Vorige week na ruim 2 jaar uitgemaakt met m'n vriendin
Zonder ruzie uit elkaar gegaan. en afgesproken dat ik haar beste maatje blijf.
Maar nu... vakantie is al geboekt (2 weken croatie)
Aan de ene kant wil ik heel graag dat ze mee gaat (thuis situatie is kl*te) Maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik kan verwachten.
Iemand ervaring?
Gegarandeerd ALLEEN maar ruzie.
Afkappen.
quote:WARNING!
Op donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef Mielz het volgende:
of je word weer verliefd en gaat weer aan en gaat daarna weeer stuk
Ja of jij wordt verliefd en zij niet... ook mooi!
Of zij wordt verliefd en jij niet.
NIET doen!
Laat haar een vriendin meenemen naar Croatie van jullie tickets, of koop haar uit.
1e dag okay.
2e dag stappen.
3e dag ontmoet ze een of andere gozer. Gaat daarmee vozen (ja het is toch uit?) en jij wordt bloedjelink.
Ruzie, vechten, en aftellen tot de bus weer terug gaat.
NEE!
als een van de twee dat wel is dan zou ik goeie afspraken maken van te voren
quote:Over jaloezie en emoties kan je geen afspraken maken.
Op donderdag 23 mei 2002 10:32 schreef extreme het volgende:
als jullie allebei niet jaloers zijn kan je de vakantie van je leven hebben,als een van de twee dat wel is dan zou ik goeie afspraken maken van te voren
quote:afspraken dat ze allebei niet met anderen gaan lopen rotzooien kunnen ze best maken lijkt me,
Op donderdag 23 mei 2002 10:33 schreef X-Ray het volgende:[..]
Over jaloezie en emoties kan je geen afspraken maken.
maar toegegeven, het is vragen om problemen,
quote:Ja, daar zijn we het wel over eens. Afspraken die moeten gemaakt, worden. (2 weken totale onthouding).
Op donderdag 23 mei 2002 10:32 schreef extreme het volgende:
als jullie allebei niet jaloers zijn kan je de vakantie van je leven hebben,als een van de twee dat wel is dan zou ik goeie afspraken maken van te voren
BTW. We gaan met de auto, en we hadden nooit ruzie, dat is ook niet de reden dat we uit elkaar zijn.
ps: en dat vrienden blijven mooi streven maar meestal geen haalbare zaak
Volgens mij komen er alleen problemen van.
quote:Waar aan irriteerde jij je dan?
Op donderdag 23 mei 2002 10:40 schreef IJskast het volgende:
Ervaring: JA!
Doen: NEE!
Want: je gaat elkaar alleen maar irriteren, je loopt beide op je tenen etc niet doen dus. helaas maar toch.
ps: en dat vrienden blijven mooi streven maar meestal geen haalbare zaak
Vrienden blijven is geen streven is een must.
"Vriendin" vertelt(de) nl. alleen haar problemen aan mij en ik wil niet dat ze weer dat gevoel krijgt dat ze alles alleen moet oplossen.
quote:OOOOOOOOOOOH, je gaat mee als vriend omdat zij niemand anders heeft? En je wilt opzich geen relatie, maar haar wel (blijven) helpen met haar shit?
Op donderdag 23 mei 2002 10:50 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Waar aan irriteerde jij je dan?
Vrienden blijven is geen streven is een must.
"Vriendin" vertelt(de) nl. alleen haar problemen aan mij en ik wil niet dat ze weer dat gevoel krijgt dat ze alles alleen moet oplossen.
(Da's best lief van je)
Ik ga ook met mijn ex op vakantie, ik zie het probleem er nog niet echt van in. We hadden 4 jaar verkering en na 2 jaar elkaar niet gezien te hebben spreken we elkaar alweer een poosje. Hij is nu echt een van mijn beste vrienden.
We hebben wel hele duidelijke afspraken over hoe en wat en het gaat allemaal goed.
Als jullie dikwijls ruzie of meningsverschillen hadden lijkt het mij niet zo'n goed plan samen te gaan.
Kunnen de eventuele spanningen zich ff ontladen
Als je allebei weet dat het ECHT uit is en dat je ECHT alleen als vrienden op vakantie gaat, dan kan het. Als één van de twee nog hoopt op een verzoening dan moet je er niet aan beginnen.
Ben vorig jaar met m'n ex een week naar de Dom Rep geweest en op enig moment kregen we wel een stelletjes-ruzie, wat we ons ook meteen realiseerden en waar we toen snel overheen konden stappen. Dit jaar gaan we in september naar de VS (lang verhaal; tickets gewonnen; niemand anders kon mee) maar ik hoop wel dat één van ons voor die tijd geen ander heeft, want dan wordt het lastig, vrees ik (grote kans op jaloezie bij & dus veto van de achterblijver(s)).
quote:U get the point.
Op donderdag 23 mei 2002 10:52 schreef Eriksie het volgende:[..]
OOOOOOOOOOOH, je gaat mee als vriend omdat zij niemand anders heeft? En je wilt opzich geen relatie, maar haar wel (blijven) helpen met haar shit?
(Da's best lief van je)
Heb ook een paar maanden lopen piekeren voor ik het uit maakte, maar op een gegeven moment vreet het te veel aan je.
En hoe langer het duurt des te moeilijker het wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Marnickxs op 23-05-2002 11:21]
quote:Jep, maar die dekt dit soort dingen niet, moet ik me eerst het ziekenhuis in laten slaan door haar
Op donderdag 23 mei 2002 10:53 schreef DeeDee_ het volgende:
HmmmmIk ga ook met mijn ex op vakantie, ik zie het probleem er nog niet echt van in. We hadden 4 jaar verkering en na 2 jaar elkaar niet gezien te hebben spreken we elkaar alweer een poosje. Hij is nu echt een van mijn beste vrienden.
We hebben wel hele duidelijke afspraken over hoe en wat en het gaat allemaal goed.
OEPS VERKEERDE BERICHT GEQOUTE, SORRY (waar is dat mannetje die met z'n kop tegen de muur aan beukt?)
[Dit bericht is gewijzigd door Marnickxs op 23-05-2002 11:31]
quote:Ik denk dat ik het snap.
Op donderdag 23 mei 2002 11:14 schreef Marnickxs het volgende:[..]
U get the point.
Heb ook een paar maanden lopen piekeren voor ik het uit maakte, maar op een gegeven vreet het te veel aan je.
Ik wil het ook niet zwaarder maken dan het is hoor, ik heb geen idee van jullie situatie verder. twee weken op vakantie met een meisje waar je een relatie mee gehad hebt, en de vakantie is alleen vakantie: dus zonnen, actief doen in de bergen, weet ik veel: is hardstikke tof!
maar ik blijf eigenlijk ook bij mijn allereerste post...
quote:Sorry, maar ik vermoed dat er straks een moment komt dat het toch mis gaat. Als 1 van de 2 gelukkig wordt met een ander bijvoorbeeld. Ik heb dit verhaal echt zo vaak gehoord/gezien en al zo vaak fout zien gaan. Het is goed bedoeld, maar ik heb er mijn twijfels over of het kan. En wat betreft het feit dat ze heel veel dingen alleen aan jou vertelde: dat is heel vaak zo in een relatie. En als zij een nieuwe vriend krijgt gaat dat ongetwijfeld ook weer gebeuren.
Op donderdag 23 mei 2002 11:14 schreef Marnickxs het volgende:[..]
U get the point.
Heb ook een paar maanden lopen piekeren voor ik het uit maakte, maar op een gegeven vreet het te veel aan je.
Wat wel kan, weet ik uit ervaring, is op die manier met elkaar omgaan als alles een beetje tot rust gekomen is, na een soort afkoelperiode. Pas als echt alle gevoelens een plaats hebben gekregen kun je op een vriendschappelijke manier met elkaar omgaan. Maar goed, dat is natuurlijk slechts mijn mening en ervaring. Ik heb dit ook al zo vaak tegen vrienden en vriendinnen gezegd en het is nog nooit gebbeurd dat ze luisterden. Meestal moesten ze toch eerst zelf ervaren dat het echt niet ging.
quote:annuleringsverzekering bedoel je?
Op donderdag 23 mei 2002 11:18 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Jep, maar die dekt dit soort dingen niet, moet ik me eerst het ziekenhuis in laten slaan door haar
quote:Ja kijken wel maar daar kan het ook bij blijven natuurlijk mij boeit het niet zo veel (wijven), dat is ook één van de redenen dat ik het uitgemaakt heb.
Op donderdag 23 mei 2002 11:19 schreef Eriksie het volgende:[..]
Ik denk dat ik het snap.
ik wil je dit meegeven: Is het voor haar verstandig dat je samen op vakantie gaat? Ze zou het best eens moeilijk kunnen hebben met het uitgaan van de relatie. Als ze dan nog 2 weken met je omgaat, zo close weet je wel. En jij kijkt natuurlijk ook wel naar andere meiden daar op't strand, of niet?
Ik weet best dat jij niet haar keuzes hoeft te maken, maar als ze zo diep zit als ik nu aanneem, dan is dat soms wel verstandig om te doen. Juist als je een goeie vriend bent.
quote:Ja zo zie ik het ook, gewoon leuke dingen doen.
Ik wil het ook niet zwaarder maken dan het is hoor, ik heb geen idee van jullie situatie verder. twee weken op vakantie met een meisje waar je een relatie mee gehad hebt, en de vakantie is alleen vakantie: dus zonnen, actief doen in de bergen, weet ik veel: is hardstikke tof!maar ik blijf eigenlijk ook bij mijn allereerste post...
Jammer dat je bij je eerste post blijft, maar aan de reacties te zien is het idd. niet 1 van de makkelijkste dingen.
quote:Ja, voor annulatieverzekering moet je een geldige reden hebben en zeggen dat het uit is is geen geldige reden.
Op donderdag 23 mei 2002 11:20 schreef Eriksie het volgende:[..]
annuleringsverzekering bedoel je?
Als ik nu bijvoorbeeld gebruik moest maken van mijn annulatieverzekering moet ik nog altijd 12% van het bedrag laten vallen. Natuurlijk staat dat ergens in klein letterkes geschreven
quote:lijkt mij niet, behalve in het geval dat je overduidelijk gay bent. Dan is het juist hardstikke gaaf om samen met je ex te gaan, lijkt me. (geen verstand van verder hoor)
Op donderdag 23 mei 2002 11:29 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Ja kijken wel maar daar kan het ook bij blijven natuurlijk mij boeit het niet zo veel (wijven), dat is ook één van de redenen dat ik het uitgemaakt heb.
[..]
Je bent erachter dat je op jongens valt?Ja zo zie ik het ook, gewoon leuke dingen doen.
Jammer dat je bij je eerste post blijft, maar aan de reacties te zien is het idd. niet 1 van de makkelijkste dingen.
quote:Ja, sorry nogmaals per ongeluk verkeerde bericht geqoute.
Op donderdag 23 mei 2002 11:20 schreef Eriksie het volgende:[..]
annuleringsverzekering bedoel je?
quote:Stappen.............????
Op donderdag 23 mei 2002 11:32 schreef Eriksie het volgende:[..]
lijkt mij niet, behalve in het geval dat je overduidelijk gay bent. Dan is het juist hardstikke gaaf om samen met je ex te gaan, lijkt me. (geen verstand van verder hoor)
NEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps. niet dat ik iets tegen homo's heb oid.
Anders krijg je dat weer.
quote:Oh dus niet homo...
Op donderdag 23 mei 2002 11:41 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Stappen.............????
NEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps. niet dat ik iets tegen homo's heb oid.
Anders krijg je dat weer.
quote:Jammer hè?
Op donderdag 23 mei 2002 11:43 schreef Eriksie het volgende:[..]
Oh dus niet homo...
ok.
quote:Jep zal ik doen.
Nogmaals veel succes! Laat je even weten wat je uiteindelijk gaat doen?
quote:uhm nog iets: weet ze uberhaubt waarover ze moet nadenken? Je kan wel diep over iets nadenken, maar als je de voors en tegens eigenlijk zelf moet verzinnen, en niet weet, is het ook weer zo wat...
Op donderdag 23 mei 2002 11:47 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Jammer hè?
[..]
geen enkel probleem![]()
Jep zal ik doen.
Ik heb tegen vriendin gezegd dat ze er goed over na moet denken en het me dan laat weten.
Je bent beide weer vrijgezel en er is er altijd wel 1 die gaat flirten omdat zij/hij toch vrij is. Jaloezie ten top.
De situatie ligt anders als je elkaar hebt kunnen vergeten en op vriendenbasis bent aanbeland.
quote:dus geen noodlanding maar een mooi ingezette landing wanneer het indstil is.
Op donderdag 23 mei 2002 11:54 schreef Brad het volgende:
Als een relatie net uit is lijkt het mij dat het vrijwel zeker misgaat.Je bent beide weer vrijgezel en er is er altijd wel 1 die gaat flirten omdat zij/hij toch vrij is. Jaloezie ten top.
De situatie ligt anders als je elkaar hebt kunnen vergeten en op vriendenbasis bent aanbeland.
quote:Ja, duh (of is het niet zo logisch).
Op donderdag 23 mei 2002 11:50 schreef Eriksie het volgende:[..]
uhm nog iets: weet ze uberhaubt waarover ze moet nadenken? Je kan wel diep over iets nadenken, maar als je de voors en tegens eigenlijk zelf moet verzinnen, en niet weet, is het ook weer zo wat...
quote:Ik vind het niet logisch.
Op donderdag 23 mei 2002 11:56 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Ja, duh (of is het niet zo logisch).
Ik zal even een heel offtopic voorbeeld geven.
Je kan wel diep nadenken over of homostellen kinderen 'mogen' adopteren, en de meeste mensen hebben meteen een mening daarover. Pas als je alle zaken die ermee te maken hebben hebt gehoord, kan je een gefundeerde mening hebben.
Bijvoorbeeld: is er verschil in opvoeding? Is er verschil tussen lesbo's en homo-opvoeding? Wordt zo'n kind ook echt gepset op school? Is een kind uit de derde wereld niet beter af bij een homo-stel, dan in Bangladesh op straat? Etc etc etc.
Dingen die je eerst nog niet wist, beinvloeden toch je mening. Als je veel info hebt, dan denk je anders na.
quote:Oke, ben ik met je eens maar wat jij nu als voorbeeld geeft is wel een extreem voorbeeld.
Op donderdag 23 mei 2002 12:03 schreef Eriksie het volgende:[..]
Ik vind het niet logisch.
Ik zal even een heel offtopic voorbeeld geven.
Je kan wel diep nadenken over of homostellen kinderen 'mogen' adopteren, en de meeste mensen hebben meteen een mening daarover. Pas als je alle zaken die ermee te maken hebben hebt gehoord, kan je een gefundeerde mening hebben.Bijvoorbeeld: is er verschil in opvoeding? Is er verschil tussen lesbo's en homo-opvoeding? Wordt zo'n kind ook echt gepset op school? Is een kind uit de derde wereld niet beter af bij een homo-stel, dan in Bangladesh op straat? Etc etc etc.
Dingen die je eerst nog niet wist, beinvloeden toch je mening. Als je veel info hebt, dan denk je anders na.
Ik heb met d'r geproken en gezegd hoe ik erover dacht en wat ik dacht wat er mis kan gaan.
Maar er zijn inderdaad dingen die je toch niet van te voren weet en waar je dan ook geen afspraken over gemaakt hebt.
Maar we hebben afgesproken mocht er zoiets voorkomen dat we het meteen vertellen en er niet mee rond blijven lopen.
Samen moeten we er dan wel uit zien te komen, en zo niet.
Stappen we in de auto en zijn we zo weer terug. (Nou ja, zooo).
Maar zij had inderdaad nog niet over bepaalde dingen nagedacht, en dat is ze nu aan het doen.
quote:Probeer de situatie voor te stellen als zij een leuke kerel tegenkomt. Denk je echt dat ze het gelijk gaat vertellen? Ze zal het pas vertellen als ze zeker weet dat het leuk is. En dan wil ze ook niet gelijk teruggaan, want anders zou ze het helemaal niet vertellen. Kortom, je moet in zo'n situatie leidzaam toezien hoe je vriendin kort na jullie relatie met iemand anders rommelt. Dat is iets wat je echt niet wilt.
Op donderdag 23 mei 2002 12:26 schreef Marnickxs het volgende:Maar we hebben afgesproken mocht er zoiets voorkomen dat we het meteen vertellen en er niet mee rond blijven lopen.
Samen moeten we er dan wel uit zien te komen, en zo niet.
Stappen we in de auto en zijn we zo weer terug. (Nou ja, zooo).Maar zij had inderdaad nog niet over bepaalde dingen nagedacht, en dat is ze nu aan het doen.
Sterkte
prrrrrr
quote:Was ff aan het zoeken naar topics die ik zelf geopend had en kwam dit topic tegen.
Op donderdag 23 mei 2002 11:43 schreef Eriksie het volgende:[..]
Oh dus niet homo...
ok.
Nogmaals veel succes! Laat je even weten wat je uiteindelijk gaat doen?
En dan laat ik ook maar gelijk ff weten hoe het gegaan is.
Ben samen met een maat van me geweest.
En het was vette fun.
Eerst overlegt met m'n ex natuurlijk en die vond het ook wel logische, zij gaf zelfs de voorzet (weet niet meer precies wat ze zei).
Zij is uiteindelijk een paar dagen naar Frankrijk geweest met een vriendin van haar.
quote:Volgens mij heb jij niet echt goed opgelet.
Op vrijdag 23 augustus 2002 15:02 schreef piere het volgende:
gewoon doen man. dat kan lachen worden
Ik ben al op vakantie geweest.
En dus zonder haar maar met een vriend van me gegaan.
En heb daar geen spijt van.
Maja ik kan niet weten hoe het was om met haar te gaan omdat dat niet gebeurd is.
ik zou zeggen nee, het bespaart je een hele hoop..
quote:Goedzowww...
Op vrijdag 23 augustus 2002 15:14 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Volgens mij heb jij niet echt goed opgelet.
En dus zonder haar maar met een vriend van me gegaan.En heb daar geen spijt van.
Maja ik kan niet weten hoe het was om met haar te gaan omdat dat niet gebeurd is.
Je had er alleen maar ellende mee veroorzaakt als je met je ex zou gaan
quote:sjorrie
Op vrijdag 23 augustus 2002 15:14 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Volgens mij heb jij niet echt goed opgelet.
En dus zonder haar maar met een vriend van me gegaan.En heb daar geen spijt van.
quote:beetje opletten als het kan *zucht*
Op maandag 26 augustus 2002 12:36 schreef piere het volgende:[..]
sjorrie
[adminwannebee] slotje voor niet opletten, en meteen een ban voor piere (die ik nu zelf ga krijgen) [/adminwanabee]
quote:hee ouwe tepellover. niet zo bij he want ik weet waar he woont wannabee
Op maandag 26 augustus 2002 13:02 schreef cowgod het volgende:[..]
beetje opletten als het kan *zucht*
[adminwannebee] slotje voor niet opletten, en meteen een ban voor piere (die ik nu zelf ga krijgen)
[/adminwanabee]
Blaas de hele boel af of ga met iemand anders, of laat je ex met iemand anders gaan.... Krijg je alleen maar gezeik van.....
* Ik spreek uit ervaring....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |