Volgens mij moet dat nog gewoon werken! Maar pas op met het tel verkeer van en naar je mobiel, die kosten betaal jij.quote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Dat geneuzel toch met de mobiele foons.
Vanmorgen heb ik ook al zitten bladeren op de sites hoe dat zit met Turkije.
Dat dus niet bij de EU hoort.
Eigenlijk wil ik alleen maar bereikbaar zijn voor nood ivm. moeders.
Dan zat ik ook nog bij de verkeerde provider ! want 2 x mobiel en 2 x providers !
Weet iemand of *21* werkt op mobiel? dummy question.
Ik vond het wel geinig hoe Memo into haar Samsung Galaxy Spica was met Androidquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
Ik wil dolgraag van mijn WM Samsung Omnia af.
Hij doet t gewoon slecht
Hum?quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig hoe Memo into haar Samsung Galaxy Spica was met Android
Typisch fanboy gedrag.quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig hoe Memo into haar Samsung Galaxy Spica was met Android
Kijk...daar zit het probleem nou juist al.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk...daar zit het probleem nou juist al.
Gniffel neem aan dattie zelf kan bedenken dat ie dat ff met een ander toestel moet doen?quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk...daar zit het probleem nou juist al.
Waarom is dit het standaard antwoord als ik ueberhaupt ergens problemen mee heb?quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Steer! Gewoon even bellenniet geschoten.. je zal een dummie treffen
Omdat we weten dat dit voor jou in alle gevallen de slechts mogelijke oplossing is waardoor je zelf vast iets beters verzintquote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom is dit het standaard antwoord als ik ueberhaupt ergens problemen mee heb?
Wut?quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat we weten dat dit voor jou in alle gevallen de slechts mogelijke oplossing is waardoor je zelf vast iets beters verzint
Euhhh omdat ik niet voor je kan bellenquote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom is dit het standaard antwoord als ik ueberhaupt ergens problemen mee heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
allemaal eensquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hij gaf een aggresieve duw? Het wordt idd wel heel politiek allemaal. Soms moet je in zo'n geval beter aan jezelf denken, je hoeft niet te liegen maar je moet het ook niet moeilijker maken dan het is.
En 72 EUR per maand?Bel jij vaak ofzo?
toppie Krak en Aure! echt dat kan ik me niet heugen dat ik dat ooit leuk vond, eerste schooldagquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Net als Aure had ik vandaag ook mijn eerste schooldag.![]()
Ik vond het ook leuk!
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Net als Aure had ik vandaag ook mijn eerste schooldag.![]()
Ik vond het ook leuk!
quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Oh Lord, give me patience. But hurry'
Ik heb geen enkel beroepsdiploma en ik WIL dus iig een certificaat van deze cursus. Gewoon voor mezelf al. En ik vind leren leuk.quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toppie Krak en Aure! echt dat kan ik me niet heugen dat ik dat ooit leuk vond, eerste schooldag
quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh wat een verslavend spelletje is dit zeg:
http://tros.nl/timboektoe/
Oké........daar weet ik echt te weinig van afquote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja!quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet bijna allesquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké........daar weet ik echt te weinig van af
Alleen de eerste 2 levels
De Slufterquote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet bijna alles![]()
![]()
Althans.. veel!! Maar de Slufter had ik beter aangewezen dan het spelltje
![]()
Highscore tot nu toe: 19526
Ik weet het wel, maar ik kan niet niet aanwijzen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet bijna alles![]()
![]()
Althans.. veel!! Maar de Slufter had ik beter aangewezen dan het spelltje
![]()
Highscore tot nu toe: 19526
15179 na 6 levelsquote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
13602!quote:
Hier alles goed. Beetje te druk op het werk. alles goed met de geliefden om mij heen. En bij jou Steer?quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?En je geliefden om je heen?
Geen geliefden, wel zo rustig.quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hier alles goed. Beetje te druk op het werk. alles goed met de geliefden om mij heen. En bij jou Steer?
Omdat je dan nergens anders aan denkt?quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom zijn die stomme spelletjes altijd zo verslavend
Klinkt als een goede redenquote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat je dan nergens anders aan denkt?
quote:
Even nergens anders aan denkt ! yeah.quote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat je dan nergens anders aan denkt?
En dan nog zeggen ze dat juffen op de basisschool niet slim zijn....quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb het voordeel dat we met groep 7 europa behandelen dus daar eigenlijk alles meteen vindEn Nederland ken ik goed omdat ik altijd met de kaart op schoot in de auto zit.. heerlijk..
en zat je goed met de Fiji eilanden ?quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb het voordeel dat we met groep 7 europa behandelen dus daar eigenlijk alles meteen vindEn Nederland ken ik goed omdat ik altijd met de kaart op schoot in de auto zit.. heerlijk..
Zat wel in de goeie oceaan te vissenquote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
en zat je goed met de Fiji eilanden ?
Ze zijn maar tot 20:00 openquote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sla je nou jezelf?
Heb je al gebeld?
Echt nog nooit van gehoord........(de Slufter dan niet de Maasvlakte) maar weer iets geleerd dusquote:
Niet alleen motoren.quote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar ze altijd met de motoren gaan lopen racen
ik ken 't alleen van de motorenquote:
komt vanzelf wel Steerquote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen geliefden, wel zo rustig.
Ben blij dat het goed met je gaat.
Persenquote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
veel kleine dorpjes weet ik nu wel te vinden, dankzij de Skihut On Tour
Bathmen, Lutjebroek, Poortvliet, Waver etc.
mm mn darmen doen raar. moet de hele tijd naar de wc maar dan gebeurt er niks.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef AnneX het volgende:
Hé Moblo : wat een enorm goede actie met het huis vinden voor Vik ( en nachtwacht) ! Respect.
quote:
Iemand die er geweest is?quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey wie moet ik nu geloven......
Vooruit danquote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iemand die er geweest is?
[ afbeelding ]
http://www.slufter.com/nl/home/quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
als de Maasvlakte tegenwoordig op Texel ligt?
Dat!quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Een slufter is een 'ding', een getijdengebieder kunnen dus meerdere 'slufters' zijn
er is er een op Texel én een bij de Maasvlakte
en natuurlijk heten ze beide DE Slufter
Wat MoBlo zegt, ik wist alleen van de Maasvlakte-slurfter.quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Een slufter is een 'ding', een getijdengebieder kunnen dus meerdere 'slufters' zijn
er is er een op Texel én een bij de Maasvlakte
en natuurlijk heten ze beide DE Slufter
quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat MoBlo zegt, ik wist alleen van de Maasvlakte-slurfter.
ik heb vnv rust!quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet persen, rust nemen snotverdorie!
Trusten!quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb vnv rust!
alleen de rest van de week niet meer. eerst alleen zaterdag nog wat te doen en nu t/m zondag weer helemaal vol en dan maandag weer naar kantoormaar griep is echt bijna voorbij hoor. af en toe ietwat misselijk maar gaat over gelukkig
![]()
ga nu afsluiten en slapen. kus iedereen
slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb vnv rust!
alleen de rest van de week niet meer. eerst alleen zaterdag nog wat te doen en nu t/m zondag weer helemaal vol en dan maandag weer naar kantoormaar griep is echt bijna voorbij hoor. af en toe ietwat misselijk maar gaat over gelukkig
![]()
ga nu afsluiten en slapen. kus iedereen
ik als iets wat een of ander olifantbeest in een kinderboek zou kunnen zijnquote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het eerder klinken als een ranzig synoniem voor een ongewassen piemel eigenlijk
Deze?quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
*binnentuimelt
Iemand goed recept voor clafoutis?
De kersen zijn uit de hand niet zo lekker meer
Trusten Sun!quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Bluezz en Golfer:have fun en zo!!
![]()
Trusten Tav!quote:Op maandag 6 september 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, B&G een fantastische vakantie gewenst![]()
Ik ga ook maar eens afhaken
Moiquote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iemand die er geweest is?
[ afbeelding ]
Ik ga ook uittochtenquote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
de grote uittocht! eigenlijk zou ik ook moeten slapen, maar zit nog tv te kijken
Hihi ja heb hem al van AHquote:Op maandag 6 september 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deze?
http://www.dekooktips.com/recepten/clafoutis.htm
Leve Google!
quote:
NU! Ja JIJ bent geselecteerd voor de persoonlijke Slaaphamer! Registreer en we rammen je in bed! Maar let op! Als je binnen 10 minuten reageert, doet het geen pijn !quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
NU! Ja JIJ bent geselecteerd voor de persoonlijke Slaaphamer! Registreer en we rammen je in bed! Maar let op! Als je binnen 10 minuten reageert, doet het geen pijn !
aha, ja, nee, sorry, daar heb ik niets voor, al staat er wellicht wel iets in een van de kookboeken, maar dan moet ik gaan zoeken op de gok!quote:
Ook jij kan lekker slapen! Wij zijn de officiele dealer van Klaas Vaak!quote:Op maandag 6 september 2010 22:45 schreef motorbloempje het volgende:slaapzand is wat vriendelijker
Kersen in een ovenschaal, beslagje met zelfrijzend bakmeel erover, daar komt het op neer.quote:Op maandag 6 september 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aha, ja, nee, sorry, daar heb ik niets voor, al staat er wellicht wel iets in een van de kookboeken, maar dan moet ik gaan zoeken op de gok!
Trusten MoBlo!quote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
ah, manlief vraagt heel lief of ik maar 's mee naar bed ga, dus dan luister ik maar 's gedwee
mooie dromen allen, en pas op met die hamers!!!
Veel plezier met bakken!quote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:truste!
Ga morgen nog even kijken in mijn boeken en anders gewoon op de Ah toer.
ik snap nie?quote:Op maandag 6 september 2010 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
NU! Ja JIJ bent geselecteerd voor de persoonlijke Slaaphamer! Registreer en we rammen je in bed! Maar let op! Als je binnen 10 minuten reageert, doet het geen pijn !
Grapje. Als je niet kan slapen, mep ik je in slaap met een rubberen hamer die geen pijn doet.quote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik snap nie?
Hele fijne vakantie B en G!!
Valt toch nog tegen, kom in 1 keer niet verder 17604.quote:Op maandag 6 september 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Ik ga dat Timboektoe ook eens proberen. Heb vroeger bij Aardrijkskunde en Topografie altijd wel redelijk opgelet, dus het zou voor mij wel te doen moeten zijn.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt toch nog tegen, kom in 1 keer niet verder 17604.
Doe het een andere keer nog wel eens.
Do die zangeres dacht dat Osaka in Mexico lagquote:Op maandag 6 september 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Ik ga dat Timboektoe ook eens proberen. Heb vroeger bij Aardrijkskunde en Topografie altijd wel redelijk opgelet, dus het zou voor mij wel te doen moeten zijn.
Daar regent het nu ook, maar desondanks gaan we nu de deur uit, die richting op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:06 schreef kaasplankje het volgende:
meuh 't regentik wil terug naar Italië
We hebben 3 weken vrij en gaan 10 dagen naar Italiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
klotefile! een uur onderweg wat normaal 15-20 minuten duurt.![]()
Lieve Bluezz & Golfer; geniet de komende (3 was het toch?) weken van la Bella Italia! Van de natuur, bevolking en het heeeerlijke etenEn maak veel foto's natuurlijk! Tot gauw weer!
aah zo herrlich!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben 3 weken vrij en gaan 10 dagen naar Italie![]()
Drukste ochtendspits van het jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
ik las het net ja. gelukkig hoef ik niet over de snelweg. er waren wel 2 aanrijdingen. maar stoplichten deden het ook niet en dat vind ik echt klotequote:
oeh spannend ja, wordt vast leuk! wat voor?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! goedemorgen!
Nu ècht fijne vakantie bluezz en golfer!
Vandaag spannend dagje: mag voor 't eerst kookworkshop geven!
werkse Isa!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! B&g nu echt weg?
Succes, Moblo! Veel plezier. Waar gaat het over?
En ik (weer) weg naar het ziekenhuis
Dus je gaat wel mee naar Appelpopquote:Op maandag 6 september 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi. Ik ben er weerVergadering gehad. Twee concerten dit weekend gaan niet door gok ik zo
Op zich jammer, maar ook wel ff lekker.
Ik heb een geluk dat ik mijn ochtendcollege heb overgeslagen zo te zien......quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
pardon! veel succes!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een lumbaalpunctie(maar kan me voorstellen dat je dacht dat ik moest werken
)
ben benieuwd naar het menu. jammer dat je t niet zelf mag verzinnen? straks weet je niet hoe je t moet makenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
het is voor een al bestaand kookclubje die vaker komen bij de kookstudiodit is mn proefavond daar
als ik 't goed doe heb ik meer werk daar
Heb net 't menu voor vanavond per mail gekregen, maar zit mobiel en die opent de.doc niet zo tof
ik hoop maar dat ze niet allemaaaaal veel beter zijn dan ik
weet je dat nu al?quote:
we doen 't gewoon samen (eigenaar en ik)quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het menu. jammer dat je t niet zelf mag verzinnen? straks weet je niet hoe je t moet maken
Genoeg te doen hoor, daar ligt het niet aan. Maar zo ongeveer alle mensen op mijn afdeling zijn voor afspraken de hort op, dus het is hier gewoon te rustigquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je dat nu al?
je had je mail niet zo snel moeten wegwerken na je vakantie![]()
quote:
Als ik rust wil gooi ik mijn deur gwoon dicht joh. Voordeel van "de baas" zijn is dat je een eigen kantoor hebtquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
soms kan rust een zegen zijn, maar 't kan ook echt té stil zijn om lekker te kunnen werkenwat doe je voor werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
IK KRIJG MIJN OUDE ABONNEMENT TERUGquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik rust wil gooi ik mijn deur gwoon dicht joh. Voordeel van "de baas" zijn is dat je een eigen kantoor hebt
eigen kantoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's fijn! had ik op m'n vorige plek ook, zéér fijn.. de deur is een perfecte uitvinding
Ja doei.
Ik vond deze wel aardigquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh, sterkte
klantenservices
juich idd niet te vroeg, maar goed hoor *schouderklopje*quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
IK KRIJG MIJN OUDE ABONNEMENT TERUG
Hoop ik, want zul je zien dat ze weer allerhande fouten maken
Ik heb hem zelden dicht moet ik zeggen. Maar het is hoe dan ook een stuk rustiger werken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigen kantoorda's fijn! had ik op m'n vorige plek ook, zéér fijn.. de deur is een perfecte uitvinding
ik hang altijd vooral lang in de wacht tot ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg...quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond deze wel aardig
Eigenlijk valt het *altijd* mee als ik bel
Ik hou mijn werkgever altijd voor mezelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
TAVKAP, werk je nou eigenlijk voor de overheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ik ben een autistje van tijd tot tijd, en wil dan, indien kantoorwerk, gewoon even lekker in alle rust m'n ding doen, maar als er meer werkstudenten waren was 't ook wel gezellig om van tijd tot tijd lekker samen te ouwehoeren en roddelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelden dicht moet ik zeggen. Maar het is hoe dan ook een stuk rustiger werken.
Ja, ik heb over 48 uur pas zekerheid, zeiden ze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hang altijd vooral lang in de wacht tot ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg...![]()
maar de KPN, waar ik zit, is altijd wel goed met dingen doorvoeren uiteindelijk, maar 't wachten.. dat vind ik zó naar...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hou mijn werkgever altijd voor mezelf
PM terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
IK KRIJG MIJN OUDE ABONNEMENT TERUG
Hoop ik, want zul je zien dat ze weer allerhande fouten maken
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben een autistje van tijd tot tijd, en wil dan, indien kantoorwerk, gewoon even lekker in alle rust m'n ding doen, maar als er meer werkstudenten waren was 't ook wel gezellig om van tijd tot tijd lekker samen te ouwehoeren en roddelen
Er gaat geen dag voorbij zonderquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
BahBen nog geen uur binnen en ik heb weer tig man aan mijn bureau staan springen om hulp
m'n wattus?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus hoor
Of weet je je MBTI type al?
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:
Ik ook, dus ben ik doodmoe als ik een dag tussen de mensen heb gezetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben een autistje van tijd tot tijd, en wil dan, indien kantoorwerk, gewoon even lekker in alle rust m'n ding doen, maar als er meer werkstudenten waren was 't ook wel gezellig om van tijd tot tijd lekker samen te ouwehoeren en roddelen
idem.. later als ik groot ben, heb ik een baan waar ik in alle stilte kan werkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ook, dus ben ik doodmoe als ik een dag tussen de mensen heb gezeten
en nu?quote:Your Type is
INTJ
quote:Rational Portrait of the Mastermind (INTJ)
All Rationals are good at planning operations, but Masterminds are head and shoulders above all the rest in contingency planning. Complex operations involve many steps or stages, one following another in a necessary progression, and Masterminds are naturally able to grasp how each one leads to the next, and to prepare alternatives for difficulties that are likely to arise any step of the way. Trying to anticipate every contingency, Masterminds never set off on their current project without a Plan A firmly in mind, but they are always prepared to switch to Plan B or C or D if need be.
Masterminds are rare, comprising no more than, say, one percent of the population, and they are rarely encountered outside their office, factory, school, or laboratory. Although they are highly capable leaders, Masterminds are not at all eager to take command, preferring to stay in the background until others demonstrate their inability to lead. Once they take charge, however, they are thoroughgoing pragmatists. Masterminds are certain that efficiency is indispensable in a well-run organization, and if they encounter inefficiency-any waste of human and material resources-they are quick to realign operations and reassign personnel. Masterminds do not feel bound by established rules and procedures, and traditional authority does not impress them, nor do slogans or catchwords. Only ideas that make sense to them are adopted; those that don't, aren't, no matter who thought of them. Remember, their aim is always maximum efficiency.
n their careers, Masterminds usually rise to positions of responsibility, for they work long and hard and are dedicated in their pursuit of goals, sparing neither their own time and effort nor that of their colleagues and employees. Problem-solving is highly stimulating to Masterminds, who love responding to tangled systems that require careful sorting out. Ordinarily, they verbalize the positive and avoid comments of a negative nature; they are more interested in moving an organization forward than dwelling on mistakes of the past.
Masterminds tend to be much more definite and self-confident than other Rationals, having usually developed a very strong will. Decisions come easily to them; in fact, they can hardly rest until they have things settled and decided. But before they decide anything, they must do the research. Masterminds are highly theoretical, but they insist on looking at all available data before they embrace an idea, and they are suspicious of any statement that is based on shoddy research, or that is not checked against reality.
Alan Greenspan, Ben Bernanke, Dwight D. Eisenhower, General Ulysses S. Grant, Frideriche Nietzsche, Niels Bohr, Peter the Great, Stephen Hawking, John Maynard Keynes, Lise Meitner, Ayn Rand and Sir Isaac Newton are examples of Rational Masterminds.
Steer, kom er maar inquote:
Jij past in dit topic net zo goed als ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker gaat het; zit aan de wokkels(klein zakje gelukkig maar toch)
wow, ik word vergeleken met Stephen Hawking!quote:
vreetzakje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker gaat het; zit aan de wokkels(klein zakje gelukkig maar toch)
rolstoeltje nodig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow, ik word vergeleken met Stephen Hawking!![]()
nou, ik denk dat ik deze test maar als de absolute waarheid ga zien
maar, o grote Steer, wat heeft u er over te zeggen?
quote:
en een rietje!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy stopt MoBlo in een doosje en stuurt haar enkeltje Antartica
Pfff, INTJ's
Vooral dit:quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ff serieus, herken je je een beetje in de beschrijving?
quote:Although they are highly capable leaders, Masterminds are not at all eager to take command, preferring to stay in the background until others demonstrate their inability to lead.Once they take charge, however, they are thoroughgoing pragmatists.
Als je aan de slag gaat in een (grote) organisatie dan kun je wel eens door de mangel genomen worden door bijv. de Big 5, die redelijk aan MBTI gerelateerd is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik denk maar niet dat ik dit in m'n CV opneem
zo 't uitzendbureau maar weer bellen
dan weet ik nu wat ik in moet vullenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je aan de slag gaat in een (grote) organisatie dan kun je wel eens door de mangel genomen worden door bijv. de Big 5, die redelijk aan MBTI gerelateerd is.Dus ze komen er wel achter
ze waren erg lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij past in dit topic net zo goed als ik
zijn ze wel lekker?
ohja?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar weer eens
FFT & Aure jullie weten me te vinden
De Big 5 is ook een groep ICT bedrijven, oa KPMG,Ernst & Young, Deloitte, Sogeti en nog iets geloof ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Big 5 is een set persoonlijkheidkarakters, geen bedrijfHeb linkje aangepast.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Five_personality_traits
Da's de Big Four audit firma'squote:Op dinsdag 7 september 2010 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Big 5 is ook een groep ICT bedrijven, oa KPMG,Ernst & Young, Deloitte, Sogeti en nog iets geloof ik
De reden dat ik leidinggevende geworden ben. Ik ben helemaal geen haantje de voorste, maar als je 3 jaar lang het gevoel hebt dat je het beter kunt en snapt dan het zittende management moet je toch een keer conclusies trekken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vooral dit:
[..]eerst zit ik altijd 'laat een ander 't maar doen.. dat willen ze graag' om vervolgens tandenknarsend 't maar over te nemen en 't project tot een goed einde te brengen, mits de rest ook gemotiveerd is om bijvoorbeeld 't vak te halen
Die uitslag heb ik ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je aan de slag gaat in een (grote) organisatie dan kun je wel eens door de mangel genomen worden door bijv. de Big 5, die redelijk aan MBTI gerelateerd is.Dus ze komen er wel achter
ik dacht dat er 5 warenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's de Big Four audit firma's
klopt wel denk ik, ik ben zeker zakelijk veel minder F geworden in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Wehehe
Soms denk ik als ik een beetje stabieler word, dat ik minder F en meer T verschuif, en dat ik ook een INTJ ben. Al dat drama en gezeik van mensen, gewoon dingen goed doen idd.
Wat een nachtmerriequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, nog 7 jaar en dan ben ik zoals TAVKAP![]()
![]()
Das niet helemaal waar, maar het komt wel in de buurt jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er gaat geen dag voorbij zonder- smiley op je werk
Zit je wel op de juiste plaats jongen?
Ik ben ook nog eens een protoype weegschaal, een rampzalige combinatiequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
INFJ's zijn dan ook sociale kameleon's.
Klopt trouwens wel, toen we in het kader van teambuilding testresultaten in een managementteam gingen bespreken dacht 80% dat ik de verkeerde resultaten terug gekregen had terwijl ik alles 100% herkende. Altijd fijn dat je interne chaos blijkbaar niet zichtbaar isquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
INFJ's zijn dan ook sociale kameleon's.
quote:Klacht:
Gisteren ben ik door een medewerker van jullie gebeld, voor het eerst, omdat ik van het weekend <naam> ontdekt had. Heb een profiel aangemaakt en op wat vacatures gereageerd. Daarover belde zij. Helaas was ik niet in de gelegenheid om op te nemen, dus stuurde ze een mailtje met het verzoek of ik zo snel mogelijk terug wilde bellen.
Dat deed ik, en toen ik vroeg wat ze voor me had, kreeg ik simpelweg te horen "ja, zeg, je moet wel weten waarvoor je belt, anders kan ik je niet helpen". Dus ik leg uit dat ik net nieuw ben, net op enkele sollicitaties heb gereageerd en zo snel mogelijk moest bellen en deze dus niet bij de hand had. Daarbij had ze mij nog geen uur geleden zélf opgebeld, dus ik nam aan dat ze zelf wel zou weten waarvoor ze mij graag wilde spreken. Dat werd mij kortaf duidelijk gemaakt: ik moest zelf maar raden waarvoor ze mij belde.
Vandaag heb ik teruggebeld met een overzicht van waar ik op gesolliciteerd had. Ik noemde op welke dat waren en miste er een, die elders in mijn mailbox was beland. Ze begon wat geërgerd weer te zeggen dat ze me zo niet kon helpen ('moet je even goed luisteren, ik ben net 3 weken op vakantie geweest en weet niet wat er speelt..') en legde me uit dat ik naar de contact persoon moest kijken. Daar zou zij bij staan dan. Dit was niet het geval. Onder geen enkel mailtje stond haar naam, dus ook dit was wederom vage en foutieve informatie waarbij de oorzaak van de onduidelijkheid wederom bij mij in de schoenen werd geschoven.
Nu wéét ik dat er veel studenten zijn in nederland die een baan zoeken, maar van een uitzendbureau mag je toch verwachten dat ze weten waar ze je voor bellen en iets klantgerichter zijn?
Ik doe erg mijn best om een baan te vinden, omdat ik helaas bij mijn vorige baan door bezuinigingen weg moest en solliciteer op heel veel banen en schrijf me in bij zoveel mogelijk uitzendbureaus, maar deze ervaring doet mij erg twijfelen aan mijn inschrijving bij <naam>, hoe graag ik ook aan de slag wil om zo mijn studie en levensonderhoud te kunnen bekostigen.
Voor meer details en eventueel de naam van deze werknemer kunt u contact met mij opnemen, maar ik wilde vooral eerst mijn ongenoegen uiten over mijn eerste ervaring met uw oraganisatie.
Met vriendelijke groet,
Mo
Opgeruimd staat netjes / Ignorance is bliss / Fake it till you make itquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt trouwens wel, toen we in het kader van teambuilding testresultaten in een managementteam gingen bespreken dacht 80% dat ik de verkeerde resultaten terug gekregen had terwijl ik alles 100% herkende. Altijd fijn dat je interne chaos blijkbaar niet zichtbaar is
telefonische verkoop, dat lijkt me echt de hel op aardequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
solliciteren op een bijbaan die flexibel is waarbij je geen mensen dingen telefonisch hoeft te verkopen is lastig![]()
Vooralsnog alleen de beloftequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef AnneX het volgende:
Een goeie stunt van Steer als je telefoontje oplevert dat je het oude abbo behoudt.
ik heb het één keer gedaan, vroeger, omdat ik écht geld nodig had, vond ik..quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
telefonische verkoop, dat lijkt me echt de hel op aarde![]()
(stiekem is mijn aversie tegen bellen net zo groot als die van Steer, alleen hou ik het stil)
Dit klinkt uit de context heel fout.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb het één keer gedaan, vroeger, omdat ik écht geld nodig had, vond ik..
en nóóit meer.. heb 't ook maar 3 weken volgehouden, niet fulltime gelukkig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit klinkt uit de context heel fout.
ga wel met het OV.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je gaat wel mee naar Appelpop![]()
Goedemorgen allemaal
Ja dat vroeg ik me ook al af hoe ik dat ga doen.......quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:43 schreef z80 het volgende:
[..]
ga wel met het OV.
heel Tiel wordt afgesloten.
en ze verwachten een heleboel bezoekers.
Oh, ik had begrepen dat alleen het bellen naar je ouders een crime is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen de belofte
Maar gaat om het bellen
Een gratis muziekfestivalquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
wat houdt Appelpop in? klinkt schattig
klinkt leuk! ga nooit naar festivals, weet niet waarom niet. ik zou het best vaker willen doen om mensen te kijken en lekker in het gras te zitten bij mooi weer. muziek vind ik nooit leuk op festivals, zowel rock als jazz als hardhousequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een gratis muziekfestival
vrijdagavond en zaterdag de hele dag
Dit zou ook mijn eerste keer wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt leuk! ga nooit naar festivals, weet niet waarom niet. ik zou het best vaker willen doen om mensen te kijken en lekker in het gras te zitten bij mooi weer. muziek vind ik nooit leuk op festivals, zowel rock als jazz als hardhouse
daarvoor zou ik dan wel willen gaan ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zou ook mijn eerste keer worden
De muziek vind ik ook niet altijd even bijzonder maar het is vast heel gezellig
Jij met je etenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daarvoor zou ik dan wel willen gaan ja.
en de eetkraampjes natuurlijk whaha![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
er zit een kat heel boos naar mij te kijken, die sukkel went ook nooit aan de stofzuiger he?
De eerste en laatste wil ik wel zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
Sarabi: K's Choice, Moss, Bazzooka's en Waylon zijn wel okQua lineup voor Appelpop
Klinkt fanboyachtigquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
wat houdt Appelpop in? klinkt schattig
Moss = Indierock. Ligt redelijk makkelijk in het gehoor. En Bazzooka's is een soort Ska. Goed dansbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste en laatste wil ik wel zien
De anderen ken ik niet, wat voor soort muziek is dat?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moss = Indierock. Ligt redelijk makkelijk in het gehoor. En Bazzooka's is een soort Ska. Goed dansbaar
wat heeft dat met appelpop te maken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:08 schreef DarkElf het volgende:
over appelpop gesproken..
moet van de week ff mijn moeder bellen, die gaat 6 weken op vakantie..
(zucht, stomme telefoontjes zijn dat... ik hou alleen van bellen als t spontaan is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |