En nu ga je naar de kapper om dat toch maar ff te regelen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo heb ik het niet.
Grohl had het echt niet zo smooth als Bieberquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Voor het de Bieber look was, was het de Grohl look. Maarja, die zag al snel in dat het niks meer was, en nam dus een ander kapsel (dan hebben we het over 5 jaar terug ofzo). En loopt Biebertje ermee
Doe eens pics.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik gewoon nu WEL eens naar de kapper gaan. Als m'n haar nat is en kam ik het voorover komt het bijnnnnnnnnnna tot het puntje van m'n neus
En voor Grohl iedereen in de jaren 70.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Voor het de Bieber look was, was het de Grohl look. Maarja, die zag al snel in dat het niks meer was, en nam dus een ander kapsel (dan hebben we het over 5 jaar terug ofzo). En loopt Biebertje ermee
Ja, voor- en na-quote:
Met kort of lang haar Bellabella?quote:
Lang, kort is net een Pool.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met kort of lang haar Bellabella?
[ afbeelding ]
quote:
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met kort of lang haar Bellabella?
[ afbeelding ]
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dit is gephotoshopt toch?
Waarom niet?quote:
ja, de content aware fill heeft per ongeluk gebrobeerd de bekleding van die bank over zijn hoofd te poetsenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dit is gephotoshopt toch?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de content aware fill heeft per ongeluk gebrobeerd de bekleding van die bank over zijn hoofd te poetsen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de content aware fill heeft per ongeluk gebrobeerd de bekleding van die bank over zijn hoofd te poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |