Wel eerst kijken op welke je geld inzet, TS.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Geld inzetten op beurzen.
Kennis van me doet dat, die verdient er goud geld mee.
Klopt. Maar als je eenmaal een klein beetje geld hebt en je doet het goed, dan stroomt het binnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel eerst kijken op welke je geld inzet, TS.
zo nu en dan achter het CS te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:03 schreef willemwaus het volgende:
Trouwen met Steve jobsZo te zien aan al die iTroep is ie toch echt van de heren-liefde
WTF is Marohanen nou weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:05 schreef Vanky het volgende:
Zelf vang ik sperma op en verkoop ik het!
Naar het schijnt is het goed tegen rimpels.
Anders steel ik ook brommers en BMW's van Marohanen, die leveren soms nog iets op.
En anderzijds krijg ik een leefloon van de staat, ik zit urenlang op Fok waardoor ik geen werk vind!
Eigenlijk heb ik dat als kind geprobeerd, alleen de manier waarop vond ik niet mooi (ik keur het zelfs af).quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:10 schreef Razende_Rosser het volgende:
Op alle televisiezenders en op veel bekeken nieuwssites op internet de vraag stellen of elke nederlander 1 euro op jou rekening wil storten. Uiteraard wel je rekeningnummer erbij zetten!
En dan hopen dat het wat loopt uiteraard
Hoe bedoel je, dat je de manier niet mooi vond? Dat je het maar schooierig vond of?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:14 schreef Vanky het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dat als kind geprobeerd, alleen de manier waarop vond ik niet mooi (ik keur het zelfs af).
Wil je niet teleurstellen maar een beetje nier gaat max weg voor 80k op de zwarte marktquote:
Of Fok? Vraag me af of Danny hier nou op verdientquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
Iets revolutionairs uitvinden. Zoals Google.
Nu ook?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Dan twaalf en een halve nier verkopenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wil je niet teleurstellen maar een beetje nier gaat max weg voor 80k op de zwarte markt
Ah dat is zo'n student commerciele economie die samen met z'n vader een aandelenportefeuille beheert en dat heel stoer tegen iedereen vertelt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
dat gaat niet zo heel snel hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
Iets revolutionairs uitvinden. Zoals Google.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |