Djoko is zeker tof, net als Murray. Volgens mij ben ik ongeveer de enige met die mening hierquote:Op maandag 6 september 2010 20:46 schreef Nalbandian het volgende:
Djoko is stiekum wel een toffe speler om naar te kijken als ie goed staat te spelen. Alleen die familie he!
weer een GS wint bedoel je, hij won in 2008 de AOquote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef Norrage het volgende:
Djoko
Het is wel weer tijd dat hij een GS wint vind ik...
Murrayquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djoko is zeker tof, net als Murray. Volgens mij ben ik ongeveer de enige met die mening hier.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djoko is zeker tof, net als Murray. Volgens mij ben ik ongeveer de enige met die mening hier.
Is wel heel tragisch jaquote:
Mwah, volgens mij is ie met matig tennis toch nog een heel eind gekomen. Echter nu lijkt toch wel het eindstation bereikt als Djoko geen rare dingen gaat doen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef Szura het volgende:
Godverju, ik zat nog te denken om vol in te zetten op Wickmayer wint set 1![]()
Fish is zo matig dit toernooi trouwens
En het is ook niet zo raar om er tegen Djoko gewoon in 3 af te gaan als je Fish bent.quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is ie met matig tennis toch nog een heel eind gekomen. Echter nu lijkt toch wel het eindstation bereikt als Djoko geen rare dingen gaat doen.
Vind je het gek met zo'n lotingquote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is ie met matig tennis toch nog een heel eind gekomen. Echter nu lijkt toch wel het eindstation bereikt als Djoko geen rare dingen gaat doen.
Ik heb een bloedhekel aan het bijtertje Clement, maar da's toch wel een stevig potje geweest. Daar loopt Mardy normaal gesproken never-nooit-niet makkelijk overheen. Dus dat hij daar geen set tegen mocht verliezen is lichtelijk overtrokken. Het lijkt trouwens wel alsof ie geblesseerd is of zo, staat niet voluit te spelen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n loting
In ronde 1 en 2 had ie mijns inziens geen set mogen verliezen.
Dat was de 3e rondequote:Op maandag 6 september 2010 21:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan het bijtertje Clement, maar da's toch wel een stevig potje geweest. Daar loopt Mardy normaal gesproken never-nooit-niet makkelijk overheen. Dus dat hij daar geen set tegen mocht verliezen is lichtelijk overtrokken. Het lijkt trouwens wel alsof ie geblesseerd is of zo, staat niet voluit te spelen als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |