abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86156645
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 72

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 18-09-2010 12:08:10 ]
pi_86156693
En mijn laatste post:

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:17 schreef Raissa het volgende:
Mila dr rug en buik is weer vrij van vlekken! Alleen nog een paar op haar armen en benen. Het lijkt inderdaad wel op de foto van saskia maar dan begrijp ik niet helemaal waarom de dokter er niet aan denkt.. Nou ja, ze had iig gelijk dat het snel weg zou zijn...
pi_86157749
Dat is fijn Raissa!
Fake it till you make it...
pi_86157942
Raissa fijn dat de vlekken wegtrekken!

Bodpa wat schattig je verliefde mannetje O+

Timo is nog steeds flink ziek.. Oorontsteking en hij is nu aan de antibiotica.. Het is echt zó zielig :'( Nou ja, hopelijk gaat de antibiotica snel werken, dan zal hij morgen al wel weer een stuk beter zijn hoop ik..
pi_86158018
Wat fijn Raissa dat Mila weer beter is.

Beterschap Chan voor Timo. Hopelijk werkt de ab snel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86162454
Timo :* beterschap ventje.

Raissa, wat fijn dat de uitslag al weg is zeg!

Nog bedankt voor de reacties over mijn pap vraag. Dan blijf ik gewoon nog even pap geven in de avond. Hij wil gewoon ineens bij het ontbijt geen brood :{ als hij zijn papfles ziet, dan begint ie te trappelen en te wijzen dat hij een fles wil. Naja, misschien gewoon een fase... voorlopig maar weer even pap in de fles als ontbijt.

Joep is ook weer helemaal pleisterloos :) en het ziet er goed uit. Een heel klein beetje zie je het tuurlijk nog wel. Maar ik heb goede hoop dat het helemaal mooi gaat wegtrekken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_86163910
Raissa fijn dat de uitslag weg is!

Timo beterschap. :*

Mijn dreumesje wil niet slapen, gisteren ook niet. Ik vind het nog geen tijd om net meer te slapen overdag!
pi_86174765
Poeh, even geprobeerd bij te lezen, maar het is veel!
Dit is me bijgebleven...

* Huup, vond Amelie de roti lekker? :9
* Arme Mila, die vlekken, fijn dat ze zo goed als weg zijn.
*DJMO, als Jan je begrijpt, komt het praten vanzelf wel. :*
*Timo, beterschap! :*
* Miss, ga je ook verhuizen? :o
Je woont daar toch nog maar net? En dan zijn mijn 2 FOK buurtjes weg. ;(
*Ca.ra, door dat geklets over scholen moest ik ook even slikken hoor. ;)
*Bodpa, is M. bang in het donker? En wat klinkt hij heerlijk verliefd! O+

En nu mijn nieuwtje: Ko heeft besloten dat lopen leuk is! *O*
Dus hij loopt lekker op de korte stukjes, kruipt nog steeds graag en snel op de lange en onbetrouwbare stukken. :D
Maar hij wil nog steeds absoluut niet aan de hand lopen. Je mag hem wel onder de oksels vasthouden maar dat is het.
En op dit moment zijn alle tanden en 4 kiezen door. We moeten dus nog 4 kiezen, maar dat mag van mij nog even duren...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:50:24 #9
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86176505
Oeke *O* voor Ko! Lopen is ook leuk! En fijn dat alle tandjes door zijn. Volgens mij duren de volgende kiezen nog wel een jaartje.

Fijn dat Mila ook weer wat beter is! Ik heb ook altijd angst bij vlekjes :s

Pfoe Ingrid, blijft Tyler de hele dag wakker dan? Zonder dreinen?

Beterschap voor Timo. Hopelijk werkt de ab snel!

M. verliefd O+ lief!

Seilram, Joep weer helemaal heel :) En die papfles, ach ja, het zal vanzelf wel weer ophouden! Ik zou daar ook niet te moeilijk over doen.

Ik moet leren om toch echt goed te luisteren naar mijn meisje :@ Gisteravond zei ze echt een paar keer " mama, poepen" en ik, ja is goed schat, ga maar poepen maar zag niks gebeuren en rook in het voorbijgaan ook niets... Heeft ze echt haar hele luier en daarbuiten vol gepoept... arm kind. :{ Ze mocht wel nog in bad om half 8 :D
pi_86176578
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Grasjes het volgende:
Ik moet leren om toch echt goed te luisteren naar mijn meisje :@ Gisteravond zei ze echt een paar keer " mama, poepen" en ik, ja is goed schat, ga maar poepen maar zag niks gebeuren en rook in het voorbijgaan ook niets... Heeft ze echt haar hele luier en daarbuiten vol gepoept... arm kind. :{ Ze mocht wel nog in bad om half 8 :D
Dat had ik hier dus ook laatst :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:53:12 #11
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86176629
O-) Gelukkig ben ik niet de enige!
pi_86176668
quote:
Pfoe Ingrid, blijft Tyler de hele dag wakker dan? Zonder dreinen?

:Y En met af en toe een beetje dreinen, maar viel mee. Wel extreem knuffelig en kusserig. O+
Wel jammer van mijn rust. ;)

Awww, kan ze het wel goed aangeven iig. Vind ze badderen leuk?
pi_86176823
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn dreumesje wil niet slapen, gisteren ook niet. Ik vind het nog geen tijd om net meer te slapen overdag!
Toen ik Mila ging ophalen van het kdv vandaag hoorde ik dat ze vandaag overdag ook niet geslapen heeft.. Hopen dus dat ze daardoor vannacht heerlijk slaapt :) Normaal gesproken slaapt ze door hoor maar ze is nu verkouden en dan wordt ze soms wakker..
pi_86177176
Tyler is ook erg verkouden, de groene snotklodders vliegen in het rond. Gelukkig pakt hij nu zelf een (hydrofiele) doek om snel zijn neus te vegen.
En eindelijk na weken lijken de 2 tandjes door te komen! *O*
's nachts slaapt hij goed door.. * _Ingrid_ klopt heel hard af!
pi_86178968
oeke O+ Ko loopt *O* wat goed van hem! En alle tanden en vier kiezen al, wow! Ik verbaas me sowieso over al die gebitten van de dreumesjes. Onze dreumes is nu haar 5e tandje aan eht kweken ')
Hoe is het op de tuin?
Verhuizen, ja, zijn we aan het overdenken. Eigenlijk willen we hier neit weg, maar ja, een tuin he. Je weet zelf hoe fijn dat is voor zo'n kleintje O+

Chan, beterschap voor Timo :*

seilram, fijn dat Joep weer pleisterloos is *O*

Raissa, die vlekken zien er heftig uit :o gelukkig dat het weer minder aan het worden is en ze er geen last van heeft.

Beterschap voor de verkouden kindjes ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86181140
Ko aan de wandel *O*

Timo beterschap *O*

Raissa dat ziet er zeker onplezierig uit,gelukkig lijkt het mee te vallen.
Collega vertelde vandaag het zelfde, zoontje van haar ineens onder de rode vlekken, maar verder nergens last van.

Joep weer helemaal gaaf ;)

Jeuh... hier is het opvoeden begonnen :P
Roy en kastjes, roy op tv meubels klimmend.... nee Roy zeggen helpt niet, Nee Roy zeggen en hem eraf halen, werkt ook niet. :N
Hem net even steviger vastpakken nee zeggen en uitleggen waarom niet, werkt nog minder ;)
Een zachte tik op de vingers, werkt bij Roy in een schaterbui :') en probeer dan zelf niet ook in lachen uit te barsten :X

Het is echt een kwajongen geworden, een leuke overgens, vol met streken.
Zo vertelde oma vandaag, dat hij daar ook streken uithaalde terwijl hij op bed lag.
Ineens hoorden ze een hoop gestommel, dan een harde knal, en weer een knal.
Roy had een kastdeurtje ontdekt die hij met gemak vanuit zijn bed open en dicht kon gooien, en dat was een heel vermakelijk spelletje :7

Echt zo leuk O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_86183851
quote:
Oeke *O* voor Ko! Lopen is ook leuk! En fijn dat alle tandjes door zijn. Volgens mij duren de volgende kiezen nog wel een jaartje.
Ik hoop het van harte. Dit ging best snel namelijk. :{
Lekker nog even in bad voor het slapen gaan, dan sliep ze vast lekker daarna. O+
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:43 schreef miss_sly het volgende:
oeke O+ Ko loopt *O* wat goed van hem! En alle tanden en vier kiezen al, wow! Ik verbaas me sowieso over al die gebitten van de dreumesjes. Onze dreumes is nu haar 5e tandje aan eht kweken ')
Hoe is het op de tuin?
Verhuizen, ja, zijn we aan het overdenken. Eigenlijk willen we hier neit weg, maar ja, een tuin he. Je weet zelf hoe fijn dat is voor zo'n kleintje O+
Dan neem je ook een tuinhuis! Dan zijn we dubbel buren! *O*

Het is veel werk op de tuin. En we merkten dat Ko het niet zo leuk meer vond, mama en papa waren alleen maar aan het klussen. dus bewust heb ik een dag niet geklust en alleen maar met Ko gespeeld, naar de winkel gefietst en hij knapte er enorm van op.
Dus het gaat nu weer een stuk beter. Donderdag gaan we een tweedehands houten vloer uit een huis halen, en dan is hij de hele dag met mijn moeder op de tuin. Best spannend vind ik het. Maar ze vinden elkaar erg leuk, dus het zal wel goed gaan. :Y
Kus voor Senna's tandje! :*

Bar, wat een heerlijke ondeugd! Klinkt echt gezellig.
Hier moet Ko altijd een beetje huilen als je nee zegt. Voornamelijk als hij mama of papa in het gezicht slaat. Dat vinden we namelijk niet zo fijn.
Dan kan meneer echt lekker dramatisch zielig doen. O+
pi_86184758
Oh, een filmpje van Ko zijn wandelen. In het tuinhuis, dus let niet op de troep aub.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:02:27 #19
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86186559
Hè Oeke, wat gemeen! Lig ik net nog even in bed bij te lezen en dan plaats jij een filmpje dat ik op de telefoon niet kan kijken. Schaam je!

Over schamen gesproken, het kinderdagverblijf hangt nu dankzij ons vol met posters 'zesde ziekte, wat zijn de symptomen'. Oei.
(Misschien komt er daardoor dan volgende week een plaatsje vrij op de groep, hihi. Ik moet Thomas een dagje extra kwijt :P )
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86187207
Sorry! :D
Is Thomas nog steeds ziek?
pi_86187360
Ko aan de wandel *O*

Roy, boefje ;)

Iris heeft er weer een blauwe plek bij... ze probeerde vanmorgen de "knikkerbaan" te koppen, hele streep over haar ooglid, volgens mij niet in haar oog, want t was verder niet rood ofzo...
Zijn de blauwe plekken op haar voorhoofd bijna weg, valt ze weeeer. Brokkenpilootje.
Maar wel een scheet, ze geeft nu met open mond kusjes met de nodige kwijlerij erbij O+ heerlijk :{
Fake it till you make it...
pi_86194357
Ik vond het al zo raar dat er zo weinig werd gepost in het dreumestopic... was ie allang gesloten :o :@

Ko loopt! *O* Woei!
En ik las dat Amélie ook al stapjes los zet :o Wow, wat snel joh! Was dat niet dezelfde dame waarvan je zei dat ze alles zo rustig aan deed en d'r eigen plekje op de grond wel prima vond? :D
Mijn muppet heeft nog heul geen zin om te lopen. Ze loopt als een malle langs tafel, bank, kast etcetera, maar als ze ergens naartoe wil waar ze geen houvast heeft, zie je d'r denken... "Hmm. Een stap? Nah. Ik laat mij zakken en dan kan ik lekker kruipen. :Y) ". Ik vind het allang prima, ze gaat al hard genoeg :P (hoewel ik toegeef dat ik, omdat ze in het begin zo razendsnel ging qua ontwikkeling, wel half verwacht had dat ze al zou kunnen lopen :@ )

Fijn dat de plekken weg zijn, Raissa! *O*

Oh Bar dat ken ik ja, ik heb hier ook zo'n boefje en als ik nee zeg of boos doe gaat ze alleen maar lachen :') Muhhh! (ze had gister in een onbewaakt ogenblik de halve boekenkast leeggehaald en was al fotoalbums aan het stukscheuren toen ik terugkwam van de wc... :X ) En toch zijn die streken zo leuk. En die glinsteroogjes van d'r als ze ondeugend bezig is O+

Slapen gaat hier eindelijk beter *O* Het zevende tandje is door, én we gebruiken 's nachts niet meer de nieuwe superdunne ohzogeweldige pampersluier, want die heeft 3x achter elkaar tot een zeiknatte pyjama/slaapzak/matras gezorgd :{w Zal ook wel wat nachtrust schelen, als je niet in je eigen plas hoeft te liggen.
D. heeft haar geleerd hoe ze van het bed af moet klimmen :') En dat heeft ze nu helemaal door. Ze racet naar de rand, draait zich om, ene been eraf, andere been eraf, en dan zichzelf eraf laten glijden. :D O+

Oh en in ander goed nieuws gaat het eten steeds een beetje beter! Gisteren toch wel ruim anderhalve boterham op, en flink wat fruit, en een deel van mijn avondeten, en stukken losse mango, en soepstengels... *O* En ze drinkt tegenwoordig uit haar rietjesbeker zonder alles weer uit haar mond te laten lopen, hele bekers fruitsap/diksap/water/thee gaan er in :o *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86194488
*O* Go Ko! *O*
en wat staat ie meteen goed op!!

*O* Fijn dat de vlekken wegzijn Raissa!

*O* Amelie ook aan de stap *O*

*O* Willow aan het eten en beter aan het slapen *O*
En wat super dat ze zo goed het bed af gaat. Tess doet dat ook steeds. Ik heb het haar niet eens geleerd :D

*O* Hier vanancht ook een goede nacht.. Na een aantal nachten flink spoken ging het deze nacht goed! Tess hoest wel verschrikkelijk en is nog behoorlijk verkouden.

O+ Ze is gek op dansen. Zodra ik muziek aanzet gaat ze staan draaien en zwieren. High five is hier zwaar favoriet en mevrouw is ineens helemaal van de knuffel. O+ Ze pakt me dan met 2 armpjes stevig vast om mijn nek en klemt dan nog even wat harder O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86194737
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:
*O* Go Ko! *O*
en wat staat ie meteen goed op!!
Ja, dat is zo grappig he? Zo opstaan doet hij al zeker anderhalve maand en het lopen dus nu een week ofzo. Raar kind. Hij wilde zeker weten dat hij goed kon staan voor hij een stap verzette. O+

Wat heerlijk die knuffelbuien. En dansen, wat leuk! O+
Hopelijk is ze gauw weer helemaal beter, je meisje.

Innepin, wat fijn dat het zo goed gaat en dat Willow zo lekker kan schransen.
En met een natte pyjama slapen is natuurlijk totaal ongepast. :{w Fijn dat de nieuwe luiers ook voor meer nachtrust zorgen. :)
pi_86194933
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:O+ Ze is gek op dansen. Zodra ik muziek aanzet gaat ze staan draaien en zwieren. High five is hier zwaar favoriet en mevrouw is ineens helemaal van de knuffel. O+ Ze pakt me dan met 2 armpjes stevig vast om mijn nek en klemt dan nog even wat harder O+
O+ Heerlijk Vicky!
Willow danst ook altijd. Soms met de radio, zeker als er een hoem-pa-pabeat onder zit. Soms met d'r eigen hysterische speelgoeddingen (waarom vinden ze dat nou altijd zo leuk? Ik heb zoveel leuk houten speelgoed maar de vtech-achtige troep is favoriet :') ). Soms als ik pianospeel :D O+ (hoewel ze dan meestal meteen naar me toe komt om mee te spelen, wat het pianeren enigszins moeilijker maakt, maar wel vele malen gezelliger O+ ).

En nu je over knuffelen begint: ik denk dat Willow dat ook ineens doorheeft :o Sinds een week stopt ze een natte, half-open mond op je lippen als je zegt: "mama kus?" :D O+ Ik smelt iedere keer weer O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')