abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86129555
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Klink wordt dus gewoon vervangen door de volgende op de lijst. Wie is dat? En is dat een rechtse, linkse of een meeloper.
JP komt terug! w/
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 september 2010 @ 16:02:43 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86129566
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Klink wordt dus gewoon vervangen door de volgende op de lijst. Wie is dat? En is dat een rechtse, linkse of een meeloper.
Raymond Knops. Limbo
Mits JPB en Jack de Vries niet willen ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86129578
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Boekenwurm het volgende:
Stelletje CDA-haters hier, stoners zeker?
Ik ben geen pothead maar ik `haat` het CDA wel. ggggristelijke Neocons... brrrrrrr
pi_86129579
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef hooibaal het volgende:

[..]

*Blaat*

Klink heeft aangegeven dat hij zich niet meer kan vinden in de gevolgde lijnen, in plaats van als een blinde kip en/of stemvee achter Verhagen aan te lopen. Dus, hij ventileert zijn mening.
Dat maakt hem nog geen saboteur.
Dat klopt. Dat was het express lekken van zijn brief ten tijde van de onderhandelingen, die actie maakte hem tot een saboteur :)
pi_86129592
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eh? De weg ligt weer open voor een nieuwe onderhandelingen op rechts en jij denkt dat Rutte nu naar de PvdA zal trekken?

Die gaat gewoon alle andere opties eerst saboteren zodat hij weer uitkomt bij rechts.
Het is voor mij ook gissen natuurlijk, net als voor iedereen, soms gebeurt het voor de hand liggende juist niet.
Ik heb het gevoel dat de PvdA naar voren geschoven wordt.
pi_86129603
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Of je staat ergens voor en je blijft trouw aan je principe en waarvoor je dacht dat je partij stond. Nu dat niet zo blijkt te zijn onder de verraderlijke meelullers en despootjes die alles doen om maar mee te mogen regeren blijf je trouw aan je principe en stap je dan maar liever op, als men het dan toch echt zo graag op die manier wil doen.

Ik ben niet stuk van Klink en al helemaal niet van het CDA, maar in dit geval heeft ie imo groot gelijk.
Als je trouw blijft aan de principes zou het meer in lijn liggen daarmee als Klink zich niet had neergelegd bij het hervatten van de onderhandelingen.
Integendeel heeft hij zich juist geschaard achter de afspraak te wachten op de afloop van de onderhandelingen.
Totaal tegenstrijdig aan de inhoud van zijn brief.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 6 september 2010 @ 16:04:02 #82
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86129606
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:02 schreef borisz het volgende:

[..]

Raymond Knops. Limbo
Mits JPB en Jack de Vries niet willen ;).
Ahhhhhhh streekgenoot van Geert. Nou dan komt het wel goed.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_86129608
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yep.
Nope.
Allah Al Watan Al Malik
pi_86129618
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat klopt. Dat was het express lekken van zijn brief ten tijde van de onderhandelingen, die actie maakte hem tot een saboteur :)
Waar was ook weer die bron waar in stond dat hij die brief zelf heeft gelekt?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_86129631
Ik als anti-PvdA'er moet ook eerlijk bekennen dat het meest 'rechtvaardige' nu zou zijn om de PvdA te laten proberen een coalitie te vormen, hoe bedenkelijk is dat ook vind.
  maandag 6 september 2010 @ 16:05:22 #86
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_86129647
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef Kikopuz het volgende:
Ehh behoudt ie wel zijn zetel?
Dat lijkt mij inderdaad één van de belangrijkste vragen. Geeft Klink deze op of gaat hij als éénmansfractie verder?

Alhoewel, in het artikel staat dat hij de Tweede Kamer per direct verlaat. Dus lijkt erop dat hij zijn zetel opgeeft.
pi_86129679
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef Macabrefuture het volgende:

[..]

Ik ben geen pothead maar ik `haat` het CDA wel. ggggristelijke Neocons... brrrrrrr
Christelijke neocons O+
pi_86129680
"We made him an offer he can't refuse.", aldus Verhagen. Als Klink echt vrijwillig weg is gegaan is dat zijn eigen keus, maar als er veel druk gezet is om toch maar weg te gaan zodat VVD-CDA (PVV) weer mogelijk wordt, dan heb ik daar toch gemengde gevoelens bij.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 16:06:14 #89
862 Arcee
Look closer
pi_86129689
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef damian5700 het volgende:
Klink hoeft zich morgen in het debat ook niet meer te verantwoorden.
Zo kunnen ze de stront uit die brief mooi in de emmer houden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86129691
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Waar was ook weer die bron waar in stond dat hij die brief zelf heeft gelekt?
Dezelfde bron als waarin staat dat het erg onwaarschijnlijk is dat de beste man voordat de onderhandelingen begonnen niet dezelfde bezwaren had. Of dacht je werkelijk waar als een simpele ziel zijnde dat Ab 'opeens' het magische vuur in zich kreeg en dacht 'goh, deze onderhandelingen zijn toch niet je-van-het' ? :')

Abje is een verdomd slimme man, hij wist dondersgoed in welke positie hij zat toen hij a) de brief schreef en b) deze gelekt werd. Het is een vooropgezet plan van hem om de onderhandelingen te saboteren, missie geslaagd.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 16:07:05 ]
pi_86129702
Hoe Gristelijker hoe Hypocrieter
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_86129704
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dat lijkt mij inderdaad één van de belangrijkste vragen. Geeft Klink deze op of gaat hij als éénmansfractie verder?

Alhoewel, in het artikel staat dat hij de Tweede Kamer per direct verlaat. Dus lijkt erop dat hij zijn zetel opgeeft.
Volgens RTL 7 geeft hij zijn zetel terug aan het CDA. Zal Verhagen goed uitkomen.
pi_86129709
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik als anti-PvdA'er moet ook eerlijk bekennen dat het meest 'rechtvaardige' nu zou zijn om de PvdA te laten proberen een coalitie te vormen, hoe bedenkelijk is dat ook vind.
Ja, dat vind ik ook. Het is wel de tweede partij, dus verdienen ze de kans wel.
pi_86129711
Ik heb blij dat ik niet in de CDA-fractie zit, je wordt gewoon geëlimineerd als je het niet eens bent met de fractievoorzitter. Onder wat voor een druk zijn de dissidenten gezet? Hopelijk houden Ferrier en Koppejan een rechte rug.
pi_86129713
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Inderdaad gaat het over het Kamerlidmaatschap.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_86129724
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee denk het niet hoor.
Nu zal eerst de PvdA het mogen proberen vermoed ik.
Waarom zouden ze dat mogen? In de Tweede Kamer is nu de meerderheid er voor dat Rutte zelf een akkoord begint te schrijven, waarom zou de koningin en haar adviseurs daar tegen in willen gaan?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 16:07:43 #97
862 Arcee
Look closer
pi_86129743
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Met wat voor nut? VVD, CDA en PVV hebben samen gewoon een meerderheid, dus zonder hun medewerking kan Cohen formeren wat-ie wil, maar komt-ie nooit aan een meerderheid.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86129754
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef Foksnor het volgende:
Hoe Gristelijker hoe Hypocrieter
Hypocrisie is niet alleen aan christenen voorbehouden hoor.
pi_86129760
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dezelfde bron als waarin staat dat het erg onwaarschijnlijk is dat de beste man voordat de onderhandelingen begonnen niet dezelfde bezwaren had. Of dacht je werkelijk waar als een simpele ziel zijnde dat Ab 'opeens' het magische vuur in zich kreeg en dacht 'goh, deze onderhandelingen zijn toch niet je-van-het' ? :')
Ik denk dat hij zich er vanaf het begin niet prettig bij voelde, maar dat het hem te ver ging om van te voren al te zeggen dat het niks ging worden. Want hoe weet je dat als je het niet hebt geprobeerd? Dus hij heeft het geprobeerd, maar werd bevestigd in zijn vermoedens.
pi_86129768
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef damian5700 het volgende:
Klink hoeft zich morgen in het debat ook niet meer te verantwoorden.
Kamerleden hoeven zich sowieso niet te verantwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')