quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aber du hast deine SchatzeIn die tijd heul niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pony-Fleur![]()
Vanochtend, had net ontbijt naar binnen gepropt.
F: Hé -Miauw- wil jij een druif?
M: Nee, dankje ik heb net gegeten.
F: Oh, houd je niet van druiven?
Ik vind het beter dan Nederlands. Al is het wel echt een schreeuwtaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duits is siewosie een lelijke taal, valt niets aan te verpesten.
OMGquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pony-Fleur![]()
Vanochtend, had net ontbijt naar binnen gepropt.
F: Hé -Miauw- wil jij een druif?
M: Nee, dankje ik heb net gegeten.
F: Oh, houd je niet van druiven?
Nederlands vind ik zachter en dus ook mooier. Duits klinkt zo oetig, en ook totaal niet charmant.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan Nederlands. Al is het wel echt een schreeuwtaal
Maar toen viel je ook al buiten mijn leeftijds-criteriaquote:
Ik ben niet te jong voor je he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar toen viel je ook al buiten mijn leeftijds-criteria
Nee, want jij bent vrouwquote:
Smoesjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar toen viel je ook al buiten mijn leeftijds-criteria
quote:
Ja echt en dat gaat dan de hele dag zo doorquote:
sloeber.... hup naar de kapper jijquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik gewoon nu WEL eens naar de kapper gaan. Als m'n haar nat is en kam ik het voorover komt het bijnnnnnnnnnna tot het puntje van m'n neus
Langharig werkschuw tuig, hup opflikkeren nar uw eigen land.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik gewoon nu WEL eens naar de kapper gaan. Als m'n haar nat is en kam ik het voorover komt het bijnnnnnnnnnna tot het puntje van m'n neus
als ik mijn haar voorover kam zie ik niets meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Kan leuk zijn, tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het altijd wat langer ja, dus het is niet dat het gek staat ofzo. Maar het is dus wel tijd het weer eens even onder handen te laten nemenquote:
Mannen met lang haarquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
De BIEBER-lookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wat langer ja, dus het is niet dat het gek staat ofzo. Maar het is dus wel tijd het weer eens even onder handen te laten nemen
Dus ik ben weg
Niks mis mee, Bieber isquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo heb ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |