Rij 4, stoel 12quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben zondagavond ook geweest..Waar zat jij? Was een mooi musical.
Klopt dat was Charlie Luske niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Bellerophon het volgende:
Rij 4, stoel 12
En ik dacht al dat Brit niet werd gespeeld door Charly Luske
Dank je wel!quote:
Zorg er wel voor dat je na rij 10 zit ofzo. Op de voorste rijen kan je de spelers wel goed zien, maar valt de lichtshow minder op, zie je de band niet zitten (als ze zichtbaar zijn dan) en mis je Pia en Paul als ze de lucht in gaan..quote:
Wij zaten op rij 3 en het heeft ook wel iets als ze boven je langs gaan hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je na rij 10 zit ofzo. Op de voorste rijen kan je de spelers wel goed zien, maar valt de lichtshow minder op, zie je de band niet zitten (als ze zichtbaar zijn dan) en mis je Pia en Paul als ze de lucht in gaan..
Ik vond het op rij 0 erg vervelend toen ze de lucht in gingen, en voor WWRY hoorde ik alleen de band zeggen dat zij echte muziek maakten, ik zag ze nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij zaten op rij 3 en het heeft ook wel iets als ze boven je langs gaan hoordus zeker niet slecht
En wij zagen de band wel zitten (wanneer ze zichtbaar waren)
Hmm welk nummer op rij 0 ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het op rij 0 erg vervelend toen ze de lucht in gingen, en voor WWRY hoorde ik alleen de band zeggen dat zij echte muziek maakten, ik zag ze niet
Stoel 9. Ik zag alleen de videowall met daarachter het licht van de bandquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm welk nummer op rij 0 ?
Misschien maakt het dan nog uit aan welke kant je zit
Ja in Maria Calles. ik ben blij dat ik haar gezien hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:30 schreef Patch het volgende:
Pia Douwes staat volgend jaar in een andere musical, dus ik ga dan wel naar WWRY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hadden geen Pia, maar daar ben ik zeker niet rouwig om want haar understudy deed het ook echt geweldig. I
Ik denk dat ik er nog wel eens een bezoekje aan ga brengen...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
Deels. Alle nummers gezongen door Galileo, Scaramouche, Brit en Meat zijn in het Engels, Killer Queen en Kashoggi zingen in Nederlands en Engels, het ensemble zingt Nederlands..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef v_ het volgende:
Drie oktober ga ik naar deze musical . Ben nog in dubio of ik het wel leuk ga vinden. Ik houd helemaal niet van musicals. Klopt het dat de liedjes in het nederlands worden gezongen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |