Is ook echt heel leukquote:
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenquote:
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenofzo
Iddquote:
Nou, zoietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn er best veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen bij boterhamzakje klinkt ook apartquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellen
En ik ben net aan een jaar echt actief op FOK! Ik ben dus wel een meet-sletquote:
You trampquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zoiets
Gaat nergens over, ik weet het
meet 1 (mt)quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Ja, ik twijfeldequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Oh lachen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik twijfeldeDie ene "meet" is met 1 iemand film kijken bij hem thuis... geen idee of dat telt
Maar die rondreis-meet was met een FOK!ster langs allemaal andere FOK!kers, ook soort van minimeetjes dus
Anoniempje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... Utrecht en Anoniempje
GeileWaterman1984quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Nou enquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
Ik zou echt niet willen daten met iemand wiens gezicht ik nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |