Heeft er weinig met ongeletterdheid te maken, wat hij probeert te zeggen is dat die mensen niet zo goed kunnen lezen, en niet zo'n uitgebreide woordenschat hebben als de gemiddelde Nederlanderquote:
Ik heb geen kanker aan mijn taalgevoel, maar ik mag wel graag fouten van anderen verbeteren.quote:
Rustig maar, jij komt goed weg.quote:
Waar is je Klacht:?quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Garisson72 het volgende:
Dit topic moest trouwens in KLB, want het is een onmiskenbare klacht die ik hier op niet mis te verstane wijze poneer.
De week van de slechte smaak is volgende maand.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zal een kaarsje voor ze branden terwijl ik De Ontdekking Van De Hemel van Mulisch nog een keer lees. Achterstevoren deze keer.
nee hellemaal geen autisten somigen mensen zijn gwn beter mte zijn handen enzovoord , en som igen met letters of getaletjesquote:
Dyslecticiquote:Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee hellemaal geen autisten somigen mensen zijn gwn beter mte zijn handen enzovoord , en som igen met letters of getaletjes![]()
.
Dat is niet meer des KLB's.quote:
NEE JUIST NIET NATUURLIJK!!!quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Deze week is dus zeg maar de apotheose van de taalfout?
Het is ook niet leuk voor de verbeteraars als je het expres doet.quote:
dt-regeling is een uitzondering en mag zelfs hier niet fout gespelt wordenquote:
dus ikdt wordt niet verbetert?quote:
Dat klopdtquote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ikdt wordt niet verbetert?
Dat ziet echt heel, heel erg lelijk uit.quote:
Uit is met DT lulquote:Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat ziet echt heel, heel erg lelijk uit.
How did you call me?quote:
Deze week maakt dat dus niet uit.quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef willemwaus het volgende:
Het is ook niet leuk voor de verbeteraars als je het expres doet.
wrom wel?quote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef _Alkaline het volgende:
Waarom schrijf je waarom niet als warom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |