Slaap lekker en dankje!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik duik mijn bedje in,
beterschap!
Beterschapquote:
Wat een kutopmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
als er tegen je gescholden werd vond je dat toch geil? En meppen ook btw!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
yay, gotta love mijn stagegister gemept en vandaag uitgescholden voor dingen die je niet uit n zevenjarige hoort te zien komen... De tering, moet er wel flink aan wennen zeg. Zegt mn collega ' oh fijn, ze beginnen aan je te wennen.. Yay!
Morgen geven ze je een knuffelquote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
yay, gotta love mijn stagegister gemept en vandaag uitgescholden voor dingen die je niet uit n zevenjarige hoort te zien komen... De tering, moet er wel flink aan wennen zeg. Zegt mn collega ' oh fijn, ze beginnen aan je te wennen.. Yay!
muilquote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
als er tegen je gescholden werd vond je dat toch geil? En meppen ook btw!
ja, de labiele klootzakjesquote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen geven ze je een knuffel
quote:
Wat voor problemen/handicaps hebben ze eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, de labiele klootzakjes
binnenkort weer ff wijntje doen ergens?quote:
van allesquote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor problemen/handicaps hebben ze eigenlijk?
Goed idee! Ik fax je een dezer dagen wel ff.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
binnenkort weer ff wijntje doen ergens?
De josti's waren toch leukerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van allesze zitten er voor hun gedragsproblemen, maar hebben vaak nog wel n beperking of n stoornis waardoor ze dwars zijn. Yay
waarom wilde ik dat ook alweer?
die heb ik ook nog steedsquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik ook nog steedsmaar die zijn n stuk makkelijker en grote bekken niet zo
idd wij mogen niet lekker slapenquote:
kennelijk nietquote:
quote:
die moeten gewoon hun muil houdenquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moeten gewoon hun muil houden
(is in mike bodde mood
)
dagje ruilen? Jij n dag mijn terrorkids, ik n dag stenen bevriezen en buisjes schuden?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef VorteXxX het volgende:
[..]goedesmorges!!! Gaat vandaag weer een laaaaaaange saaie dag worden
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moeten gewoon hun muil houden
(is in mike bodde mood
)
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dagje ruilen? Jij n dag mijn terrorkids, ik n dag stenen bevriezen en buisjes schuden?
zie je, meer dan genoeg energie over voor mijn kidsquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...
14:00 beginnen en wachten op de koeriers
17:00 - 18:00 koeriers afhandelen
18:00 - 19:00 ff uurtje werk monsters voorbewerken
19:00 - 20:00 wachten op een collega die geen rijbewijs heeft en dan naar huis
...
Maar wel voor 8 uur uitbetaald krijgen
je hebt toch wel nog pauzes hoop ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha ... Had ik maar wat te doen vandaag...
14:00 beginnen en wachten op de koeriers
17:00 - 18:00 koeriers afhandelen
18:00 - 19:00 ff uurtje werk monsters voorbewerken
19:00 - 20:00 wachten op een collega die geen rijbewijs heeft en dan naar huis
...
Maar wel voor 8 uur uitbetaald krijgen
wachten = pauze :p gaat een pak sigretten en 3 kannen koffie per dag doorheen... Het is echt te rustig niet leuk meerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt toch wel nog pauzes hoop ik
lijkt me idd niet leukquote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
wachten = pauze :p gaat een pak sigretten en 3 kannen koffie per dag doorheen... Het is echt te rustig niet leuk meer
zondag is het pas weekendquote:Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ach... Nog 1 dag dan ist weeeeeekend!!!
tsja... Dat doe je zelf :p misschien over 6 maanden van baan wisselen maar dan wel werk in belgie hoop dat ik dan geen weekenden hoef te werkenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zondag is het pas weekend
we kunnen ook met iedereen op de wereld afspreken dat vanaf nu het weekend al donderdag begind...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ook behoefte aan het weekendnog twee daagjes doorbikkelen hier
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
we kunnen ook met iedereen op de wereld afspreken dat vanaf nu het weekend al donderdag begind...
niks maandagen afschaffenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagen
dan verschuif je je vrije dagen maarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks maandagen afschaffen![]()
dan heb ik vrij
echt nietquote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan verschuif je je vrije dagen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |