quote:
Al het goede komt uit West

Soooooo was een heerlijk maar aparte weekend.
Vrijdag clip opname van Charlene. Was een hele gezellige avond met vrienden, maar die Charlene is echt een arrogant wijfje in het echt

(tilburgse zangeres)
Zaterdag verjaardagsfeest gehad, was ook weer zeer geslaagd en ook weer de alcohol laten vloeien.
Gister was echt een hele aparte dag. Was Kokosfist bij de bosvreugd. Is een feest waar allemaal bekende carnavalsbandjes komen. Nu heb ik ongeveer 1.5 jaar geleden bij een dodelijk ongeval aan de ringbaan hulp verleend door middel van het verkeer te regelen. Gister kwam er op dat feest iemand op me af:
Zij: Ben jij (naam) en plaats jij vaak fotos op Brandweerspotters?
Ik: Jah klopt ben ik. Hoezo?
Zij: Jah dan hebben wij 1.5 jaar geleden mail contact gehad over een dodelijk ongeval in tilburg aan de ringbaan. Die man was mijn schoonvader.
Toen nog tijdje met haar apart gepraat over die bewuste avond. Daarna stond ze bij haar groepje en stond dus ook de rest van de familie bij. Ook nog met de rest over die tijd gepraat. Het voelde echt als een soort afsluiting om het zo te kunnen vertellen met daadwerkelijk de mensen.
Ondanks dat ik alleen het verkeer heb geregeld waren ze wel dankbaar dat ik toch gestopt was om te helpen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig