SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
nou een weekje voor mijzelf mag ook wel niet dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Brerius het volgende:
Aha nog meer mensen met een verlengd weekend hier zie ik![]()
![]()
yup, mijne duurt tot donderdag (helaas daarna wel werken van donderdag tot en met zondag)quote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Brerius het volgende:
Aha nog meer mensen met een verlengd weekend hier zie ik![]()
![]()
Dat valt nog mee 4 daagjes werkenquote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
yup, mijne duurt tot donderdag (helaas daarna wel werken van donderdag tot en met zondag)
Aelse, woo is dat beerquote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
yup, mijne duurt tot donderdag (helaas daarna wel werken van donderdag tot en met zondag)
Blij dat ik niet bij jou zitquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Brerius het volgende:
Had lekker een Pasta schotel met tonijn A La Brerius. Morgen neem ik wat mee naar school. Dan moet je die jaloerse blikken eens zien. Btw de klaslokaal gaat dan wel flink meuren![]()
![]()
![]()
Als ik tonijn ruik word ik gewoon niet goedquote:Op maandag 6 september 2010 18:15 schreef Brerius het volgende:
[..]
Waarom niet?? Dan kunnen we het samen op eten![]()
![]()
Oh maar die ruik je niet, gebruik alleen dolfijnen voor mijn tonijnquote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Als ik tonijn ruik word ik gewoon niet goed
Vis stinkt.quote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Brerius het volgende:
[..]
Oh maar die ruik je niet, gebruik alleen dolfijnen voor mijn tonijn![]()
![]()
![]()
Kan het ook met zalm maken hoor
Ik moet er wel aan iedere ochtend.. de katjes looooovee their tuna!!quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Alleen kabbeljauw en pangafilet.quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef Brerius het volgende:
[..]
Jij gaat me nou niet zeggen dat je geen vis eet hé![]()
![]()
![]()
Dat is zo lekker joh.quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En dat stinkt nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Alleen kabbeljauw en pangafilet.
Ahneequote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Brerius het volgende:
Maar goed ZilveR ga eens voor jou een lekkere visschotel maken![]()
.
Specialiteit van Huize Brerius
Je begint je al aardig aan te passen,gekke Belgquote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ahnee
Doe mij maar gewoon een frietje stoofvlees
Het stinkt gewoon. Wat niet lekker ruikt eet ik ook niet. Zalm is wel te doen want die geur valt wel mee.quote:
nu pasquote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef Joysa het volgende:
van 8 tot 20 gewerkt, met zn alleen eten bij mac, met paar collega's nog even gaan borrelen, en nu ben ik duf.
Tassiepassie is een Top chickaquote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Tassiepassie het volgende:
vis![]()
Ik eet het iedere week minstens 1x
Gezelliiiiiigquote:Op maandag 6 september 2010 22:58 schreef Brerius het volgende:
[..]
.
Hoe was trouwens het feestje in Venlo vorig weekend
Hier iets beter dan gisterenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:03 schreef friekin_ het volgende:
Morgen heb ik spierpijn. De dag erna nog erger. Zojuist 3 vibrators gekocht. Rat is nog niet langsgeweest. Werk was leuk vandaag. Euuh. Dat was het welHoe is het hier?
Spannend. Helaas geen geile pm'squote:Op dinsdag 7 september 2010 00:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier iets beter dan gisteren![]()
Ik opende net FireFox en was ineens ingelogd als jou op het forum
oh niet gechecked, ik heb meteen uitgelogdquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Spannend. Helaas geen geile pm's
Je bent te eerlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh niet gechecked, ik heb meteen uitgelogd
'Ben' om in muzieksferen te denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je bent te eerlijk.
Oh. Ik hoor rat. Moet hem wel een naam geven voor hij dood gaat. Suggesties?
Hihi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
'Ben' om in muzieksferen te denken
Ratnamquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihi.
Ik dacht zelf aan Tschernobyl.
OMG die ga ik zometeen ook maken, maar eerst die pittige gehaktstaafquote:
Hoekbank. Zo'n dingen zijn echt nice.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:18 schreef Softfeel het volgende:
Goedemorgen iedereen
vandaag even kijken voor meubels..
kijken of ze een hoekbank hebben
Nieuwe liefde?quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:48 schreef friekin_ het volgende:
Regen![]()
De rat was er niet meer vannacht
Goed geslapen
Morgen weekend
Yoga was fijn
Morgen weer yoga
Dadelijk werken
Nu koffie. Heule sterke. Zwart
Goedemorgen
Het komende weekend zou weer wat beter zijn heb ik horen vertellen. Maja dat is afwachten...quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:05 schreef Softfeel het volgende:
ja hoekbanken zijn ook fijn alleen 1 nadeel ik kan hem niet vullen in mijn eentje haha
volgens mij blijft het kut weer verdomme
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:05 schreef Softfeel het volgende:
volgens mij blijft het kut weer verdomme
Goedemorgen menschen..quote:Enkele buien en soms wat zon, maar vrijdag en zaterdag droog, meer zon en iets warmer.
Het front van een depressie bij Ierland trekt vandaag langzaam van zuidwest naar noordoost over Nederland en daardoor regent het enige tijd. De depressie trekt langzaam naar het noordwesten. Morgen en donderdag schijnt de zon af en toe in de Benelux, maar een bui blijft mogelijk. Vrijdag en zaterdag is het, onder invloed van een uitloper van een hogedrukgebied, grotendeels droog met nu en dan zon en het wordt iets warmer. Zondag wordt de kans op buien groter.
Bron: L1Weer
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:57 schreef Lauuwtje het volgende:
Gelukkig zit ik vanaf zaterdag in Spanje
Omdat niet iedereen van hetzelfde mooi vindquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:16 schreef Softfeel het volgende:
net al wat weze rondkijken maar heb er al prachtige gevonden ik denk dat ik dadelijk gewoon eens bij ikea ofzo ga kijken..
of anders op andere meubel boulevards haha
waarom is er ook zoveel keuze
quote:
Neem aan dat deze vraag ook voor mij was?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor opleiding doe je precies?
Jep. Zo'n 30% van de leerlingen doet Havo 4 over. Ik helaas dus ook, maar had ook beter m'n best kunnen doen dus eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:09 schreef ThaTim het volgende:
Oei
Havo4 is struikelblok voor zowat de helft van havo, niet?
Hier is een echte bourgondiërquote:Op maandag 6 september 2010 22:54 schreef Brerius het volgende:
Wat zijn jullie nou voor Limburgers. Als de reuk een beetje tegenzit dan eten we het niet![]()
. Waar is het Bourgondische in jullie. Vis is hartstikke lekker man. je moet ook niet altijd koteletten eten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |