Oh nou in dat geval, heb ik je wel een beetje gemistquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef PierreTT het volgende:
Jawel joh, het was maar een grapje hihi
Nou, goedmaakkoffie op de uni dan maar?quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval, heb ik je wel een beetje gemist(en de rest natuurlijk ook, niet zo lang wegblijven uit het topic hoor
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, goedmaakkoffie op de uni dan maar?
Hahahaquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!
Hoezo? Ik was altijd al voorquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afsprekenquote:
Hoezo mogen wij niet meemeetenquote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afspreken. Kom je een x eten? Vind E. ook gezellig
. Of ga je morgen mee naar de bios, we hebben halve prijs tickets dinges van de c1000
.
Ooo leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afspreken. Kom je een x eten? Vind E. ook gezellig
. Of ga je morgen mee naar de bios, we hebben halve prijs tickets dinges van de c1000
.
Ja! Dat doe jij toch ook zoveel?quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
Hoor ik daar iets over filmpje pakkken
Iedere weekquote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat doe jij toch ook zoveel?
Juist, dat bedoel ikquote:
Ik vroeg gewoon of jij er weleens was geweestquote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Impressie het volgende:
Hooi, ik werd hierheen gestuurd door auto.
Wanneer krijg ik mijn award ?quote:
Hoi!quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Impressie het volgende:
Hooi, ik werd hierheen gestuurd door auto.
Doei!quote:
Wij lagen idd al in bedquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef aardappel het volgende:
idd... ik denk dat alle paupers en 30 plussers al in bed liggen![]()
Ik geen 30+ maar wel in bedquote:
Oeh lekker, ik zit bij de Slagroom aan de koffie en uitsmijterquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga een ei koken en dat eten met een pistoletje en een berg salade
/dagboek
Krijgen we een live fotoverslag?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga volgende week woensdag bij hetzusjevan eten
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijgen we een live fotoverslag?
[..]
[..]
[..]
Das niet echt een gevalletje van Joepiequote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag zometeen naar de tandarts, verstandskies laten trekken.
Ik weet ook nog niet helemaal wat ik er nou van vind....quote:Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Das niet echt een gevalletje van Joepie
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik om die tijd alleen in bed lag, dan zou het idd pauper zijn..
Ik zal even overleggen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag zometeen naar de tandarts, verstandskies laten trekken.
Dat is inderdaad vreemdquote:Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Pfft, hoor net collega die nu 3 weken met mij mee loopt. Die schrijft zijn uren van moment instappen tot moment uitstappen. Gast schrijft 2.5 overuur per dag
Duidelijk toen met baas afgesproken dat wij (degene die er vast zitten) 1 overuur mogen schrijven. Omdat reistijd 3 uur is en dit nog vanuit oude afspraak is. Andere collegas mogen ook alleen maar in overleg overuren schrijven.
Vrijdag maar is ff met de baas spreken. Beetje krom dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |