ook bij vodafone. Vind hun service ook verrekte slecht en heb nu 2x vodafone gehad, en mijn moeder en vader ook 1x, en allemaal elke keer gedonder met elke telefoon.
Begin er ook niet meer aan. Zit jammer genoeg nog meer dan een jaar aan dit kutding vast, maar daarna geen vodafone meer voor mij.
Vrienden van me die T-Mobile heeft klaagt toch wel over zijn bereik, en gaat het om die reden ook opzeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, binnen de Randstad (muv. het Groene Hart) heb ik altijd goede 3G-bereik gehad. Toen ik in Twente was voor een paar dagen kon ik alleen internetten op matig GPRS-bereik. Als je in een dead zone leeft kan ik dat inderdaad begrijpen dat je er niks aan hebt.
Omdat een contractbreuk vaak van beide kanten moet komen voordat het de juridische kant opgaat. Maar bedrijven zijn commercieel dus geldlustig en zullen niet makkelijk een contract verbreken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze een wanprestatie leveren is dat gewoon een reden om een contract te ontbinden. Begrijp nooit waarom veel mensen het daar bij laten zitten.
Van iedereen die ik ken in Rotterdam en Den Haag met T-Mobile heeft niemand problemen. Wel ziek man.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vrienden van me die T-Mobile heeft klaagt toch wel over zijn bereik, en gaat het om die reden ook opzeggen.
En gisteren nog zat ik in college (UvA) naast iemand met T-Mobile, die er 3 minuten over deed om Wikipedia te laden, terwijl ik hem binnen luttele seconden had
Heb je een vervangend toestel totdat hij gemaakt is. Anders was het gratis (lees ik) en/of 1 euro per maand. Voor die euro per maand zal ik niet wakkerliggen, maar + die 30 euro vind ik het echt achterlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef VeerEli het volgende:
haha, voor 29,75 heb je een nieuwe telefoon
Oke..wel een hele oude en lelijke dan..maar toch.
Vind het belachelijk. Zit zelf ook bij vodafone. Vind hun service ook verrekte slecht en heb nu 2x vodafone gehad, en mijn moeder en vader ook 1x, en allemaal elke keer gedonder met elke telefoon.
Begin er ook niet meer aan. Zit jammer genoeg nog meer dan een jaar aan dit kutding vast, maar daarna geen vodafone meer voor mij.
Ik wel ja, dat was eind juli. Ben er niet op ingegaan toen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef Renesite het volgende:
Kent iemand uberhaupt deze regeling + iemand die dit is voorgesteld bij het afsluiten van het abonnement?
Goed planquote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef yosander het volgende:
Paar weken terug ook mij HTC Legend terug moeten sturen (na 3x langs te zijn geweest).
Toen ik in de winkel vroeg om een leentoestel werd gezegd dat ik daarvoor maar een verzekering had moeten afsluitenof anders een oude mobiel van thuis moest gebruiken.
Uiteindelijk maar een e-mail gestuurd, want door een defect toestel van Vodafone kan ik geen gebruik maken hun diensten waar ik toch wel voor betaal.
Kreeg na drie dagen excuses en uit coulance een volledig maandbedrag teruggestort.
Geloof dat laatste maar niet, dat is om een beetje goodwill te kwekenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef Renesite het volgende:
Opgestuurd. Wat ik als leentoestel kreeg was een bakelieten Siemens. Nou ja, dan maar niet, neem de bejaarde Samsung van mijn moeder wel! Hij vond het wel vreemd dat ze me dat niet hadden gevraagd.
Ach, nou ja, het principe was het gewoon
Dit was een externe medewerker van het vodafone reperatieteam.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Geloof dat laatste maar niet, dat is om een beetje goodwill te kweken
Zit bij Uni Garant, niet bij een van de door Vodafone aangeleverde partijen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet als je een HTC met garantie hebt ook nooit naar je provider toe gaan. Duurt allemaal veel te lang. Ik heb HTC zelf gebeld, het toestel is opgehaald (op door jou op te geven adres!), binnen twee weken gerepareerd, weer afgeleverd op het door mij opgegeven adres, netjes in een doosje met poestlapje erbij lol
Via je eigen provider duurt het nog eens twee weken langer.
Telefoonnnummer klantenservice HTC: Nederlands +31(0)20-715-7310 Mon - Sat 09:00- 18:00 (Mon - Fri) 09:00- 13:00 (Sat)
Veel succes.
Had 'm binnen zes werkdagen terug via Vodafone en ach, die twee keer tien minuten fietsen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet als je een HTC met garantie hebt ook nooit naar je provider toe gaan. Duurt allemaal veel te lang. Ik heb HTC zelf gebeld, het toestel is opgehaald (op door jou op te geven adres!), binnen twee weken gerepareerd, weer afgeleverd op het door mij opgegeven adres, netjes in een doosje met poestlapje erbij lol
Via je eigen provider duurt het nog eens twee weken langer.
Telefoonnnummer klantenservice HTC: Nederlands +31(0)20-715-7310 Mon - Sat 09:00- 18:00 (Mon - Fri) 09:00- 13:00 (Sat)
Veel succes.
Hmmm, Dynafix... Hoe kan ik erachter komen hoe lang die reparatie dan gaat duren? Ben ik wel benieuwd naar, zo'n 'statusmonitor'quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Had 'm binnen zes werkdagen terug via Vodafone en ach, die twee keer tien minuten fietsen.
In totaal (was via Dynafix te zien) is die nog geen 12 uur op de reparatieafdeling van HTC zelf geweest.
Hier: http://www6.dynafix.com/a(...)der_tracestatus.aspxquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, Dynafix... Hoe kan ik erachter komen hoe lang die reparatie dan gaat duren? Ben ik wel benieuwd naar, zo'n 'statusmonitor'
Had jij ook last van reboots? Er moet in mijn geval gewoon een nieuwe moederbord in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |