Ik heb wel tijgerbalsem hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:31 schreef Intelligence het volgende:
Ibuprofen iemand?
Kom net uit bed rollen, met een tering zere nek
Zo naar t werk
Wat is er in Enschede dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen werken van 10:15 tot 17:45, daarna als een idioot naar Enschede![]()
dus als er een ongeluk op de A1 gebeurd, dan ben jij dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen werken van 10:15 tot 17:45, daarna als een idioot naar Enschede![]()
gebeurdquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus als er een ongeluk op de A1 gebeurd, dan ben jij dat?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Week van de Ongeletterdheid / Analfabeten / taalgevoel-aids
deze week mag dat
die gebruikte mijn vader vroeger ook erg veelquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:10 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat spul stinkt, gebruik nu elke avond een pittenzak, ff nat maken en in de magnetron
Nicole.quote:
Morgen het bedrijf, eind van de week het land in handen 14.gifquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede dag stage; nu al een eigen zaak
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen het bedrijf, eind van de week het land in handen 14.gif
Nehh, liever niet zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen het bedrijf, eind van de week het land in handen 14.gif
In welke bieb werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, beetje metal draaien en boeken innemen \m/
Zul je zien dat er binnen 5 min iemand hier komt zitten om te werken, en dan gaat zeuren over de muziek
Amersfoort, zit nu in vestiging Vathorstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
In welke bieb werk je eigenlijk?
Kom eens langs!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben alleen in de bieb op t Neptunusplein en de Zonnehof geweest.
Ik wist niet eens dat er ook een vestiging in Vathorst zit
Golf 2 GTI?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:16 schreef Intelligence het volgende:
Heb een nieuwe auto op t oog, ongezien geboden via ebay netBen hoogste bieder en minimale prijs is bereikt
![]()
@ Remco, het is een Edition BlueZeldzaam
ja is een golf 2 gti, in een zeldzame uitvoeringquote:
Ja, ik weet wat edition blue inhoudquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
ja is een golf 2 gti, in een zeldzame uitvoering
Heb al 3 golfjes 2 gehad, blijft mijn lievelings auto![]()
Dit is nummer 1751 van de Edition Blue's ... Edition Blue houdt o.a. in:
Zeldzame donkere kleur blauw, lederen bekleding, stuurbekrachting en stoelverwarming.
Zelfs de originele BBS wielen zitten er nog onder, auto is echt helemaal origineel, niet verprutst
Hier wisselt het tussen miezeren en stevig regenenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef Samzz het volgende:
Wachten op de bus. Gelukkig is het droog
Dat mag het doen als ik binnen zitquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier wisselt het tussen miezeren en stevig regenen
Laat het maar mooi zo blijven, heb ik een lekker rustig middagjequote:
Geen blehrende kutkotersquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat het maar mooi zo blijven, heb ik een lekker rustig middagje
Laat ons bidden...quote:
Een vrouw die het verschil weet met een Edition Bluequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat edition blue inhoudIn totaal zijn er iets van 2 duizend nog wat gemaakt toch?
Ze is twee dwergen in een pakquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Een vrouw die het verschil weet met een Edition Blue![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo weet jij die dingen?
Omdat ik auto's leuk vindquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Een vrouw die het verschil weet met een Edition Blue![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo weet jij die dingen?
Er zijn er 2100 gemaakt, waarvan 1751 voor de Duitse Markt, had de adv verkeerd gelezen, dit is dus niet nr 1751 maar 1 van de 1751
Ben ik lekker nietquote:
Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vrouwen die van auto's houden
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:16 schreef Intelligence het volgende:
Heb een nieuwe auto op t oog, ongezien geboden via ebay netBen hoogste bieder en minimale prijs is bereikt
![]()
@ Remco, het is een Edition BlueZeldzaam
nice!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
ja is een golf 2 gti, in een zeldzame uitvoering
Heb al 3 golfjes 2 gehad, blijft mijn lievelings auto![]()
Dit is nummer 1751 van de Edition Blue's ... Edition Blue houdt o.a. in:
Zeldzame donkere kleur blauw, lederen bekleding, stuurbekrachting en stoelverwarming.
Zelfs de originele BBS wielen zitten er nog onder, auto is echt helemaal origineel, niet verprutst
en die andere 349 stuks?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:49 schreef Intelligence het volgende:
Er zijn er 2100 gemaakt, waarvan 1751 voor de Duitse Markt, had de adv verkeerd gelezen, dit is dus niet nr 1751 maar 1 van de 1751
Houden is een groot woordquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vrouwen die van auto's houden
Wedden van wel?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 5 min en dan gaat de bieb open. GEEN schreeuwende kinders aub!
Nee hoor, 'ken' er inmiddels een paar, ze zijn zeldzaamquote:
Export denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
nice!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
en die andere 349 stuks?
Bod staat op het moment maar op 1010 eurquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houden is een groot woord
If it is not to bold, wat kost dat ding
jij hebt op een Duitse versie geboden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Export denk ik
[..]
Bod staat op het moment maar op 1010 eurEn ik ben hoogste bieder ... loopt over 6 dagen af, dus ik denk dat hij eindigt boven de 2000
Jep duitserquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt op een Duitse versie geboden?en wat een laag bedrag voor zo'n zeldzaam ding!!
je vraagt je dan toch af of er niet wat anders mee aan de hand is, dan dat hij er gewoon van af moetquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep duitserStaat op ongeveer 2.5 uur rijden.
Idd zeer laag, veiling is begonnen op 1 eur, zonder minimum prijs ... dus hij moet er gewoon van af ... zou wel mooi zijn als hij voor een leuk bedrag weg gaat, de veiling loopt af op mijn verjaardag
En anders pak ik m'n zwaard \m/quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden van wel?
Anders even goed je hoofd boven de monitor uitsteken, succes gegarandeerd!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En anders pak ik m'n zwaard \m/
Goedemiddag Assiequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef Assiej het volgende:
Goededag allen
vanuit een onwijs bagger lokaal waar het mega warm is
ze staan er nogquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef Assiej het volgende:
Goededag allen
vanuit een onwijs bagger lokaal waar het mega warm is
Patserquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, een door mij geschreven brief gaat zo de deur uit
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 2,5 1 uur en dan kan ik in de auto stappen en naar Enschede skeurn
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja daag... staat er een meisje naast me die je makkelijk 28 zou schatten, is ze net 15
Wil niet weten hoe die er op haar 30e uitziet
Ja prachtig he, die grijze luchtquote:
Hmmm... Is er dan niet iets mis mee of zo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep duitserStaat op ongeveer 2.5 uur rijden.
Idd zeer laag, veiling is begonnen op 1 eur, zonder minimum prijs ... dus hij moet er gewoon van af ... zou wel mooi zijn als hij voor een leuk bedrag weg gaat, de veiling loopt af op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoera, nu een jankerd achter me en een krijser links van me
Goedemiddagquote:
Ah nice dus je denkt dat er wel wat leuke woningen bij zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze staan er nog![]()
deze week bepalen waar ik een kijkje wil gaan nemen en dan afspraken plannen... ben zaterdag nog langs die bovenwoning, die ik laatst postte, gefietst en dat ligt aan een erg rustig pleintje
wat ik zo heb gezien tijdens m'n "zoektocht", zijn er zeker huizen waar ik wel zou kunnen/willen wonenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah nice dus je denkt dat er wel wat leuke woningen bij zitten
nog geen 200.00 ligt niet echt in mijn budgetquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
In Enschede staat ook een donders gaaf huis te koop, inclusief een bijgebouw en loods. Midden in t centrum, nog geen 200.000 euro. Echt een gaaf ding, enige nadeel is dat er een bedrijfspand strak aan vast zit...
BLAAACKKK METAL IST KRIEEEEEEEEEEEEEEEG!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Show them your screaming skills
Nicenice, ik hoop dat er wat leuks voor je tussen zit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik zo heb gezien tijdens m'n "zoektocht", zijn er zeker huizen waar ik wel zou kunnen/willen wonen![]()
Nee, meer:quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BLAAACKKK METAL IST KRIEEEEEEEEEEEEEEEG!!\m/
i willquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nicenice, ik hoop dat er wat leuks voor je tussen zit.
keep me updated
Oja, die is ZO fijn om te krijsen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, meer:
SCHWEEEEEINNNNNNN STEEEEEEEEEEIG EEEEEEEEEEEEEEEEER
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, die is ZO fijn om te krijsen!![]()
Geluksvogelquote:
Nee, ik denk dat het einde hobby is voor diegene, is ook seizoensauto geweest, en alle documenten zijn erbij aanwezigquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Is er dan niet iets mis mee of zo?
Hopen dat je m hebt
Tot straks meissie!quote:
Uhuquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat duren die laatste 2 uur van een dag altijd lang
Nog 5 minutenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu
Hier nog een vol uur te gaan...
elke dag van 8 tot half 5 werkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geluksvogel
Vandaag even wat langer blijven hangen, morgen eerder naar huis
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Joepie kermis in Almelo.
Dat wordt weer 4 dagen gillende wijven vanuit de Booster aanhoren.
Wouterquote:
Oke. Spannendquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het einde hobby is voor diegene, is ook seizoensauto geweest, en alle documenten zijn erbij aanwezig
Hoop ook dat ik hem heb, maar denk het niet, gezien hij nu al boven de 2000 staat ben ik bang dat hij wel eens richting de 4 ~ 5000 kon gaan, en dat ligt niet bepaald in mijn budget voor een Golf 2
Ben nog steeds hoogste bieder, nog 6 dagen![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Spannend
Ik ga maar eens naar huis, eten. Rio was mega braaf
Assebliefquote:
van der vaartquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dus. Afellay wel
you'll get usedquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef norich het volgende:
[..]
ook wel. schoolritme is wel weer even wennen
Gutentag meinem shöne jonckvrau... Of zoietsquote:
Dag dorpsgenootquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gutentag meinem shöne jonckvrau... Of zoiets![]()
Echt welquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
boh, ik voel mn schouders niet meer
vandaag 115 gebenchtquote:
oud nieuwsquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:28 schreef ACT-F het volgende:
Paardenvlees is in de aanbieding:
http://nos.nl/artikel/182(...)aardenoverschot.html
Vleesch
Dit is ook wel heel veel hé, gewoon om te kijken of het lukte, normaal veel minder. Meestal train ik 3x p/week, tussendoor nog 'n paar keer hardlopen enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Wtf... Dat zou ik niet zeggen als ik je profielfoto zie![]()
Vorige week was het voor mij een ramp. Had een maand niets gedaan vanwege vakantie en dan weer sporten is echt killing. Nu gaat het weer redelijk de goeie kant op richting oude niveau.
Hoevaak train je en doe je alleen kracht?
Juist. Gewone benchpress trouwens met stang?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dit is ook wel heel veel hé, gewoon om te kijken of het lukte, normaal veel minder. Meestal train ik 3x p/week, tussendoor nog 'n paar keer hardlopen enzo.
Gewoon BP, machines moet je bij wegblijven. Voor de rest deadlift + squat, en nog wat andere dingen tussendoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Gewone benchpress trouwens met stang?
Of zo'n machine?
Heb je wat dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Trouwens, zocht je een baan in de ICT?
Trustenquote:
er wordt hier gewoon ff keihard geheadhuntquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
2 stuks nog wel. Ik moet wel weten wat je opleiding en ervaring is.
Woarmee?quote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
er wordt hier gewoon ff keihard geheadhunt
Succesquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
veel te veel;
stage, websites, voetbal, vergaderingen enz.
Slaap relaxedquote:
What the hell is er lelijk aan Enschede?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Och daarom heb ik zulke zere ogen als ik door Enschede loop.
dan zou ik daar maar eens verandering in brengenquote:
die rooie vlekquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
What the hell is er lelijk aan Enschede?![]()
Ik zou je ogen eens laten nakijken oid
Niet zaterdag?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joo, en maar weer slapen , TOT ooit.
Niks hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
What the hell is er lelijk aan Enschede?![]()
Ik zou je ogen eens laten nakijken oid
Ga ik doen inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zou ik daar maar eens verandering in brengen
Hey! Dont fck with the reds!quote:
ik zou niet durvenquote:
Hou 'm doodquote:
Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen. Laat ze lekker lopen.quote:
plank voor spijkerenquote:
quote:
Muizen vinden kaas helemaal niet lekker.quote:
Draaien jullie dat ook op 't werk?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:01 schreef ACT-F het volgende:
Naar bed
EDIT:
Nog één slaapliedje dan:
Waarom eten ze dan het kaas dat je in een muizenval doet?quote:
Heb thuis vaak genoeg muizenvallen gezet. Dan was de kaas weg en lag de muis dood in de valquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm raar dat er dan staat dat ze het niet lusten.
Las het laatst ook ergens.
Nouja.
Maar ik ga slapen, mogne weer half 7 wekker.
en trusten allen
Da's wel zuur jaquote:Op woensdag 8 september 2010 08:18 schreef Redbaron het volgende:
t ergste is gewoon dat ik vandaag vrij benen dan toch zo vroeg wakker
Daar heb je natuurlijk ook zelf voor gekozen met dit beroepquote:Op woensdag 8 september 2010 08:26 schreef Redbaron het volgende:
ja, ik kan gewoon nauwelijks langer dan 8/9u slapen...
altijd dat vroege opstaan en korte nachten
is normaal niet erg maar op vrije dagen zoals deze baal ik welquote:Op woensdag 8 september 2010 08:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook zelf voor gekozen met dit beroep
Jup, snap ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is normaal niet erg maar op vrije dagen zoals deze baal ik wel
heb ik ook. Afgelopen weekend tegen 4 uur naar bed, en toch om 9 uur klaarwakkerquote:Op woensdag 8 september 2010 08:26 schreef Redbaron het volgende:
ja, ik kan gewoon nauwelijks langer dan 8/9u slapen...
altijd dat vroege opstaan en korte nachten
waarom een laptop?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom moet ik ook zo'n dure smaak hebben als het om laptops gaat?
alleen maar bij laptops?quote:Op woensdag 8 september 2010 08:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom moet ik ook zo'n dure smaak hebben als het om laptops gaat?
Omdat handig voor stage en vervolgstudie.quote:
Die vind ik dan weer net te groot zeg maarquote:Op woensdag 8 september 2010 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
zelf heb ik deze: http://www.laptopshop.nl/(...)pavilion-dv9860.html
vind 't nog meevallen, ik dacht dat je >1000 euro zat te denken.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze schoonheid; http://tweakers.net/price(...)m1e-wi.html#tab:info
Ja, die zijn natuurlijk nog interessanter, maar ik moet ook realistisch blijvenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind 't nog meevallen, ik dacht dat je >1000 euro zat te denken.
maar moet het per se zo'n snelle zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die zijn natuurlijk nog interessanter, maar ik moet ook realistisch blijven
Zit nu maar bij Asus te kijken, maar ik wil graag een witte laptop
Ruim 2000 euro voor een laptopquote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef rulerofdeath het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-205nl.html#tab:info
deze is een stuk beter
Niet persé, maar liever wel iets waarop ik ook nog een spelletje kan spelen of een film op kan kijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar moet het per se zo'n snelle zijn?
tjah, als je echt laptopgek bent, dan krijg je daar volgens mij best wel een stijve piemel vanquote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruim 2000 euro voor een laptop
En dan gaat 'ie niet meer omlaag inddquote:Op woensdag 8 september 2010 09:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, als je echt laptopgek bent, dan krijg je daar volgens mij best wel een stijve piemel van
gebruik hem ook als PC eigenlijk, ding staat gewoon op m'n bureauquote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer net te groot zeg maar
dat laatste kan met die van mij primaquote:Op woensdag 8 september 2010 09:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet persé, maar liever wel iets waarop ik ook nog een spelletje kan spelen of een film op kan kijken
Ik ook niet veel, maar ik heb er nog wel eens een handje van teveel programma's tegelijk te draaien. Dan moet 'ie niet gaan overcooken ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gebruik hem ook als PC eigenlijk, ding staat gewoon op m'n bureaumaar in het begin wel veel mee gesleept zeg maar, gebruikt voor school etc.
[..]
dat laatste kan met die van mij primaspelletjes doe ik niet zoveel...
is dat zo'n fijn dekbed dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:27 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
Sinds ik een nieuw dekbed heb, kom ik er echt moeilijk uit ... pfff haha, was zwaar vanmorgen
vriendjespolitiek?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De zaak waar ik aan werk heeft ineens een aardige wending gekregen
Eerst mocht de beste man iets niet aanleggen, nu heeft 'ie een ontheffing
Maak je niet drukquote:
Nee. De ontheffing bleek ook niet officieel te zijn ofzo.quote:
Nog steeds hoogste bieder ... maar hoop stiekem dat iemand anders ff hoger bied, ben verliefd op een dikke WOB met getuned 8v blok van een bekende VW tunerquote:Op woensdag 8 september 2010 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat zo'n fijn dekbed dan?en hoe is met je Ebay-veilig?
WOB?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nog steeds hoogste bieder ... maar hoop stiekem dat iemand anders ff hoger bied, ben verliefd op een dikke WOB met getuned 8v blok van een bekende VW tuner![]()
![]()
Oh, jezusquote:Op woensdag 8 september 2010 10:40 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nog steeds hoogste bieder ... maar hoop stiekem dat iemand anders ff hoger bied, ben verliefd op een dikke WOB met getuned 8v blok van een bekende VW tuner![]()
![]()
Zoveel mensen zoveel wensen.quote:
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
Ga je nu iedere keer als je een nieuwe zaak hebt, dat hier vermelden?
Ja wel goed. We kregen net uitleg over html, echt de basis. Net zo simpelquote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike![]()
(vanaf werk) hoe is het?
Dacia is idd niet om aan te zien, maar t kost geen drol..quote:Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel wensen.
Persoonlijk snap ik niet waarom mensen ooit een Dacia zouden willen.
Dat is mij ook een raadselquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dacia is idd niet om aan te zien, maar t kost geen drol..
Waarom mensen ooit een mutipla zouden kopen snap ik ook niet
UIterlijk is hij bijna volledig origineelquote:
Als t doorgaat plaats ik wel een linkjequote:
HTML is indd niet moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef norich het volgende:
[..]
Ja wel goed. We kregen net uitleg over html, echt de basis. Net zo simpel![]()
Hoe ist daar?
Dat bedoel ik helemaal niet. Eerst was die Golf 2 helemaal tha bomb, maar nu, moet die WOB er komenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
[..]
UIterlijk is hij bijna volledig origineelAlleen zijn bijv de bumpers meegespoten in de originele kleur. Hij is motorisch aangepast voor een beetje extra power, originele uitlaat enzo zit er nog gewoon onder, is zeker geen paupere sjonnie golf
![]()
Haha, dat word moeilijk ... maar het word sowieso een Golf 2 ... en sowieso een GTI. Rij nogal veel in Duitsland lange afstanden, en dan wil ik niet met een slakkengangetje sukkelenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik helemaal niet. Eerst was die Golf 2 helemaal tha bomb, maar nu, moet die WOB er komenMake up your mind.
je gaat alleen binnenkort geen stad meer inkomen ivm milieulast met dat vierkante hokquote:Op woensdag 8 september 2010 11:26 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Haha, dat word moeilijk ... maar het word sowieso een Golf 2 ... en sowieso een GTI. Rij nogal veel in Duitsland lange afstanden, en dan wil ik niet met een slakkengangetje sukkelen
Jawel hoor, ik krijg er gewoon een Umwelt Plakette opquote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je gaat alleen binnenkort geen stad meer inkomen ivm milieulast met dat vierkante hok
naar wat?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik krijg er gewoon een Umwelt Plakette opDe 8v's hebben een kat, en de 16v word sowieso omgebouwd naar Digifant
De 16v's hebben mechanische injectie (een hevel in het luchtfilterhuis bepaald de hoeveelheid benzine dat er ingespoten word).quote:
hier wel goed, totaal geen zin vandaagquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef norich het volgende:
[..]
Ja wel goed. We kregen net uitleg over html, echt de basis. Net zo simpel![]()
Hoe ist daar?
maar wat is een WOB nou?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
[..]
UIterlijk is hij bijna volledig origineelAlleen zijn bijv de bumpers meegespoten in de originele kleur. Hij is motorisch aangepast voor een beetje extra power, originele uitlaat enzo zit er nog gewoon onder, is zeker geen paupere sjonnie golf
![]()
[..]
Als t doorgaat plaats ik wel een linkjeHeb nu al 2 mensen voor me die ook die auto willen kopen, dus met linkjes wacht ik nog even... hier wel alvast de Edition Blue:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170537009174
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |