SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
nou een weekje voor mijzelf mag ook wel niet dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Brerius het volgende:
Aha nog meer mensen met een verlengd weekend hier zie ik![]()
![]()
yup, mijne duurt tot donderdag (helaas daarna wel werken van donderdag tot en met zondag)quote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Brerius het volgende:
Aha nog meer mensen met een verlengd weekend hier zie ik![]()
![]()
Dat valt nog mee 4 daagjes werkenquote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
yup, mijne duurt tot donderdag (helaas daarna wel werken van donderdag tot en met zondag)
Aelse, woo is dat beerquote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
yup, mijne duurt tot donderdag (helaas daarna wel werken van donderdag tot en met zondag)
Blij dat ik niet bij jou zitquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Brerius het volgende:
Had lekker een Pasta schotel met tonijn A La Brerius. Morgen neem ik wat mee naar school. Dan moet je die jaloerse blikken eens zien. Btw de klaslokaal gaat dan wel flink meuren![]()
![]()
![]()
Als ik tonijn ruik word ik gewoon niet goedquote:Op maandag 6 september 2010 18:15 schreef Brerius het volgende:
[..]
Waarom niet?? Dan kunnen we het samen op eten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |