oe... Die is nieuw die heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik heb straf gekregen op school vandaag, omdat ik in slaap was gevallen![]()
Hahahquote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik heb straf gekregen op school vandaag, omdat ik in slaap was gevallen![]()
De reden dat je nog nooit straf hebt omdat je sliep op school was zeker omdat je er nooit wasquote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef VorteXxX het volgende:
bored...enzo... Al een half pak peuken opgerookt uit verveling... Belgische tv is kut!
hehe... Ssssstquote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De reden dat je nog nooit straf hebt omdat je sliep op school was zeker omdat je er nooit was
quote:
Vandaag @ 2 uur was het weekend voor mij... lekker lang weekend maandag pas om 2 uur beginnenquote:
bij mij is het zondagochtend om 5 uur weekend tot woensdagmiddag 4 uurquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Vandaag @ 2 uur was het weekend voor mij... lekker lang weekend maandag pas om 2 uur beginnen
Vroeger slapen door de weeks??quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
niet grappig hoorIk was harstikke moe, ik kon er niks aan doen, vandaag weer straf trouwens, 't loopt niet zo lekker op school. gelukkig WEEKEND.
wat ga ik doen? heel 't weekend bijslapen zodat ik maandag niet weer in slaap val
Straf? Bestaat dat nog op school?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
niet grappig hoorIk was harstikke moe, ik kon er niks aan doen, vandaag weer straf trouwens, 't loopt niet zo lekker op school. gelukkig WEEKEND.
wat ga ik doen? heel 't weekend bijslapen zodat ik maandag niet weer in slaap val
School.. bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Straf? Bestaat dat nog op school?
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
WTFquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vroeger slapen? Ik ga om 8 uur slapen, ik sta om 6 uur op, als ik om half 4 thuiskom van school slaap ik tot het eten, en daarna ben ik nog zo'n 2 uurtjes wakker en dan ga ik weer slapen. En nog ben ik moe,
Jeetje, de fysiotherapeute van net had zachte handen joh
Geloof er geen reet vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
We missen jou heel erg met zn allen
Beterschapquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik weet het,![]()
Denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat ik chronisch oorontsteking heb en daardoor met rechts veel minder hoor, het kost veel energie om alles mee te krijgen, en constant een ontsteking in je hoofd daar wordt je ook niet echt fris van. Waars. wordt ik in oktober geopeerd, hopen dat het dan wat beterrr wordt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
achja, 't komt wel goed utieindelijk. Tis alleen zo vermoeiend![]()
OHJA, IK BEN SINGLE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is nu echt uit?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij ook alquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Suuz_ het volgende:
Tja wie is er geen single tegenwoordig
Vervelende situatie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja, ik ben er best wel kapot van hoor , ze smste ; sorry voor je ellende, maar ik wil er na 3 jaar geen deel meer van uit maken, je redt je wel zonder mij.
't stomme is dat ze diezelfde avond eerst nog zei dat ze wel 1 laatste afspraak wilde, en daarna zei ze opeens dat ze me dat toch niet aan wilde doen omdat ik me dan weer zou gaan hechten, en toen smste me om 12 uur snachts dat smsje
Het is nog een beetje onwerkelijk, omdat het de andere keren ook goed is gekomem, maar nu is serieus, ze krijgt ook een nieuw nummer, en die geeft ze niet aan mij enzo.
Voorzichting opbouwen met dat soort dingen vertellen. Dus iedere keer een klein stukje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik red me ook wel zonder haar hoor, maar ik mis gewoon het knuffelen en iemand hebben bij wie je altijd terecht kunt, vrienden zijn toch anders.
En ze heeft alles vanaf het begin meegemaakt, de opnamens op psychiatrie enzo,
Daar hik ik wel tegenaan bij een nieuw iemand, dat die meteen een vreemde indruk krijgt, of zodra ik het vertel dat ie dan een vreemde indruk krijgt.
Delen die koe?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dat dan weer wel ja![]()
![]()
Mm, maar 't begint al als ze vragen over woonsituatie,![]()
Nouja, voorlopig hoef ik even geen tjikkie meer hoor, ik neem gewoon een knuffelkoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |