Dat vind ik hetzelfde...dat jouw meisje op haar jongste broer lijktquote:Op zondag 12 september 2010 11:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leah, ze lijkt zo op haar jongste grote broer
Ze hebben alledrie groene ogen, en alledrie net een andere tintquote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef Groofsken3 het volgende:
Leah doet me aan mijn evenoude zoon denken. Iets in de blik... Ze is een prachtig meisje Lily, heel bijzonder.![]()
TF, je grote dochter. Hebben de andere geen groene ogen? Mooie kleur is dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS!!! Graeme, jij bent ook!
#geen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna en Graeme![]()
geweldige foto's!
en Isabeau![]()
wat ben je inderdaad een hele dreumes al zeg!!
wat gaat het dan in 1 klap hard hè?
Dat zie ik dan weer totaal nietquote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Cantare het volgende:
Welkom Anna! Het is echt duidelijk een zusje van Graeme!![]()
wat zij zegt!!quote:
Dat ja!quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef innepin het volgende:
Ohhh allemaal kleine babytjes! Wat doen jullie ons aan
LeylaElise
Leia
![]()
*smelt*
*dag weer goed*
daar heb ik geen last meer van maar ze blijven leukquote:Op maandag 13 september 2010 14:15 schreef Vicky het volgende:
* Vicky houdt eierstokken stevig vast anders rammelen ze eruit..
quote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef innepin het volgende:
Bla, ze kijkt zéker poppig. 't is gewoon een prachtig poppetje, of ze nou gekke bekken trekt in de modder of gewoon heel lief de camera inkijkt
Ja, ik vind hem ook grootquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
groof, ik vind m juist al zo ontzettend groot worden.
helemaal op foto's, zit af en toe echt te kijken: is dat mijn kind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |