Toch normaal bij een baby van 17 maanden?quote:Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef peeetje het volgende:
mijn dochtertje doet de laatste tijd rare dingen,
ze is 17 en heeft nog steeds een luier opzich niks raars aan, ook krijgt ze nog borstvoeding van mijn vrouw ook niks mis mee, alleen nu doet ze steeds vaker de luier af en gooit en smeert het uit tegen de muur, laatst had ze ook in spiegelbeeld tegen haar raam met haar eigen stront geschreven: help mij haal mij hier weg, ook krijst ze continu dat ze weg wilt en dat ik gestoord ben, iemand ooit dit megemaakt met zijn dochter?
Ja. Trouwens wel knap dat ze al kan schrijven. Kun je veel geld mee verdienen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Toch normaal bij een baby van 17 maanden?
Mijn dochtertje kon na 13 maanden al lezen en schrijvenquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ja. Trouwens wel knap dat ze al kan schrijven. Kun je veel geld mee verdienen.
Je bent niet grappig, waarschijnlijk een kloon en anders faal je gewoon hard. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het ontwikkelen van je Humor in Kleutertijdquote:
terechtquote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wilde het topic open laten.
Maar nu heeft een of andere FA TS geband.
FA = Faal Admin?quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wilde het topic open laten.
Maar nu heeft een of andere FA TS geband.
Ik schreef een dagboek in de baarmoederquote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Mijn dochtertje kon na 13 maanden al lezen en schrijven
Die was vast heel interessant.quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schreef een dagboek in de baarmoeder
Nee. Het uitzicht was ruk en ik moest poepen dus was ik chagrijnis. En af en toe kwam er een lul langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |