quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm heerlijk Fucking viesss en het is zeer Engels
Dan had je wat vaker je grot moeten verlaten of niet gaan fokkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef padlarf het volgende:
Kinderthee?![]()
Dit is echt de eerste keer in ruim 20 jaar dat ik daar van hoor
Koffiedrinkers zijn depressieve mensen met een saaie man of vrouw thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Collega:
"Wil je koffie?"
Ik:
"Nee, doe maar een bakje thee"
Collega:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het op kantoor echt zo raar als je geen 10 liter koffie naar binnen gooit op een dag?
Sorry dat ik wel ben opgegroeid in het ontwikkelde deel van Nederlandquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan had je wat vaker je grot moeten verlaten of niet gaan fokken
You dont get it, so i doubt it.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sorry dat ik wel ben opgegroeid in het ontwikkelde deel van Nederland
Iemand die weet hoe je echt (melk) thee moet zettenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Nass het volgende:
Water koken in een pan, vervolgens zakje zwarte thee erin en melk, daar doe je dan suiker of zout in.
Zout in de thee?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Nass het volgende:
Water koken in een pan, vervolgens zakje zwarte thee erin en melk, daar doe je dan suiker of zout in.
HAHAHAHAHA Melk in de theeequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef mwaterl het volgende:
Okee, ik snap het gewoon niet. Wat is er nou zo raar aan dat ik het lekker vind om melk in m'n thee te hebben? Dat vind ik lekker, dat is mijn smaak. Zeur niet
Precies, zou niet weten hoe en wat je eraan moet bestuderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zou je trouwens Engels gaan studeren?
En over een paar jaar komen toch de Reptilians met hun eigen taal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, zou niet weten hoe en wat je eraan moet bestuderen.
To get rid of the shtupid acshent?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vind het zelf nog steeds een raar idee, maar lekker dat het isquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zout in de thee?
Ik ben een saaie lul, EG of groene thee is voldoende.
spoetnikquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef grindfreakje het volgende:
Thee met melk of suiker.....
Zolang je nog naar de basisschool gaat kan dat nog, maar daarna....
Je doet zeker ook een nog beetje koffiemelk en suiker bij de 7-up?
Dit dus.quote:
je kan thee ook minder sterk zetten hoor pitjequote:Op dinsdag 7 september 2010 17:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit dus.
En die sterke zwarte thee die moet je ook helemaal niet zonder melk willen drinken. Dat is niet stoer maar gewoon debiel.
Nee, een woordenschat zonde achterlijke termen als kinderthee daarentegen....quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Want een beperkte woordenschat is een kenmerk van ontwikkeling
Je laten beïnvloeden door mensen die zeggen welke drank 'volwassen' is en welke niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef grindfreakje het volgende:
Thee met melk of suiker.....
Zolang je nog naar de basisschool gaat kan dat nog, maar daarna....
Je doet zeker ook een nog beetje koffiemelk en suiker bij de 7-up?
Dan kun je net zo goed helemaal geen thee drinken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan thee ook minder sterk zetten hoor pitje_!
Om leraar te wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
nee melk omdat je het anders niet lust is logischerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed helemaal geen thee drinken.
Maar goed, ik lees net trouwens dat melk in de thee de zogenaamde flavonoïden neutraliseerd, waardoor de thee niet meer bitter of wrang smaakt maar tegelijk ook niet meer gezond is. Hmm...
Ja da's doodnormaal toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee melk omdat je het anders niet lust is logischer_!
het gaat hier toch over thee? een drank met een smaak.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja da's doodnormaal toch?
Of eet jij altijd droog brood, kale pasta en losse witte rijst, met een gepelde citroen als fruit tussendoor?
dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik snap niet wat daar nou zo raar aan is. Genoeg mensen die melk in hun koffie doen.
Thee is drank met een smaak, en brood is eten met een smaak. Dus wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat hier toch over thee? een drank met een smaak.
als je die smaak niet blieft drink het dan niet. de vergelijking met droog brood slaat kant nog wal.
Ik eet geen spruiten omdat ik ze niet lust. En als ik ze met satésaus wel lekker zou vinden, waarom niet dan? Maar wat ik i.i.g. niet ga doen, is halve spruiten eten omdat ze dan maar half zo vies zijn o.i.d.quote:of eet jij ook spruiten met satesaus omdat je ze anders niet lust!_
droog brood en rijst met thee vergelijken? thee heeft een uitgesproken sm,aak, brood etc niet, en dien je ook met iets ander ste eten om meer smaakt te krijgen , thee met melk daarentegen is om de smaak te maskeren, ja drink het dan gewoon niet of zet het lichter of neem een andere smaak thee maar melk erin donderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Thee is drank met een smaak, en brood is eten met een smaak. Dus wat is het verschil?
[..]
Ik eet geen spruiten omdat ik ze niet lust. En als ik ze met satésaus wel lekker zou vinden, waarom niet dan? Maar wat ik i.i.g. niet ga doen, is halve spruiten eten omdat ze dan maar half zo vies zijn o.i.d.
Brood heeft geen eigen smaak?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
droog brood en rijst met thee vergelijken? thee heeft een uitgesproken sm,aak, brood etc niet, en dien je ook met iets ander ste eten om meer smaakt te krijgen , thee met melk daarentegen is om de smaak te maskeren, ja drink het dan gewoon niet of zet het lichter of neem een andere smaak thee maar melk erin donderen_!
geen uitgesproken smaak zoals thee dat wel heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Brood heeft geen eigen smaak?
Kom op zeg!
Dan moet je eens fatsoenlijk brood kopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen uitgesproken smaak zoals thee dat wel heeft.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan moet je eens fatsoenlijk brood kopen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef mwaterl het volgende:
Okee, ik snap het gewoon niet. Wat is er nou zo raar aan dat ik het lekker vind om melk in m'n thee te hebben? Dat vind ik lekker, dat is mijn smaak. Zeur niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |