Haha, een homovriendje van me zei ooit: jullie vrouwen hebben het zo simpel, je hoeft alleen maar met je benen wijd te liggen en af en toe eens oeh of aaah te zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zowiezo meer voor hem als voor jou.. tenslotte, jij hoeft alleen maar te liggen he..
Dat vind ik nou flauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar met het slowchatten nu.
Stuur elkaar maar een pm ofzo.
Toch wel veranderingen.. last minute change of plannenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef theKiD het volgende:
Alweer te langEn voorlopig zal dr ook geen verandering in zitten denk
De aanmoedigingsprijs voor aandachtshoeren.quote:
Lekker rustig aan, zo van, 'wat heb ik van het weekend weer heerlijk niet geneukt... lang geleden dat ik zo geweldig droog stond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
weet niet precies wanneer ik voor het laatst seks heb gehad.
heb inmiddels wel een hele lieve leuke jongen leren kennenmaar nog geen seks mee gehad, doen het lekker rustig aan.
Hetzelfde, maar 2 maanden is nog prima vol te houden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:22 schreef MrsTeese het volgende:
Al 3 weken, en de laatste keer stelde helemaal niks voor dus eigenlijk 2 maanden!![]()
Prima vol te houden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar 2 maanden is nog prima vol te houden.
Ja hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |