De hele dag getalletjes controleren vanaf een computer. Mag om 5 uur eindelijk naar buiten. De informatie wordt toch naar het kantoor gestuurd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat denk je dat een accountant doet
Ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Niet assertief genoegJa want je hebt ook onderhandelingsruimte als stagiair
Ja man, want je verdere loopbaan is volledig afhankelijk van je stagesquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Niet assertief genoegJa want je hebt ook onderhandelingsruimte als stagiair
En ja je kan wel doorzoeken naar een stage waar ze wel betalen, maar dat betekend niet dat je een stage krijgt waar je in je verdere loopbaan wat aan hebt. Leuk dat je bij harry's computer reparatie 400 euro stagevergoeding krijgt maar je schiet er loopbaangewijs niets mee op![]()
Je verwart accountants met boekhoudersquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:09 schreef fonsoy het volgende:
[..]
De hele dag getalletjes controleren vanaf een computer. Mag om 5 uur eindelijk naar buiten. De informatie wordt toch naar het kantoor gestuurd.
Met andere woorden; jij krijgt iemand die gratis al jouw kut klusjes mag opknappen. Blij zijn dat een bedrijf een stageplaats voor je heeft? Yeah right!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:15 schreef cumcumber het volgende:
Ik geef ook nooit iets, ja iets van 50 euro op de laatste dag ofzo als ze goed hun best hebben gedaan.
Je moet blij zijn dat een bedrijf een stageplaats voor je heeft, ze moeten vaak een werknemer deels vrijmaken om hem te begeleiden.
Als je geld wilt verdienen moet je een baan gaan zoeken, wil je ervaring opdoen zoek je een stageplaats.
Dat zul je mij niet horen zeggen, maar het scheelt welquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man, want je verdere loopbaan is volledig afhankelijk van je stages
En dat weet jij?quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zijn MBO'ers die dat wel zijn natuurlijk, maar het grootste deel is pas vanaf niveau 4 enigszins zelfstandig genoeg.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:48 schreef guapo het volgende:
Je moet ook stage lopen bij een horecagroothandel. Ik kreeg als vergoeding iedere vrijdag een kratje bier en een envelop met 500 euro aan het eind van de maand.
Met wat voor opleiding?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kende een gast die liep "stage" bij de C1000, ofterwel: gratis vakkenvullen
Hmm toen ik nog bij de AH werkte hadden we ook mensen met badge's waarop stond "Stage"quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kende een gast die liep "stage" bij de C1000, ofterwel: gratis vakkenvullen
quote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef Pipo1234 het volgende:
Ja een beetje asociaal is het wel. Tering-VVD'ers zijn het.
In mijn bedrijf hoeven ze geen kutklusjes te doen, maar ze gaan wel weg met kennis die ze nooit op school kunnen leren. Maarja, als jij liever de rotkarweitjes doet en geld daarvoor krijgt moet je dat doen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Met andere woorden; jij krijgt iemand die gratis al jouw kut klusjes mag opknappen. Blij zijn dat een bedrijf een stageplaats voor je heeft? Yeah right!
Bedrijven moeten blij zijn dat er mensen zijn die op stage moeten zodat ze iemand hebben om alle kut klusjes voor ze te doen.
Niets/weinig betaald krijgen en een hoop leren is natuurlijk prima, alleen een stage waar je weinig leert en ook nog eens niet betaald krijgt gaat natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:21 schreef cumcumber het volgende:
[..]
In mijn bedrijf hoeven ze geen kutklusjes te doen, maar ze gaan wel weg met kennis die ze nooit op school kunnen leren. Maarja, als jij liever de rotkarweitjes doet en geld daarvoor krijgt moet je dat doen!
Stagelopers die bij mij over geld beginnen kunnen meteen opflikkeren, dat geldt ook als ze onder werktijd hun Hyves gaan bijhouden of andere privézaken.
omdat je als bedrijf tijd kwijt bent aan administratie en contact met de school. Daarbij moeten ze ingewerkt worden enzo.quote:Op maandag 6 september 2010 22:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee bij sommige plekken, ik werd ingewerkt en draaide daarna mee als volwaardige werknemer. Nou krijg ik ook wel een aardige vergoeding van 450 euro. En waarom zou je daar niet veel van overhouden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |