Ik vind ze juist prettyquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef -Bubseltje- het volgende:![]()
En zo super zien ze er ook niet uit geloof ik
Moet nog even kijken of ik ze ergens kan inscannenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef mirannie het volgende:
@ Debsterr
Foto van jou met de dolfijn??? Heb ook onwijs gave foto´s van mijn dochter met de dolfijn. Maar wist trouwens helemaal niet dat je zo dichtbij huis ook met dolfijnen kon zwemmen, dacht echt dat dat meer iets was voor de caribean enzo.
Zal heel goed kunnen. Zijn dit niet haar eigen foto's? Van flickr?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef Daph_ het volgende:
I doez not know for sure!
Ze heeft ze van MUA verwijderd en mij de link ook ge PM't, maar ik dacht dat het de bedoeling was dat het niet op fora etc zou verschijnen - de Burlesques zijn namelijk nog niet uit en de eerste swatches die toen op MUA stonden (van iemand anders), zijn ook verwijderd onder het motto "als OPI het ziet, ben ik de sjaak!"
Ik vraag t wel even aan d'r zometeen
WAAR HAAL IK DIE DAN VANDAANquote:Je hebt geen licentie voor het digitale lesmateriaal geactiveerd. Klik hier om je activeringscode in te voeren.
Grapje, hij zit achter op mn antwoordenboekquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
ARGH
[..]
WAAR HAAL IK DIE DAN VANDAAN![]()
En die kutsite van iddink doet het niet
Kan ik nog niet fatsoenlijk wiskunde maken :k
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had die leraar al gemailt lol
En ik zit ook nog het verkeerde hoofdstuk te makenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]voortaan eerst kijken en dan roepen
?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik zit ook nog het verkeerde hoofdstuk te maken![]()
Gaat lekker
Huuu. Tis dat links ;oquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik gehaald bij KV
Die wilde ik vanmiddag ook halen, maar waren allemaal al uitverkochtquote:
Ik kreeg ook pas vanmiddag Models Own binnen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ziet er goed uit Loqi![]()
We hebben Models Own direct maar gemaild dat ze het niet opnieuw meer hoefden te sturen![]()
Fijne buit DC!!
quote:
Dank jullie welquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ziet er goed uit Loqi![]()
We hebben Models Own direct maar gemaild dat ze het niet opnieuw meer hoefden te sturen![]()
Fijne buit DC!!
Daarom ga ik maar 1x per half jaar ofzo naar de kapperquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef RenRen- het volgende:
Pf, eigenlijk haat ik het best om mijn haar te laten knippen. Ik weet nooit iets wat ik met mijn haar wil laten doen.
Nee, dacht ik alquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar 1x per half jaar ofzo naar de kapper
En dat van die foto vanochtend was gewoon gekamd droog haar, en daarna vlecht, niks aan geknipt
Hoe, wat, waar en hoe?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef DeltaCephei het volgende:
10% korting bij Boozyshop op ALLE nagellak!
Heb ik ook, maar sinds ik fatsoenlijke shampoo en leave in conditioner gebruik, en een fatsoenlijke kam (ja kam, geen borstel) gebruik gaat het al veel beterquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dacht ik al
Ik moet wel, want mijn haar klit zo erg. Ik zit ieder uur wel een dikke knoop eruit te halen, en niets helpt ertegn behalve het af te knippen. Het moet dus wel echt nu.
Ik krijg er geen kam doorheen, dan geef ik het na een kwartier op, zeker met deze knopenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar sinds ik fatsoenlijke shampoo en leave in conditioner gebruik, en een fatsoenlijke kam (ja kam, geen borstel) gebruik gaat het al veel beter
Dan laat je ze knippen, gebruik je een goede leave in conditioner.. en dan blijven kammenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg er geen kam doorheen, dan geef ik het na een kwartier op, zeker met deze knopenEn anders moet ik met die klitten over straat omdat ik een nieuwe kam nodig heb.
Kwam voor mij niet aanvallend over hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan laat je ze knippen, gebruik je een goede leave in conditioner.. en dan blijven kammen
Ik riep 3 weken geleden ook nog dat ik er nooooooit met een kam doorheen zou komen, maar nu ben ik er blij mee, veel minder pluis enzo
Van Inecto, dat kokosspul, heb er ook de shampoo en conditioner van..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kwam voor mij niet aanvallend over hoor![]()
Wat voor leavein gebruik je?
Ik ga van. Nat, dan, een end onder mn bhbandje naar. Op mijn schouders.Dat is ook alles wat ik met mijn haar kan doen, lang, minder lang, korter. Kappers weigeren een pony te knippen, dus dat kan al niet.
Het is te zien hahaquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef Debsterr het volgende:
10 nagelwielen voor $3,76 incl. shipping die al genummerd zijn.
Thankyouquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)NX:IT#ht_1714wt_1116
Hebben ze ook nietkokosspul?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van Inecto, dat kokosspul, heb er ook de shampoo en conditioner van..
Maar gebruik de shampoo heel weinig.. ik was meestal alleen met conditioner..
(In de shampoo zitten sulfaten, die zijn fataal voor natuurlijke krullen)
En ik kan ook niks anders knippen dan kort, middellang of lang hoor
Heb ze nu erg lang. Droog tot over bh-bandje..
Ga over 2 weken op vakantie, net daarvoor ga ik ze denk ik droog tot net over schouders laten knippen.
(Want warm, en dik en veel haar)
Zo lang ik hier loop alquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sinds wanneer verkoopt TD ook Misa?
Al best langquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sinds wanneer verkoopt TD ook Misa?
Inecto heeft alleen maar kokosspullenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben ze ook nietkokosspul?
Sulfaten mhm.Nul verstand van haar. Mn kapper zegt nooit wat.
Zal jevast leuk staan
Ik vind het echt nietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inecto heeft alleen maar kokosspullenHeerlijk juist
Och wat kut zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al best lang
Aargh. Moeders heeft dus heel lang gebeld naar die MBO. Blijkt dus die opleiding sinds MEI al vol te zitten! Dus heb gewoon 2,5 maand voor niks zitten wachten!
En nou heb ik echt geen idee wat de hell ik wil gaan doen. Morgen maar eens met een oud decaan gaan praten...
Het is jammer inderdaad dat juist kokos zo fijn is voor krullen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het echt nietsNiet om te eten en niet om te smeren. Ben meer van debloemetjes. Evenrondkijken of er ook zoiets is
Loreal heeft ook goede leave in co's.. wel duur.. maar nu bij kruidvat 2+2quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het echt nietsNiet om te eten en niet om te smeren. Ben meer van debloemetjes. Evenrondkijken of er ook zoiets is
Ik vind het vreselijk om de hele dag in die walm te zitten. No offence tho! Als het in mn haar zou zitten de hele dag is het anders dan wanneer je naast iemand zit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is jammer inderdaad dat juist kokos zo fijn is voor krullen.Al vind ik Seanik van Lush ook erg fijn, maar hier minder sterk krullend haar dan jij en Joysa
Ik ben helemaal blut op het moment, dus het moet sowieso wachtenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Loreal heeft ook goede leave in co's.. wel duur.. maar nu bij kruidvat 2+2
En gebruik je haarmaskers? Dat is ook fijn =)
1x per week, 1u in laten trekken, uitspoelen, haar wassen, leave in co erinquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om de hele dag in die walm te zitten. No offence tho! Als het in mn haar zou zitten de hele dag is het anders dan wanneer je naast iemand zit.
Hm, Lush heeft vaak wel duur spul.
[..]
Ik ben helemaal blut op het moment, dus het moet sowieso wachtenIk zal eens kijken als ik weer geld heb.
Nee, ik snap het idee er niet vanHoe vaak/waarom/meerwaarde.
Kijk of er een sexy brandweerman bij zit en vraag wat er is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Dwyn het volgende:
What the? Er staan nu al 20 minuten 2 brandweerauto's voor de flat met zwaaiende lichten en volgens 112meldingen.nl zou er brandgerucht zijn op dit adres?
Ze zijn alweer weg, dus gelukkig was het niks. Maar dat was wel een goed idee geweest!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kijk of er een sexy brandweerman bij zit en vraag wat er is?
Had je 'm nog een kopje koffie aan kunnen bieden enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg, dus gelukkig was het niks. Maar dat was wel een goed idee geweest!
Hadden wij toen we bij mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg, dus gelukkig was het niks. Maar dat was wel een goed idee geweest!
Oh okequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
1x per week, 1u in laten trekken, uitspoelen, haar wassen, leave in co erin
Het voedt je haar
Dan is het wel logisch...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hadden wij toen we bij mijzijn oma waren, we dachten zo die brandweerwagens zijn wel dichtbij qua geluid. Klopt het was in hetzelfde pand waar er een brandje was geweest
Ja, ben ik ook wel blij mee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had je 'm nog een kopje koffie aan kunnen bieden enzo
Maar gelukkig maar dat er niks aan de hand was
Ben je al bruin?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag van een glijbaan geweest die door de haaien heen giiiiing!
ik en bruin ...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben je al bruin?![]()
Klinkt eng.
Mijn haar leeft nog, de kam ook, mijn hoofdhuid ook nog. Maar mijn shampoo heeft sulfatendingen
yeeyquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kreeg ook pas vanmiddag Models Own binnen!
12,50? Zijn ze gek, of zijn die flesjes opeens 2 keer zo groot?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik en bruin ...![]()
ik heb wel weer 592809048290482903840 sproeten erbij, telt dat ook?
waarschijnlijk hier al 2474823 keer langsgekomen maar ik ga niet alles terug lezen, nieuwe lijn van herome:
http://sharanascorner.blo(...)e-canada-by-wic.html
een voor 7.50, twee voor 12.50quote:Op woensdag 8 september 2010 08:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
12,50? Zijn ze gek, of zijn die flesjes opeens 2 keer zo groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |