Inderdaad de enigste post op het forum van hemquote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef reddenzill het volgende:
Tombolafan & Anoniem5
seems like a good match 2 me
quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
kom we gaan allemaal clownen aanmaken
Dat is dus zo'n beetje het enige waar ze streng op zijnquote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
kom we gaan allemaal klonen aanmaken
Daar krijg je alleen maar gezeik meequote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
kom we gaan allemaal klonen aanmaken
Jij bent toch ook heul geen single.quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me niet heb aangemeld. Anders hadden ze me straks qua leeftijd met snaavel gezet ofzo.
fantastischquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heul geen single.
Ik heb trouwens vrijdag in dat restaurant gegeten
quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat was helemaal fantastisch geweldig
Hoe was het?quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heul geen single.
Ik heb trouwens vrijdag in dat restaurant gegeten
Ja iddquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Als je dat doet verpest je het juist.Dan kiezen ze vast andere koppels.
Donker gok ikquote:
quote:
Niets voor jou dan Myr?quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me niet heb aangemeld. Anders hadden ze me straks qua leeftijd met snaavel gezet ofzo.
OMG, ik dacht al dat jij -edit- wasquote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog wel een aantal klonen maar die dienen anoniem te blijven door mijn mooie R&P topics![]()
Snaavel.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snaavel.nee.
Sowieso zijn jongens die zo jong zijn maar zelden leuk. Maar hij gedraagt zich als 14.Oudere jongens. mannen
Ja, ik val meestal ook wel op ervaren mannenquote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snaavel.nee.
Sowieso zijn jongens die zo jong zijn maar zelden leuk. Maar hij gedraagt zich als 14.Oudere jongens.
Zo te lezen alleen maar een voordeel:quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snaavel.nee.
Sowieso zijn jongens die zo jong zijn maar zelden leuk. Maar hij gedraagt zich als 14.Oudere jongens.
quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik val meestal ook wel op ervaren mannen
Oeh ja, jij vond hem een lekker boefje toch?quote:
Ehm... en Socios dan?quote:
Ik noem iedereen een boefje.quote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh ja, jij vond hem een lekker boefje toch?
Dat klinkt alleen niet heel oud; "boefje"
Broekiequote:
ja, nu heet ik nog -Miauw-, over een paar jaar heet ik -Rooaarrr-quote:
Ik denk dat je heeeeel wat frisse lucht nodig hebtquote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb frisse lucht nodig.... ik ga even met pauze
En dan neem je je iPhone niet mee?quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb frisse lucht nodig.... ik ga even met pauze
quote:Op maandag 6 september 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Tot over een aantal jaartjes dan he.
* noteert *quote:Op maandag 6 september 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik noem iedereen een boefje.
Maar lekker is hij sowieso.
* noteert *quote:
Ga jij lekker met anoniempje uit ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert *
[..]
* noteert *
Myr, heb jij het nummer van Socios voor mij?
quote:Op maandag 6 september 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, nu heet ik nog -Miauw-, over een paar jaar heet ik -Rooaarrr-
quote:Op maandag 6 september 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, nu heet ik nog -Miauw-, over een paar jaar heet ik -Rooaarrr-
quote:
Je kunt altijd voor zijn trein springen, dat zal hem leren.quote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben gewoon minder leuk dan een Friese treinengek die tot z'n 24e maagd was
Ookquote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij lekker met anoniempje uit ofzo.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor zijn trein springen, dat zal hem leren.
Awww liefje.quote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Anoniempje? Oh, voor haar welquote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij lekker met anoniempje uit ofzo.
Awwwwwwquote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
12cm is genoeg?quote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Awww liefje.Als je nou 10 centimeter groeit.
![]()
Whahahahahaha, gedumpt om je lengtequote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Als jij nou 10cm krimptquote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Keuzes makenquote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik een trappetje hebben voor Socios.
Stuur je die door naar mijquote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo dusquote:Op maandag 6 september 2010 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen hebben jullie ook als je iemand quickqoute die deze PI gebruikt:het net is alsof dat hartje boos kijkt.
Whehe, omkoperts.quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Bartjebart het volgende:
Tombolafan en Schenkstroop
Omdat ik een PM kreeg of ik hier op wou stemmen
Boek? Voor Tombolafan...
Niets mis met ideale pijphoogte.quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want in de nieuwe layout is dat een apart plaatjequote:Op maandag 6 september 2010 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen hebben jullie ook als je iemand quickqoute die deze PI gebruikt:het net is alsof dat hartje boos kijkt.
testquote:Op maandag 6 september 2010 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor zijn trein springen, dat zal hem leren.
Of nouja, het is net alsof die wenkbrouwen schuin naar beneden gaan wat het hartje een evil look geeft. Zal wel aan mij liggenquote:
Ja, eh, jij wilt ze alletwee voor jezelf?quote:
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, ik krimp 10cm, maar dan ben jij wel van mij.
Ja.quote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eh, jij wilt ze alletwee voor jezelf?
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, ik krimp 10cm, maar dan ben jij wel van mij.
Dit dusquote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eh, jij wilt ze alletwee voor jezelf?
quote:
Tssssssssssss hebbertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Niet als er nog single vrouwen zijnquote:
Ik hoef ze niet tegelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1 van voor en 1 van achter he Myr?
quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie wil jij dan? Ll? Of Myr?
[..]
Tssssssssssss hebbert
MyrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:
quote:
Hee. Nu voel ik me gebruikt.quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Doe me dan Miauw maar. Nog nooit een exotische chick gehad![]()
Exotischquote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
* negeert het overgeslagen worden *quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Getint dan. Maar dat klinkt zo.... PVVquote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Exotisch![]()
Ik heb geen ananas op mijn hoofd en ik draag gewoon kleren hoor
Heb je wel braziliaanse billen?quote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Exotisch![]()
Ik heb geen ananas op mijn hoofd en ik draag gewoon kleren hoor
Ik hoorde je toen anders niet klagenquote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Hee. Nu voel ik me gebruikt.
quote:
Oh, wachtquote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* negeert het overgeslagen worden *
Geef mij Myr dan maar
Misschien kunnen wij Socios wel delen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* negeert het overgeslagen worden *
Geef mij Myr dan maar
quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Getint dan. Maar dat klinkt zo.... PVV
Nee, ik ben in Drenthe geborenquote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je wel braziliaanse billen?
Nog een keertje om het goed te maken dan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoorde je toen anders niet klagen
Hunnebillen?quote:Op maandag 6 september 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ik ben in Drenthe geboren
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lag dubbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG ik zit hier echt fucking hard(op) te lachen![]()
Gedverquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Vind jij er ook regelmatig nog eeuwenoude fossielen in?
Gatverdamme Ll. Ik heb een erg levendige fantasie en dit gaat te verquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Vind jij er ook regelmatig nog eeuwenoude fossielen in?
Ik lach nog steedsquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik ben op mijn werk en dat is niet om te lachen
Haha niet persé, ik heb de grens 4 jaar naar beneden gesteld, ruimere margequote:
Valt 25 nu binnen de marge?quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha niet persé, ik heb de grens 4 jaar naar beneden gesteld, ruimere marge
quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds![]()
De beste grap tot nu toe van alle SC's die ik meegemaakt heb![]()
![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha niet persé, ik heb de grens 4 jaar naar beneden gesteld, ruimere marge
Ik zou alleen maar stijgen, die ondergrens omhoog trekkenquote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook eens marges maken. Wat is redelijk?
Sowieso, ik ga niet onder mijn eigen leeftijd.quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar stijgen, die ondergrens omhoog trekken
die heb ik thuis vergetenquote:Op maandag 6 september 2010 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan neem je je iPhone niet mee?
Hoe oud is Socios?quote:Op maandag 6 september 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, ik ga niet onder mijn eigen leeftijd.
Ik koop haar om met Swirls. Al duurt de liefde dan maar 10 minuten, dat is voor mij genoegquote:
Gaan we nu weer 5 weken lopen zwijmelen over haar maar niks ondernemenquote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
SAKKERDEFLAPPERDOP,
Als mn ogen me niet bedriegen, heb ik zojuist muismeisje zien lopen![]()
Nooit helemaal uitsluiten, je weet nooit wat voor jong lekkers je tegen komtquote:Op maandag 6 september 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, ik ga niet onder mijn eigen leeftijd.
Nietes... ik koop een Swirl voor dr en ga daarna met dr naar de Starbucksquote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik koop haar om met Swirls. Al duurt de liefde dan maar 10 minuten, dat is voor mij genoeg
Swirls.quote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik koop haar om met Swirls. Al duurt de liefde dan maar 10 minuten, dat is voor mij genoeg
En voorbij laten lopen?quote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
SAKKERDEFLAPPERDOP,
Als mn ogen me niet bedriegen, heb ik zojuist muismeisje zien lopen![]()
Jou vind ik ook lief.quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nietes... ik koop een Swirl voor dr en ga daarna met dr naar de Starbucks
Ja maar ik heb lakjes thuisquote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nietes... ik koop een Swirl voor dr en ga daarna met dr naar de Starbucks
Ll is meer van de Flurry'squote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Swirls.Nu hoor je toch wel bij de favoriete van de kanshebbers hoor.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we nu weer 5 weken lopen zwijmelen over haar maar niks ondernemen
Ga je niet mee-bieden?quote:
Mennnnn.quote:Op maandag 6 september 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb stapels met B&J ijs
En heule lieve katten?
Waarop?quote:Op maandag 6 september 2010 13:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is anders en ik weet zeker dat jij ze niet op kunt doen
Waarop?quote:
Ik heb ook twee katten en die ene houdt enorm veel van vrouwen die hij niet kent.quote:Op maandag 6 september 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
En heule lieve katten?
En ik gooi er een starbucks ijskoffie bijquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak der een starbucks ijskoffie van en i'm all yours.
Ik verlies in dit opzichtquote:Op maandag 6 september 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
En heule lieve katten?
Die had ik al in huis, net als drankquote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik gooi er een starbucks ijskoffie bij
EN IK DAN?quote:Op maandag 6 september 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat Waaaaat?
Nou ja dan neem ik Socios wel
Neuh, te jong en te onervaren.quote:
Die valt onder mn ondergrensquote:
Je was te laat met edittenquote:
Of schenkstroopquote:
Dan heb je gelogen over je leeftijdquote:
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel echt nieuwsgierig hoe die date gaan zijn met anoniempje tombola.
Ik doe alles voor jouquote:Op maandag 6 september 2010 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan heb je gelogen over je leeftijd![]()
[..]
Ik ook!
Ja, dan ben ik weg hoor, als je al gaat liegen VOOR de eerste date...quote:
Sowieso, mannen die liegen over hun leeftijd.quote:Op maandag 6 september 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weg hoor, als je al gaat liegen VOOR de eerste date...
Whehequote:Op maandag 6 september 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weg hoor, als je al gaat liegen VOOR de eerste date...
Waar!quote:Op maandag 6 september 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, mannen die liegen over hun leeftijd.
Dat vind ik echt een van de ergste dingen waar je over kan liegen.
Alsof vrouwen het nooit doenquote:Op maandag 6 september 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso, mannen die liegen over hun leeftijd.
Dat vind ik echt een van de ergste dingen waar je over kan liegen.
Ik ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou nooit liegen over mijn leeftijd.
Ze was in gesprek met iemand, en ik liep toevallig langs voor rondleiding aan nieuwe collega.quote:
Dan doen we toch maar dat weekendje Volendam?quote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow kut..
dat is waar!
Benny! het gaat niet lukken
Ga haar dan zoekenquote:Op maandag 6 september 2010 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze was in gesprek met iemand, en ik liep toevallig langs voor rondleiding aan nieuwe collega.
Maar zag echt in een flits, dus vandaar niet zeker weet
Haha dat komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 6 september 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan doen we toch maar dat weekendje Volendam?
gaan we familieportret makenquote:Op maandag 6 september 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan doen we toch maar dat weekendje Volendam?
Prima... wanneer gaan we?quote:Op maandag 6 september 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaan we familieportret maken
In Volendamse kleding!
Ik ben voor
hahahaquote:
Goedzoquote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahahagekkie
maar moet morgen toch nog een extra rondleiding geven (vind ik)
Niet dat ik dan iets zeg ...quote:
Ik zou ook niet weten waarom je het zou moeten doenquote:Op maandag 6 september 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik lieg nooit over mijn leeftijd
Hoewel ik vaak wel jonger geschat word
Sowieso, liegen over je leeftijd, komop, das toch niet belangrijk
Klopt, ik vind het ook onzin, leeftijd. Maar ergens snap ik wel waarom mensen het zouden doen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik lieg nooit over mijn leeftijd
Hoewel ik vaak wel jonger geschat word
Sowieso, liegen over je leeftijd, komop, das toch niet belangrijk
Das zulke onzin, dat kan over 10 jaar ook nog hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook onzin, leeftijd. Maar ergens snap ik wel waarom mensen het zouden doen.
Mij wordt heel vaak gevraagd of ik niet eens aan kinderen zou beginnen omdat ik er de leeftijd voor heb
Haha je meent het hequote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MIAUW!!! Wanneer kan jij? Ik na 01-10-2010
Hm ja, ik ben er zelf ook nog niet zo mee bezig maar anderen dus welquote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Das zulke onzin, dat kan over 10 jaar ook nog hoor.
Oh dat ken ikquote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook onzin, leeftijd. Maar ergens snap ik wel waarom mensen het zouden doen.
Mij wordt heel vaak gevraagd of ik niet eens aan kinderen zou beginnen omdat ik er de leeftijd voor heb
Ja preciesquote:Op maandag 6 september 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat ken ik![]()
"wil je kinderen? Nou, is het dan niet eens tijd om te beginnen, of om een man te zoeken?"
Zo vervelend is datquote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hm ja, ik ben er zelf ook nog niet zo mee bezig maar anderen dus wel
quote:Op maandag 6 september 2010 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat![]()
Bemoei je met je eigen zaken!!!
Zo, dikke faal voor alle mensen die alleen op mij en schenkstroop hebben gestemdquote:Op maandag 6 september 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
Aan het einde van de stemperiode tellen alleen de stemmen mee die DRIE koppels hebben genoemd. Dus wel nog even aanvullen straks, degenen die maar één of twee koppels hebben genoemd
Mijn weekenden zijn nogal drama en Mir kan ook pas na 1-10quote:Op maandag 6 september 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.,.. dus zeg ff dat je dit weekend kan
quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dikke faal voor alle mensen die alleen op mij en schenkstroop hebben gestemd
Ja, ik ook. Ken een meisje van 17 die vorige week bevallen isquote:Op maandag 6 september 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist eng om te zien hoe vroeg sommige mensen ermee beginnen. Ofnouja, sommige mensen kunnen het aan en zijn goede ouders.
Nou weet je, ik zou het op zich nu wel willenquote:Op maandag 6 september 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist eng om te zien hoe vroeg sommige mensen ermee beginnen. Ofnouja, sommige mensen kunnen het aan en zijn goede ouders.
ik vier dit weekend de verjaardag van mijn manquote:Op maandag 6 september 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.,.. dus zeg ff dat je dit weekend kan
Ja, beetje lomp jaquote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou weet je, ik zou het op zich nu wel willen![]()
Maar de situatie is er gewoon niet naar (oh echt?), dus daarom vind ik het helemaal ongevoelig als mensen dat gaan zeggen
Regel een stripper in Volendamse kledijquote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vier dit weekend de verjaardag van mijn man
Dat is ook gewoon lullig.quote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou weet je, ik zou het op zich nu wel willen![]()
Maar de situatie is er gewoon niet naar (oh echt?), dus daarom vind ik het helemaal ongevoelig als mensen dat gaan zeggen
quote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Regel een stripper in Volendamse kledij
Dat eerste is ondertussen wel gebeurd gelukkig, en dat tweede heb ik gewoon maling aan.quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
Kinderen is je eigen keuze. Je weet zelf of je er klaar voor bent of niet.
Sommige mensen moeten zich gewoon met hun eigen leven bezig houden.
Die standaard vragen altijd:
- Woon je nog niet op je eigen, is wel onderhand tijd he.
- Heb je nog gee nrelatie? hoe komt dat toch
Echt irri
Gebeurt wel vaker. Verhaal ophangen dat ze allebei in een verschrikkelijk autoongeval overleden zijn en dat je onder toezicht van de jeugdzorg staat totdat ze een gezin hebben gevonden om je te plaatsen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer.
Gaat de bel waar ik keihard van schrik![]()
Ik naar buiten lopen, staat er z'on gastje van Eneco.
Zijn je ouders thuis?
Ik: Nee
Hij: Zijn die werken?
Ik: Ja
Hij: Wanneer komen die thuis
Ik: Morgen![]()
Hij: Ok
WTF?! Blijf gewoon weg paupert!
quote:Op maandag 6 september 2010 14:27 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer.
Gaat de bel waar ik keihard van schrik![]()
Ik naar buiten lopen, staat er z'on gastje van Eneco.
Zijn je ouders thuis?
Ik: Nee
Hij: Zijn die werken?
Ik: Ja
Hij: Wanneer komen die thuis
Ik: Morgen![]()
Hij: Ok
WTF?! Blijf gewoon weg paupert!
quote:Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Verhaal ophangen dat ze allebei in een verschrikkelijk autoongeval overleden zijn en dat je onder toezicht van de jeugdzorg staat totdat ze een gezin hebben gevonden om je te plaatsen.
quote:Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Verhaal ophangen dat ze allebei in een verschrikkelijk autoongeval overleden zijn en dat je onder toezicht van de jeugdzorg staat totdat ze een gezin hebben gevonden om je te plaatsen.
Muismeisje al gemaild?quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
Kinderen is je eigen keuze. Je weet zelf of je er klaar voor bent of niet.
Sommige mensen moeten zich gewoon met hun eigen leven bezig houden.
Die standaard vragen altijd:
- Heb je nog gee nrelatie? hoe komt dat toch
Echt irri
ligt eraan hoe oud je bentquote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Zal ik de volgende keer zeggen![]()
En waarom zouden mijn ouders thuis zijn?
Het kan toch ook dat ik op mezelf woon of met mijn vriendin?
Als ze me 'het licht' komen brengen, dan zeg ik dat het peertje in de keuken kapot is, Jezus mogen ze op het kastje in de gang neerzetten.quote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Jehovat getuigen zijn ook tof
PM is een fotoquote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
19, maar volgens mij schatten mensen me veel jonger
quote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze me 'het licht' komen brengen, dan zeg ik dat het peertje in de keuken kapot is, Jezus mogen ze op het kastje in de gang neerzetten.
Wat ook leuk is, is ze koffie aanbieden, ze hun hele verhaal laten afsteken en op het moment dat je zegt dat je naar de eerstvolgende bijeenkomst gaat, vragen of je vriend ook mee mag.
Ik deed juist aan de telefoon alsof ik jonger wasquote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
19, maar volgens mij schatten mensen me veel jonger
quote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze me 'het licht' komen brengen, dan zeg ik dat het peertje in de keuken kapot is, Jezus mogen ze op het kastje in de gang neerzetten.
Wat ook leuk is, is ze koffie aanbieden, ze hun hele verhaal laten afsteken en op het moment dat je zegt dat je naar de eerstvolgende bijeenkomst gaat, vragen of je vriend ook mee mag.
Hier toch nie?quote:Op maandag 6 september 2010 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik heb hier wel eens een foto van me geplaatst hoor
Die ga ik onthouden.quote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik deed juist aan de telefoon alsof ik jonger was
"we zijn van [geld vragende organisatie], heeft u even?"
"dat weet ik niet, dat regelt mijn mama () altijd en die is werken..."
Hahahahaahaquote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spuugt ze?quote:
nog nooit gezienquote:Op maandag 6 september 2010 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:
Zo heel lastig zijn ze niet te vinden hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dom als je een Apple hebt.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuk zequote:
quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoi
Nee... je lijkt ouder...
Een foto waar je zelf op staat? Nooit gezien, gevondenquote:Op maandag 6 september 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo heel lastig zijn ze niet te vinden hoor
Dat valt heul tegenquote:Op maandag 6 september 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook een foto van Pheno zien
Volgens mij is hij ook wel
Foto staat trouwens ook hier:quote:Op maandag 6 september 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
hoi
Nee... je lijkt ouder...
Ik ga stemmen....quote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Foto staat trouwens ook hier:
[US Zomeractie] Win ¤100,- aan badkleding! De inzendingen.
Vandaag opent als het goed is het stemtopic!
Als jullie allemaal op de foto van mij stemmen
Zag ik ook al.quote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga stemmen....
WTF
[ afbeelding ]
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt heul tegenIk zou anoniempje zijn
ik werd een jaar of 2 geleden ook gebeld door een of andere verkoop knuppel.quote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik snap geen fuck van dat topicquote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga stemmen....
WTF
[ afbeelding ]
pgr heet Johnny?!quote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga stemmen....
WTF
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |