Het enige goede antwoord hierop is:quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef densmee het volgende:
dag veenema draai eens iets spannenders
ik weet hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord hierop is:
dag neederland koop eens wat andere nummers
effe ekdom is wel leuk, @work moet ik nog wel aan wennen ik vind Domien een stuk minder leuke DJquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ik @Work een prima programma ga vinden.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik wegens lunchpauze Effe Ekdom amper meekrijg.
Nee gewoon de MT5 schrappen, maar het is Michiels kindje en die wil dat niet. Dus daarom pas vanaf half 8 inschakelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord hierop is:
dag neederland koop eens wat andere nummers
Neeeeheeeeee. Gewoon een lekkere dosis ergernis vanwege de voorspelbaarheid of juist eenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gewoon de MT5 schrappen, maar het is Michiels kindje en die wil dat niet. Dus daarom pas vanaf half 8 inschakelen.
Neeeeeeheeeeeeeee ik word elke keer weer depressief van de bedroevende wansmaak van het Nederlandsche publiek. Ik wil het gewoon niet weten, als er beter platen in de kast liggen moeten die gewoon gedraaid worden. Als je top5 muziek wilt horen luister je maar naar 538.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Gewoon een lekkere dosis ergernis vanwege de voorspelbaarheid of juist eenvanwege de onbekende reden van plotselinge populariteit van het nummer. Half uurtje doorbijten en je bent ervan af en heb je je weer kunnen meten met het doorsnee nederlandse volk voor wat betreft muzieksmaak.
Heb 't al eens eerder gezegd: het meet mooi de waan en waanzin van de dag.
Ik heb m'n grenzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als je top5 muziek wilt horen luister je maar naar 538.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |