Ik heb wel tijgerbalsem hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:31 schreef Intelligence het volgende:
Ibuprofen iemand?
Kom net uit bed rollen, met een tering zere nek
Zo naar t werk
Wat is er in Enschede dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen werken van 10:15 tot 17:45, daarna als een idioot naar Enschede![]()
dus als er een ongeluk op de A1 gebeurd, dan ben jij dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen werken van 10:15 tot 17:45, daarna als een idioot naar Enschede![]()
gebeurdquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus als er een ongeluk op de A1 gebeurd, dan ben jij dat?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Week van de Ongeletterdheid / Analfabeten / taalgevoel-aids
deze week mag dat
die gebruikte mijn vader vroeger ook erg veelquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:10 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat spul stinkt, gebruik nu elke avond een pittenzak, ff nat maken en in de magnetron
Nicole.quote:
Morgen het bedrijf, eind van de week het land in handen 14.gifquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede dag stage; nu al een eigen zaak
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen het bedrijf, eind van de week het land in handen 14.gif
Nehh, liever niet zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen het bedrijf, eind van de week het land in handen 14.gif
In welke bieb werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, beetje metal draaien en boeken innemen \m/
Zul je zien dat er binnen 5 min iemand hier komt zitten om te werken, en dan gaat zeuren over de muziek
Amersfoort, zit nu in vestiging Vathorstquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
In welke bieb werk je eigenlijk?
Kom eens langs!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben alleen in de bieb op t Neptunusplein en de Zonnehof geweest.
Ik wist niet eens dat er ook een vestiging in Vathorst zit
Golf 2 GTI?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:16 schreef Intelligence het volgende:
Heb een nieuwe auto op t oog, ongezien geboden via ebay netBen hoogste bieder en minimale prijs is bereikt
![]()
@ Remco, het is een Edition BlueZeldzaam
ja is een golf 2 gti, in een zeldzame uitvoeringquote:
Ja, ik weet wat edition blue inhoudquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
ja is een golf 2 gti, in een zeldzame uitvoering
Heb al 3 golfjes 2 gehad, blijft mijn lievelings auto![]()
Dit is nummer 1751 van de Edition Blue's ... Edition Blue houdt o.a. in:
Zeldzame donkere kleur blauw, lederen bekleding, stuurbekrachting en stoelverwarming.
Zelfs de originele BBS wielen zitten er nog onder, auto is echt helemaal origineel, niet verprutst
Hier wisselt het tussen miezeren en stevig regenenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef Samzz het volgende:
Wachten op de bus. Gelukkig is het droog
Dat mag het doen als ik binnen zitquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier wisselt het tussen miezeren en stevig regenen
Laat het maar mooi zo blijven, heb ik een lekker rustig middagjequote:
Geen blehrende kutkotersquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat het maar mooi zo blijven, heb ik een lekker rustig middagje
Laat ons bidden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |