Precies. Ik heb daar geen geduld meer voor. Ik moet nog wel eens naar onderzoeksbijeenkomsten en daar zit dan telkens een collega een uur lang een monoloog te houden. Ik heb de grootste moeite om mijn constante gegaap voor anderen verborgen te houden. Conferenties zijn ook héél zwaar voor me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:46 schreef Ringo het volgende:
Dat doet Herman Pleij altijd, overal. Gewoon maar doorlullen.
Mijnheer van Haaren is een prima docent en ik zal het niet dulden dat er een kwaad woord over hem gesproken wordt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef mane en Claudia_X en Ringo en Gellius en weet ik veel wel niet wat voor een klootzakjes allemaal het volgende:
Bla bla bla - blu blu blu.
We wilden de preciese voorwaarden weten voor de subsidie op Beheerpakket A02.01.01: Botanisch weiland.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:30 schreef Gellius het volgende:
Hoe zit dat nu met die hamsters sigme? Ga je die ook eh.. telen? Kan je ze eten?
Dat is dan een leuke suggestie voor SEX.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:20 schreef Ringo het volgende:
Als JAM dit had geïnitieerd, was het thema uiteraard Japanse kutjes geweest.
Verrek. Zèlfs TTK doet mee, Liene. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Jawel, Gellius. Zelfs TTK doet mee.
Volgende thema is: Ethiopië. Dan staat Canada in de planning. Bulgarije, Kazachstan. Maar ook een thema dichterbij huis is een idee. Zoals bijvoorbeeld: Bloemen. Of: Liefde. Of: Enkelblessures.quote:
Mijn sig is een stukje tekst uit Big in Japan van Tom Waits.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |