Das Experimentquote:Op woensdag 8 september 2010 13:20 schreef bierjoost het volgende:
Studenten werden willekeurig in twee groepen opgesplitst: een gevangenengroep en een bewakersgroep. Na korte tijd begonnen de studenten zich naar hun rol te gedragen; gevangenen werden onderdanig, en bewakers kwamen in de verleiding om hun macht te misbruiken.
Waar heb ik het over?
Stand # 2034quote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Stanford Prison Experiment.
hahahahaquote:
quote:is een baksel van Europese afkomst gemaakt van deeg, in harde of zachte variant met hartige of zoete smaak, in een typische knoopachtige vorm.
Die zocht ikquote:
Wat boeit dat, ik had acht in het hoofd omdat wij dat hier zo noemen in ons dialect. Dus omdat jullie dat wss anders noemen had ik plaatje erbij gezet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan zo'n plaatje?
Dat boeit omdat je dingen gaat opzoeken voor het antwoord op de vraag.quote:
Herlees wat ik zei analfabeet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat boeit omdat je dingen gaat opzoeken voor het antwoord op de vraag.
Is er niet ergens een Belgisch dialect forum?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Herlees wat ik zei analfabeet.
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Is er niet ergens een Belgisch dialect forum?
Amazone?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:53 schreef tomtomaat het volgende:
Wat is de langste rivier ter wereld (volgens wiki)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |