JP komt terug!quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Klink wordt dus gewoon vervangen door de volgende op de lijst. Wie is dat? En is dat een rechtse, linkse of een meeloper.
Raymond Knops. Limboquote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Klink wordt dus gewoon vervangen door de volgende op de lijst. Wie is dat? En is dat een rechtse, linkse of een meeloper.
Ik ben geen pothead maar ik `haat` het CDA wel. ggggristelijke Neocons... brrrrrrrquote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Boekenwurm het volgende:
Stelletje CDA-haters hier, stoners zeker?
Dat klopt. Dat was het express lekken van zijn brief ten tijde van de onderhandelingen, die actie maakte hem tot een saboteurquote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef hooibaal het volgende:
[..]
*Blaat*
Klink heeft aangegeven dat hij zich niet meer kan vinden in de gevolgde lijnen, in plaats van als een blinde kip en/of stemvee achter Verhagen aan te lopen. Dus, hij ventileert zijn mening.
Dat maakt hem nog geen saboteur.
Het is voor mij ook gissen natuurlijk, net als voor iedereen, soms gebeurt het voor de hand liggende juist niet.quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh? De weg ligt weer open voor een nieuwe onderhandelingen op rechts en jij denkt dat Rutte nu naar de PvdA zal trekken?
Die gaat gewoon alle andere opties eerst saboteren zodat hij weer uitkomt bij rechts.
Als je trouw blijft aan de principes zou het meer in lijn liggen daarmee als Klink zich niet had neergelegd bij het hervatten van de onderhandelingen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je staat ergens voor en je blijft trouw aan je principe en waarvoor je dacht dat je partij stond. Nu dat niet zo blijkt te zijn onder de verraderlijke meelullers en despootjes die alles doen om maar mee te mogen regeren blijf je trouw aan je principe en stap je dan maar liever op, als men het dan toch echt zo graag op die manier wil doen.
Ik ben niet stuk van Klink en al helemaal niet van het CDA, maar in dit geval heeft ie imo groot gelijk.
Ahhhhhhh streekgenoot van Geert. Nou dan komt het wel goed.quote:Op maandag 6 september 2010 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Raymond Knops. Limbo
Mits JPB en Jack de Vries niet willen.
Waar was ook weer die bron waar in stond dat hij die brief zelf heeft gelekt?quote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat was het express lekken van zijn brief ten tijde van de onderhandelingen, die actie maakte hem tot een saboteur
Dat lijkt mij inderdaad één van de belangrijkste vragen. Geeft Klink deze op of gaat hij als éénmansfractie verder?quote:
Christelijke neoconsquote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Ik ben geen pothead maar ik `haat` het CDA wel. ggggristelijke Neocons... brrrrrrr
Zo kunnen ze de stront uit die brief mooi in de emmer houden.quote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef damian5700 het volgende:
Klink hoeft zich morgen in het debat ook niet meer te verantwoorden.
Dezelfde bron als waarin staat dat het erg onwaarschijnlijk is dat de beste man voordat de onderhandelingen begonnen niet dezelfde bezwaren had. Of dacht je werkelijk waar als een simpele ziel zijnde dat Ab 'opeens' het magische vuur in zich kreeg en dacht 'goh, deze onderhandelingen zijn toch niet je-van-het' ?quote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Waar was ook weer die bron waar in stond dat hij die brief zelf heeft gelekt?
Volgens RTL 7 geeft hij zijn zetel terug aan het CDA. Zal Verhagen goed uitkomen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad één van de belangrijkste vragen. Geeft Klink deze op of gaat hij als éénmansfractie verder?
Alhoewel, in het artikel staat dat hij de Tweede Kamer per direct verlaat. Dus lijkt erop dat hij zijn zetel opgeeft.
Ja, dat vind ik ook. Het is wel de tweede partij, dus verdienen ze de kans wel.quote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik als anti-PvdA'er moet ook eerlijk bekennen dat het meest 'rechtvaardige' nu zou zijn om de PvdA te laten proberen een coalitie te vormen, hoe bedenkelijk is dat ook vind.
Inderdaad gaat het over het Kamerlidmaatschap.quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad één van de belangrijkste vragen. Geeft Klink deze op of gaat hij als éénmansfractie verder?
Alhoewel, in het artikel staat dat hij de Tweede Kamer per direct verlaat. Dus lijkt erop dat hij zijn zetel opgeeft.
Waarom zouden ze dat mogen? In de Tweede Kamer is nu de meerderheid er voor dat Rutte zelf een akkoord begint te schrijven, waarom zou de koningin en haar adviseurs daar tegen in willen gaan?quote:Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee denk het niet hoor.
Nu zal eerst de PvdA het mogen proberen vermoed ik.
Met wat voor nut? VVD, CDA en PVV hebben samen gewoon een meerderheid, dus zonder hun medewerking kan Cohen formeren wat-ie wil, maar komt-ie nooit aan een meerderheid.quote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik als anti-PvdA'er moet ook eerlijk bekennen dat het meest 'rechtvaardige' nu zou zijn om de PvdA te laten proberen een coalitie te vormen, hoe bedenkelijk is dat ook vind.
Ik denk dat hij zich er vanaf het begin niet prettig bij voelde, maar dat het hem te ver ging om van te voren al te zeggen dat het niks ging worden. Want hoe weet je dat als je het niet hebt geprobeerd? Dus hij heeft het geprobeerd, maar werd bevestigd in zijn vermoedens.quote:Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dezelfde bron als waarin staat dat het erg onwaarschijnlijk is dat de beste man voordat de onderhandelingen begonnen niet dezelfde bezwaren had. Of dacht je werkelijk waar als een simpele ziel zijnde dat Ab 'opeens' het magische vuur in zich kreeg en dacht 'goh, deze onderhandelingen zijn toch niet je-van-het' ?
Kamerleden hoeven zich sowieso niet te verantwoorden.quote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef damian5700 het volgende:
Klink hoeft zich morgen in het debat ook niet meer te verantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |