abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 september 2010 @ 19:55:05 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86176702
Mijn HTC Desire zit steeds in rebootloops, en dat irriteert - vooral als je dagelijks 2 uur in de bus doorbrengt. Iedere keer valt hij uit. Enfin, hij moet gewoon naar de dokter voor een nieuw moederbordje.

Tot zover, maar als hij opgestuurd moet worden dan ben ik hem kwijt, en aangezien ik geen multimedia telefoon of iets in die richting heb (sterker nog, de telefoons in huis zijn allemaal zonder radio optie, mp3tjes etc. etc.) zou ik graag iets gelijkwaardigs ervoor in de ruil hebben.

Ik bel dus net de vodafone klantenservice (waar het bijzonder moeilijk is om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen (tip: optie 4)) en daar reppen ze opeens over een 'vervangend toestel service'. Okee... dat ken ik niet? "Ja, dat moet u afsluiten als u uw telefoon net heeft!"

Voor de rest was die Maastrichtse vriendin niet zo spraakzaam en zodoende ben ik wat gaan googlen:
quote:
Hoe krijg ik de Vervangend Toestel Service?

Binnen 10 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel of de aansluiting van je nieuwe Vodafone abonnement, kun je de Vervangende Toestel Service kosteloos afsluiten in elke Vodafone winkel.
Like what the fuck? Kosteloos? Tuuuuurlijk had ik dat wel gewild!
Nou ja, volgende linkje: wat kost het per maand. 1 euro!!!
Terug, wat kost het nu?
quote:
Zijn deze 10 dagen al voorbij en wil je je toch aanmelden voor de Vervangende Toestel Service? Dit regel je ook in een Vodafone winkel.
Als je meteen gebruik wilt maken van de dienst, betaal je éénmalig ¤ 29,75 inclusief btw.
Uitzuigers, Vodafone :r ! Dat wordt ruzie maken donderdag. Eerder heb ik immers geen tijd, een normaal mens werkt :{ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:56:16 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_86176748
al is vodafone wel :r

- slechte service.

- dure tarieven in vergelijking met andere providers.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Moderator dinsdag 7 september 2010 @ 19:56:34 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86176762
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef leeell het volgende:
al is vodafone wel :r
En inhoudelijk?
pi_86176801
vervangt. }:|
pi_86176808
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

En inhoudelijk?
Datalimieten bij mobiel internet :').
Feyenoord Rotterdam
pi_86176910
Vodafone gaat sowieso richting 1995 met hun datalimieten, per minuut afgerekend en omslachtige voorwaarden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator dinsdag 7 september 2010 @ 20:01:48 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86176976
Kent iemand uberhaupt deze regeling + iemand die dit is voorgesteld bij het afsluiten van het abonnement?
pi_86176987
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Vodafone gaat sowieso richting 1995 met hun datalimieten, per minuut afgerekend en omslachtige voorwaarden.
Per minuut afrekenen doen KPN, Hi, en Telfort ook :')
En datalimiet, het zal me niks verbazen als a) andere providers het ook gaan invoeren of b) het binnenkort weer afgeschaft gaat worden.
pi_86177098
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Per minuut afrekenen doen KPN, Hi, en Telfort ook :')
En datalimiet, het zal me niks verbazen als a) andere providers het ook gaan invoeren of b) het binnenkort weer afgeschaft gaat worden.
Ben ik blij dat ik bij T-Mobile zit. Onbeperkt internet en per seconde afreken (hun sterkste punten) Alleen jammer dat je niet overal hetzelfde 3G-bereik ontvangt tov andere providers en in sommige delen van 't land zelfs helemaal geen bereik hebt. (minpunten)
Feyenoord Rotterdam
pi_86177210
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik bij T-Mobile zit. Onbeperkt internet en per seconde afreken (hun sterkste punten) Alleen jammer dat je niet overal hetzelfde 3G-bereik ontvangt tov andere providers en in sommige delen van 't land zelfs helemaal geen bereik hebt. (minpunten)
Ze hebben inderdaad geen datalimiet, maar met die klote ontvangst en trage snelheden haal je de 250mb per maand toch niet :')
pi_86177286
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ze hebben inderdaad geen datalimiet, maar met die klote ontvangst en trage snelheden haal je de 250mb per maand toch niet :')
Als ik 'm tether met mijn laptop heb ik best wel snel internet als ik 3G-bereik heb.
Feyenoord Rotterdam
pi_86177317
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Het beperkte bereik van T-Mobile is toch een dealbreaker geweest voor mij. Ik heb mijn abonnement om die reden op kunnen zeggen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:10:57 #13
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_86177345
haha, voor 29,75 heb je een nieuwe telefoon :D

Oke..wel een hele oude en lelijke dan..maar toch.
Vind het belachelijk. Zit zelf ook bij vodafone. Vind hun service ook verrekte slecht en heb nu 2x vodafone gehad, en mijn moeder en vader ook 1x, en allemaal elke keer gedonder met elke telefoon.

Begin er ook niet meer aan. Zit jammer genoeg nog meer dan een jaar aan dit kutding vast, maar daarna geen vodafone meer voor mij.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_86177450
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het beperkte bereik van T-Mobile is toch een dealbreaker geweest voor mij. Ik heb mijn abonnement om die reden op kunnen zeggen.
Geloof me, binnen de Randstad (muv. het Groene Hart) heb ik altijd goede 3G-bereik gehad. Toen ik in Twente was voor een paar dagen kon ik alleen internetten op matig GPRS-bereik. Als je in een dead zone leeft kan ik dat inderdaad begrijpen dat je er niks aan hebt.
Feyenoord Rotterdam
pi_86177472
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef VeerEli het volgende:

Vind het belachelijk. Zit zelf ook bij vodafone. Vind hun service ook verrekte slecht en heb nu 2x vodafone gehad, en mijn moeder en vader ook 1x, en allemaal elke keer gedonder met elke telefoon.

Begin er ook niet meer aan. Zit jammer genoeg nog meer dan een jaar aan dit kutding vast, maar daarna geen vodafone meer voor mij.
Als ze een wanprestatie leveren is dat gewoon een reden om een contract te ontbinden. Begrijp nooit waarom veel mensen het daar bij laten zitten.
pi_86177502
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef o.us het volgende:

[..]

Geloof me, binnen de Randstad (muv. het Groene Hart) heb ik altijd goede 3G-bereik gehad. Toen ik in Twente was voor een paar dagen kon ik alleen internetten op matig GPRS-bereik. Als je in een dead zone leeft kan ik dat inderdaad begrijpen dat je er niks aan hebt.
Vrienden van me die T-Mobile heeft klaagt toch wel over zijn bereik, en gaat het om die reden ook opzeggen.

En gisteren nog zat ik in college (UvA) naast iemand met T-Mobile, die er 3 minuten over deed om Wikipedia te laden, terwijl ik hem binnen luttele seconden had :')
pi_86177572
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als ze een wanprestatie leveren is dat gewoon een reden om een contract te ontbinden. Begrijp nooit waarom veel mensen het daar bij laten zitten.
Omdat een contractbreuk vaak van beide kanten moet komen voordat het de juridische kant opgaat. Maar bedrijven zijn commercieel dus geldlustig en zullen niet makkelijk een contract verbreken.
Feyenoord Rotterdam
pi_86177645
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vrienden van me die T-Mobile heeft klaagt toch wel over zijn bereik, en gaat het om die reden ook opzeggen.

En gisteren nog zat ik in college (UvA) naast iemand met T-Mobile, die er 3 minuten over deed om Wikipedia te laden, terwijl ik hem binnen luttele seconden had :')
Van iedereen die ik ken in Rotterdam en Den Haag met T-Mobile heeft niemand problemen. Wel ziek man.

Trouwens, in sommige gebouwen heb je ook nooit bereik. Maar dat komt meestal door een betonnen plafond oid.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator dinsdag 7 september 2010 @ 20:19:03 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86177701
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef VeerEli het volgende:

Heb je een vervangend toestel totdat hij gemaakt is. Anders was het gratis (lees ik) en/of 1 euro per maand. Voor die euro per maand zal ik niet wakkerliggen, maar + die 30 euro vind ik het echt achterlijk.

Sowieso verwacht ik eigenlijk voor die 30 euro wel een vergelijkbaar ding. Maar als dat het ook niet is ga ik stevig balen :') En kijken wat er te regelen valt... alweer.
pi_86179205
Raken we trouwens tegenwoordig al in paniek als we een weekje of twee met een Nokia 4045 moeten bellen?
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_86183556
Man even 2 weken het moeten doen met een simpel toestel!
Als je televisie kapot gaat brengen ze toch ook geen vervangende en dat is met meer dingen.

Ts stelt zich aan!
  woensdag 8 september 2010 @ 15:54:20 #22
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86207326
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef Renesite het volgende:
Kent iemand uberhaupt deze regeling + iemand die dit is voorgesteld bij het afsluiten van het abonnement?
Ik wel ja, dat was eind juli. Ben er niet op ingegaan toen.
AFC AJAX
pi_86208021
Paar weken terug ook mij HTC Legend terug moeten sturen (na 3x langs te zijn geweest).
Toen ik in de winkel vroeg om een leentoestel werd gezegd dat ik daarvoor maar een verzekering had moeten afsluiten :') of anders een oude mobiel van thuis moest gebruiken.

Uiteindelijk maar een e-mail gestuurd, want door een defect toestel van Vodafone kan ik geen gebruik maken hun diensten waar ik toch wel voor betaal.
Kreeg na drie dagen excuses en uit coulance een volledig maandbedrag teruggestort :s).

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 08-09-2010 16:18:31 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 17:24:05 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86210518
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef yosander het volgende:
Paar weken terug ook mij HTC Legend terug moeten sturen (na 3x langs te zijn geweest).
Toen ik in de winkel vroeg om een leentoestel werd gezegd dat ik daarvoor maar een verzekering had moeten afsluiten :') of anders een oude mobiel van thuis moest gebruiken.

Uiteindelijk maar een e-mail gestuurd, want door een defect toestel van Vodafone kan ik geen gebruik maken hun diensten waar ik toch wel voor betaal.
Kreeg na drie dagen excuses en uit coulance een volledig maandbedrag teruggestort :s).
Goed plan :) ! Thanks!
pi_86210884
Dit komt me bekend voor ik heb eens ruzie gemaakt met een KPN medewerker ook over een vervangende telefoon en een regeling die ik niet afgesloten had, 't kwam erop neer dat ik geen vervangende telefoon kreeg maar wel een belletje als ze de kapotte telefoon gerepareerd hadden, knap van ze dat ze me kunnen bellen zonder dat ik een telefoon had. :')
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')