tot nu toe heb ik altijd een nokia gehad dus ik heb geen idee of iOS4 voordelen heeft tov andriod, dus graag uitleg als het kanquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De een draait iOS4 en de ander Android 2.0
2.2quote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De een draait iOS4 en de ander Android 2.0
dit is natuurlijk t bestequote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon in de winkel beide in de hand houden en je persoonlijke voorkeur laten gelden.
iOS is wat gepolijster. iPhone vereist wel het gebruik van itunes om muziek, films en apps op je telefoon te zetten. Android is open source.quote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef DeStentor het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik altijd een nokia gehad dus ik heb geen idee of iOS4 voordelen heeft tov andriod, dus graag uitleg als het kan
bedankt voor de reacties!
En daarnaast, veel winkels hebben een demo van beide toestellen liggen dus kan je er even lekker mee pielen in de winkelquote:Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
dit is natuurlijk t beste
Hmm naja, ik heb er 2.1 op staan.quote:
Ja, dat zeker. Maar dan met Android. Maar goed, beter goed gejat dan slecht bedacht. Overigens kan je Touchwiz vervangen met bijv. Launcher Pro en dan ben je van de iPhone looks af. Werkt ook nog eens een stuk sneller.quote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef Moozzie het volgende:
Is galaxy niet een beetje een iphone cloon?
Ja dat is het wel gejat en in mijn ogen beterquote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef Moozzie het volgende:
Begrijp nogaltijd niet waarom dit genoemd moet worden, het garandeert niets. Zegt niets over de kwaliteit en voegt voor de gebruiker niets toe.quote:
Neen.... Een samsung flatscreen tv is niet automatisch een LG flatscreen kloon omdat het ook een flatscreen isquote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef Moozzie het volgende:
Wat het toevoegt is dat er geen restricties zijn in het modificeren van de firmware. Een echte nerd eigenschap maar ik ben nou eenmaal best wel een nerd.quote:Op maandag 6 september 2010 14:46 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Begrijp nogaltijd niet waarom dit genoemd moet worden, het garandeert niets. Zegt niets over de kwaliteit en voegt voor de gebruiker niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |