abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86131482
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:53 schreef grindfreakje het volgende:

- Ze kunnen allebeide multi-tasking, alleen de Galaxy methode is CPU vriendelijker verder merk je als gebruiker geen verschil.
:') Je bedoelt andersom.
pi_86131533
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Veel trager dan iOS4 op de GS3 kan het ook niet.
Daarnaast wordt ook de iPhone4 trager bij het gebruik van meerdere applicaties is mijn ervaring.
Je zit keihard te bluffen. Ik sluit NOOIT een app af en hij wordt gewoon niet trager. Als je ook maar enigszins weet hoe het systeem erachter in elkaar zit weet je dat dat ook praktisch onmogelijk is.

En wtf is een GS3? :')
pi_86131656
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:37 schreef Rivalo het volgende:

De Multitasking is wel beperkt. Alleen maar bij Third-party apps die ontwikkeld zijn voor iOS4 en ook nog aan speciale eisen voldoen.
En je hapt alleen maar op zinnen waar op je kan happen. De rest laat je achterwege en het is meteen: "APPLE HEEFT OOK MULTITASKING!!!111EINZ!11!!! EN EEN HELE GOEIE OOK!!!!1111"
Wat heeft dat met beperkt te maken? Multitasking op iOS gebeurt dmv API's, nogal logisch dat developers hun apps daarvoor moeten aanpassen. Elke developer kan zijn app multitasking-aware maken, snap niet wat je met "speciale eisen" bedoelt?
pi_86131729
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:58 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je zit keihard te bluffen. Ik sluit NOOIT een app af en hij wordt gewoon niet trager. Als je ook maar enigszins weet hoe het systeem erachter in elkaar zit weet je dat dat ook praktisch onmogelijk is.

En wtf is een GS3? :')
Uhuh, ik typ alleen maar wat ik ervaar. Bluf, nou dan zou het zo zijn hè.
Jij weet blijkbaar wat ik ervaar.

Maar goed ik zal Jip en Janneke taal gebruik, gezien het feit dat je mijn 'slip of the fingers' niet kunt herleiden naar 3GS. Geeft niets maar dan weet ik dat voor de volgende reactie.
pi_86131743
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:01 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat heeft dat met beperkt te maken? Multitasking op iOS gebeurt dmv API's, nogal logisch dat developers hun apps daarvoor moeten aanpassen. Elke developer kan zijn app multitasking-aware maken, snap niet wat je met "speciale eisen" bedoelt?
quote:
With the upcoming iOS 4, Apple has announced a solution for some of those applications, but only a handful of specific kinds of applications: location data, voice over IP (VoIP), and audio. You will be able to stay on a Skype call even if Skype is in the background, once Skype adds support for it. You will be able to listen to Pandora Radio in the background once Pandora adds support for it. Your GPS app or other location-aware app will be able to keep tabs on your location in the background, once it is updated.
pi_86131821
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Uhuh, ik typ alleen maar wat ik ervaar. Bluf, nou dan zou het zo zijn hè.
Jij weet blijkbaar wat ik ervaar.

Maar goed is zal Jip en Janneke taal gebruik, gezien het feit dat je mijn 'slip of the fingers' niet kunt herleiden naar 3GS. Geeft niets maar dan weet ik dat voor de volgende reactie.
Oh ik zocht alleen bevestiging dat je de 3GS bedoelde, en niet de 3G. De 3G had namelijk last van traagheid (inmiddels opgelost in 4.1), 3GS is retesnel met iOS 4. Geeft nog maar weer eens aan dat je zit te bluffen.
pi_86131859
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Oh ik zocht alleen bevestiging dat je de 3GS bedoelde, en niet de 3G. De 3G had namelijk last van traagheid (inmiddels opgelost in 4.1), 3GS is retesnel met iOS 4. Geeft nog maar weer eens aan dat je zit te bluffen.
Ja ik bluf, wat jij wil.

Oh alwetendheid. :')

Mij ontgaat me trouwens waarom ik daarover zou bluffen maar goed, ik heb zo'n idee dat jij mij dat even gaat uitleggen.
pi_86131865
Wil je toffe games draaien (gratis/betaald) dan neem je een iPhone 3GS of 4 (met binnenkort het stabiele iOS 4.1).
Wil je zelf makkelijk audio/video op je telefoon kunnen zetten en zelf de vrijheid hebben van apps erop zetten die Apple niet goedkeurt neem dan een Android Phone (HTC Desire of Samsung Galaxy S). Daarnaast heb je standaard geen Flash support op de iPhone's.

De HTC Desire heeft al Flash support omdat ie al 2.2 versie van Android heeft (als je m koop 2.1 maar vrij snel vraagt ie of je wil updaten naar 2.2)

De Samsung Galaxy S heeft nog 2.1 maar binnenkort 2.2 (half/eind september) en dan ook Flash support. Het OLED scherm is scherper dan Desire (oude Desire toestellen hadden ook zelfde scherm inmiddels niet meer). De Galaxy heeft wel meer audio/videoformaten die hij aan kan (mkv o.a.)

Ik las eerder in het topic overigens verhalen dat de HTC Desire lastig leverbaar zou zijn. Ik heb vorige week nog met vriendin bij Ritel in Dordt gehaald en ze gaven aan nog veel op voorraad te hebben.
pi_86131896
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:07 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja ik bluf, wat jij wil.

Oh alwetendheid. :')

Mij ontgaat me trouwens waarom ik daarover zou bluffen maar goed, ik heb zo'n idee dat jij mij dat even gaat uitleggen.
Heel simpel, anti-iPhone.
pi_86131964
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:04 schreef Rivalo het volgende:

[..]

[..]

Dat heeft niks met "speciale eisen" te maken (dat zijn gewoon multitasking API's), je kan je app ook laten multitasken zonder daar gebruik van te maken.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 6 september 2010 @ 17:10:49 #86
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_86131977
Eeuwige apple - rest discussie :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_86132022
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eeuwige apple - rest discussie :')
:Y ^O^
pi_86132057
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:10 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat heeft niks met "speciale eisen" te maken (dat zijn gewoon multitasking API's), je kan je app ook laten multitasken zonder daar gebruik van te maken.
Jawel. Je kunt ze alleen laten multitasken onder de Categorieën die ik dik gedrukt heb.
pi_86132088
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:12 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Jawel. Je kunt ze alleen laten multitasken onder de Categorieën die ik dik gedrukt heb.
Nee hoor.
pi_86132417
ah daar heb je retorbrapi ook weer, die is ook in elk appletopic te vinden om zijn merkje te verdedigen :')
pi_86133344
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik heb zelf in een paar jaar verschillende modellen iPhone doorgelopen, en ben er erg fan van. Maar deel de mening van Rivalo die zelfs zijn stelling kan onderbouwen met Apple info.

Dus je zou veel mensen blij maken als je je stellig zou kunnen onderbouwen, wij hebben namelijk graag ongelijk in deze.
pi_86133407
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik ga er ook niet meer op in :')
pi_86133489
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik ga er ook niet meer op in :')
Blijft irritant, mensen die maar blijven roepen en niet met de onderbouwing komen.

Ik denk dat ik maar hetzelfde als jou doe, al die Apple - Whatever topics lijden altijd tot hetzelfde:

Oeverloos geschreeuw in de ruimte.
pi_86133655
Oke, vanaf nu onderbouwing anders word je post geeneens gelezen
pi_86133926
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:48 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ik heb zelf in een paar jaar verschillende modellen iPhone doorgelopen, en ben er erg fan van. Maar deel de mening van Rivalo die zelfs zijn stelling kan onderbouwen met Apple info.

Dus je zou veel mensen blij maken als je je stellig zou kunnen onderbouwen, wij hebben namelijk graag ongelijk in deze.
Waar is de onderbouwing van Rivalo dan? Waar is de "Apple info", ik zie namelijk alleen een willekeurig stukje tekst zonder bron.

En toevallig ben ik zelf iOS developer dus ik weet wel aardig waar ik over praat. Wat Rivalo bijv. volledig buiten beschouwing laat zijn push notifications, local notifications, task completion, save-state, etc. Genoeg toepassingen buiten Rivalo's "categorieën" om dus.
pi_86133999
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:05 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Waar is de onderbouwing van Rivalo dan? Waar is de "Apple info", ik zie namelijk alleen een willekeurig stukje tekst zonder bron.

En toevallig ben ik zelf iOS developer dus ik weet wel aardig waar ik over praat. Wat Rivalo bijv. volledig buiten beschouwing laat zijn push notifications, local notifications, task completion, save-state, etc. Genoeg toepassingen buiten Rivalo's "categorieën" om dus.
Nice, wat maak je zoal?
pi_86134003
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:05 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En wat heeft dat met echte multi-tasking te maken.....
pi_86134031
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef DeStentor het volgende:
Oke, vanaf nu onderbouwing anders word je post geeneens gelezen
Volgens mij ben je gewoon een troll die niks liever dan een Apple VS *vul hier in* discussie wilt. :')
Je hebt genoeg gehoord. Ga filmpjes kijken op youtube over allebei de apparaten. Tik desnoods gewoon Android in als je niet genoeg kan vinden voor de galaxy. Hou ze allebei in je handen en maak de beslissing.
Probeer anders nog andere telefoons (Als je een galaxy wilt, niet een HTC bekijken want die heeft de HTC Sense launcher en die kun je alleen op HTC telefoons krijgen) of zoek naar launchers zoals LauncherPro en nog vele anderen als je de skin niet aanstaat.

Bekijk ze allebei rustig, neem de tijd en beslis. Niet zo moeilijk! Zoek anders naar apps voor beide platforms en kijk wat er allemaal is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 18:09:47 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86134084
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

En wat heeft dat met echte multi-tasking te maken.....
Maakt het wat uit hoe multitasking achter de schermen werkt :? Het gaat er toch om dat je als gebruiker meerdere applicaties kan starten en op de achtergrond kan laten 'doordraaien'. Of dat nou save state is (als het kan) of daadwerkelijk doordraaien op de achtergrond doet er toch niet toe?
pi_86134092
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Nice, wat maak je zoal?
iPhone en iPad apps. Specifieke apps ga ik niet noemen, ik hou graag mijn anonimiteit op Fok. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')