Ik vind ze juist prettyquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef -Bubseltje- het volgende:![]()
En zo super zien ze er ook niet uit geloof ik
Moet nog even kijken of ik ze ergens kan inscannenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef mirannie het volgende:
@ Debsterr
Foto van jou met de dolfijn??? Heb ook onwijs gave foto´s van mijn dochter met de dolfijn. Maar wist trouwens helemaal niet dat je zo dichtbij huis ook met dolfijnen kon zwemmen, dacht echt dat dat meer iets was voor de caribean enzo.
Zal heel goed kunnen. Zijn dit niet haar eigen foto's? Van flickr?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef Daph_ het volgende:
I doez not know for sure!
Ze heeft ze van MUA verwijderd en mij de link ook ge PM't, maar ik dacht dat het de bedoeling was dat het niet op fora etc zou verschijnen - de Burlesques zijn namelijk nog niet uit en de eerste swatches die toen op MUA stonden (van iemand anders), zijn ook verwijderd onder het motto "als OPI het ziet, ben ik de sjaak!"
Ik vraag t wel even aan d'r zometeen
WAAR HAAL IK DIE DAN VANDAANquote:Je hebt geen licentie voor het digitale lesmateriaal geactiveerd. Klik hier om je activeringscode in te voeren.
Grapje, hij zit achter op mn antwoordenboekquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
ARGH
[..]
WAAR HAAL IK DIE DAN VANDAAN![]()
En die kutsite van iddink doet het niet
Kan ik nog niet fatsoenlijk wiskunde maken :k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |