Overdag nu ook niet.quote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef Socios het volgende:
In de avond rijdt de Intercity niet ieder kwartier.
Komt door de ´proef´ van iedere tien minuten een Intercity tussen Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal en Eindhoven. Begin oktober is alles weer ´normaal´.quote:
Maar stel nou dat dat een succes wordt, blijft dit dan zo?quote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Komt door de ´proef´ van iedere tien minuten een Intercity tussen Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal en Eindhoven. Begin oktober is alles weer ´normaal´.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef Boolo het volgende:
Wie was die ene nerd ook al weer die elke keer filmpjes maakt van treinen en daar ook echt trots op is?
Nee, in ieder geval niet op korte termijn. Sowieso niet eigenlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar stel nou dat dat een succes wordt, blijft dit dan zo?
Ja die bedoel ik, wie is deze faalvogel?quote:
Ten eerste (A) in die trein zit ik ook altijd, dus wij kunnen elkaar van gezicht kennen. Teh horrorz.quote:
Misschien ken je wel meer als zijn hele gezicht, misschien ook wel zijn body.quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten eerste (A) in die trein zit ik ook altijd, dus wij kunnen elkaar van gezicht kennen. Teh horrorz.
Verder zum zweitem (2) die ging toch altijd al om het halfuur?
Nee, vorige week ging hij nog om het kwartier. Dat weet ik heel zeker, vooral omdat ik vorige week nog de trein van 7:18 kon nemen, en nu niet meerquote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten eerste (A) in die trein zit ik ook altijd, dus wij kunnen elkaar van gezicht kennen. Teh horrorz.
Verder zum zweitem (2) die ging toch altijd al om het halfuur?
Klopt ja, het ´andere kwartier´ gaat ´ie vanaf Utrecht Centraal naar Eindhoven (en paar keer per dag door naar Maastricht)quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
(2) die ging toch altijd al om het halfuur?
ik ga elke week, al jaren 1x van arnhem naar de andere kant de trein naar sjiphol rijdt al tijden maar 2x per uurquote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, vorige week ging hij nog om het kwartier. Dat weet ik heel zeker, vooral omdat ik vorige week nog de trein van 7:18 kon nemen, en nu niet meer(trein naar Arnhem).
Ah, jij gaat de andere kant op begrijp ik. Daar komen we goed weg!quote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee, vorige week ging hij nog om het kwartier. Dat weet ik heel zeker, vooral omdat ik vorige week nog de trein van 7:18 kon nemen, en nu niet meer(trein naar Arnhem).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |