Voor een paint van jou laat ik een topic wel even open hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil paint wel aanslingeren maar ik denk dat dit topic sneller op slot zit dan ik wat heb geschetst
Ik open wel een apart topic voor je paint als je hem af hebt en dit topic gesloten wordtquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil paint wel aanslingeren maar ik denk dat dit topic sneller op slot zit dan ik wat heb geschetst
Krijg ik nu een TTT?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een paint van jou laat ik een topic wel even open hoor.
Okee, momentjequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een paint van jou laat ik een topic wel even open hoor.
Wrm niet? Dit wordt de nieuwste trend, Ian_nick probeert je profiel te schetsenquote:
Ik hoef geen loempia.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een profielschets van mij
En een loempia
Ik wil er gróf voor betaald worden. Minstens 4 nullen voor de komma.quote:
Komt in orde 10.000 yenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wil er gróf voor betaald worden. Minstens 4 nullen voor de komma.
Dat is alsnog iets van 90 euro man.quote:
Waar ik tot op heden nog geen cént van heb gezien.quote:
Komt vanavondquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil wel een profielschets terug nu.
Je bent bedrogen man.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar ik tot op heden nog geen cént van heb gezien.
Ik heb mijzelf geslachtofferd om aan jullie duidelijk te maken met wat voor verderfelijk sujet we hier te maken hebben. Open jullie ogen!quote:
Mijn ogen zijn nu open.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf geslachtofferd om aan jullie duidelijk te maken met wat voor verderfelijk sujet we hier te maken hebben. Open jullie ogen!
Even gequoteerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Komt vanavond
Moet nu naar school
De paint komt er zeker anders mogen jullie me verbannen
LOL, wat is dat in godsnaam voor blauw ding op dat kastje op de achtergrond.... dat het naast die WC-rol staat is wellicht hint voldoende maar ik moet het toch even vragenquote:
Met een profielschets bedoel ik dat je met behulp van mijn postgeschiedenis een schets maakt wat/hoe/wie ik benquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paint skills.
ik was trouwens wel serieus met dat ik wel een profielschets voor je wil maken
Ohhhquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Met een profielschets bedoel ik dat je met behulp van mijn postgeschiedenis een schets maakt wat/hoe/wie ik ben
He dat is mijn huidige neuksletje Estherquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef -K03N- het volgende:
[..]
He dat is mijn huidige neuksletje Esther
Ze is goed hequote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef -K03N- het volgende:
[..]
He dat is mijn huidige neuksletje Esther
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |