quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm heerlijk Fucking viesss en het is zeer Engels
Dan had je wat vaker je grot moeten verlaten of niet gaan fokkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef padlarf het volgende:
Kinderthee?![]()
Dit is echt de eerste keer in ruim 20 jaar dat ik daar van hoor
Koffiedrinkers zijn depressieve mensen met een saaie man of vrouw thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Collega:
"Wil je koffie?"
Ik:
"Nee, doe maar een bakje thee"
Collega:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het op kantoor echt zo raar als je geen 10 liter koffie naar binnen gooit op een dag?
Sorry dat ik wel ben opgegroeid in het ontwikkelde deel van Nederlandquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan had je wat vaker je grot moeten verlaten of niet gaan fokken
You dont get it, so i doubt it.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sorry dat ik wel ben opgegroeid in het ontwikkelde deel van Nederland
Iemand die weet hoe je echt (melk) thee moet zettenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Nass het volgende:
Water koken in een pan, vervolgens zakje zwarte thee erin en melk, daar doe je dan suiker of zout in.
Zout in de thee?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Nass het volgende:
Water koken in een pan, vervolgens zakje zwarte thee erin en melk, daar doe je dan suiker of zout in.
HAHAHAHAHA Melk in de theeequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef mwaterl het volgende:
Okee, ik snap het gewoon niet. Wat is er nou zo raar aan dat ik het lekker vind om melk in m'n thee te hebben? Dat vind ik lekker, dat is mijn smaak. Zeur niet
Precies, zou niet weten hoe en wat je eraan moet bestuderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zou je trouwens Engels gaan studeren?
En over een paar jaar komen toch de Reptilians met hun eigen taal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, zou niet weten hoe en wat je eraan moet bestuderen.
To get rid of the shtupid acshent?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, zou niet weten hoe en wat je eraan moet bestuderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |