Stand # 2034quote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Stanford Prison Experiment.
hahahahaquote:
quote:is een baksel van Europese afkomst gemaakt van deeg, in harde of zachte variant met hartige of zoete smaak, in een typische knoopachtige vorm.
Die zocht ikquote:
Wat boeit dat, ik had acht in het hoofd omdat wij dat hier zo noemen in ons dialect. Dus omdat jullie dat wss anders noemen had ik plaatje erbij gezet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan zo'n plaatje?
Dat boeit omdat je dingen gaat opzoeken voor het antwoord op de vraag.quote:
Herlees wat ik zei analfabeet.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat boeit omdat je dingen gaat opzoeken voor het antwoord op de vraag.
Is er niet ergens een Belgisch dialect forum?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Herlees wat ik zei analfabeet.
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 13:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Is er niet ergens een Belgisch dialect forum?
Amazone?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:53 schreef tomtomaat het volgende:
Wat is de langste rivier ter wereld (volgens wiki)?
Ik lees wat je zegt, je hebt een plaatje opgezocht omdat je dacht dat wij anders niet wisten wat je bedoelde. Dan heb je toch nog steeds iets opgezocht?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je zei het overigens niet, maar schreef of typte het. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe je goed.quote:
quote:
quote:
Ja! Dat dusquote:
Dat is hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |