quote:
Klote zeg, wat is het voor cursus dan? Welk onderwerp/programma/vaardigheid?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3 keer gezaktE-learning voor me werk.
Nu moet er speciaal een examen aangevraagd worden voor mij. Ik baal, want het zit gewoon in me kop! Kijk maar naar die Testcase... daar slaag ik gewoon
Ik voel me echt kut!
Als ik hierna weer zak, dan tja... ontslagGeen idee... ik moet die certificaat hebben (werk er al bijna 13 jaar
)
Het gaat om de opmerkingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze weerlegt alles behalve dat
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat om de opmerking
Kleuter
Fokking hel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
NOESSSSS Loveless heeft een vriendin.Mijn leven.
Mijn liefde.
WATMOETIKNUDOEN!
Ja dat dus!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3 keer gezaktE-learning voor me werk.
Nu moet er speciaal een examen aangevraagd worden voor mij. Ik baal, want het zit gewoon in me kop! Kijk maar naar die Testcase... daar slaag ik gewoon
Ik voel me echt kut!
Als ik hierna weer zak, dan tja... ontslagGeen idee... ik moet die certificaat hebben (werk er al bijna 13 jaar
)
Samen toch? hand in hand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Straks is ze gesprongen zonder mij
Klantintegriteit Natuurlijke Personen / MOT/WIDquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klote zeg, wat is het voor cursus dan? Welk onderwerp/programma/vaardigheid?
Ik ben nog nooit gezaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
eerst even kalmeren en misschien met je leidinggevende praten. Ben je heel erg zenuwachtig ofzo?
quote:
quote:
Gofferquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll woont 9 hoog, laten we daar springen.
Hoe weet je dat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll woont 9 hoog, laten we daar springen.
+2 scherpquote:
Je was toch bezig met het interieur witten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Oh komen jullie samen. Dan heb ik eerst nog wel ff een ander eeuhh 'klusje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |