Mooi! Ik ben er in okt weer bijquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dus daarom was je afwezig vanavondje hebt weinig gemist hoor! Behalve dat we onze strepen hebben
inderdaad, een goeie morgen, ons speedmars team heeft gewonnenquote:
yup, 4 man zit tegen over elkaar aan 4 bureautjes met 4 desktops, te wachten op zinnige vragen. Er word een score bord bijgehouden wie de lijpste antwoorden stuurt. Krijgen ze dan een beleeftde mail terug dan hebben ze 1 punt gescoord, maar bij een boze mail 3. Word er in de reply gescholden dan krijgen ze zelfs 5 puntenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:37 schreef Maitje het volgende:
Wel goed Braam! Jammer dat die niet held voor het eind classement. Volgende keer beter.
Net mail gehad van de man die mij heeft aangenomen. Krijg ik antwoord op iets wat ik niet heb gevraagd!!, verdorie is het een wedstrijd bij defensie om verkeerde antwoorden te geven op vragen!!!
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:05 schreef m.k het volgende:
dan hebben ze van mij weinig punten ontvangen
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
yup, 4 man zit tegen over elkaar aan 4 bureautjes met 4 desktops, te wachten op zinnige vragen. Er word een score bord bijgehouden wie de lijpste antwoorden stuurt. Krijgen ze dan een beleeftde mail terug dan hebben ze 1 punt gescoord, maar bij een boze mail 3. Word er in de reply gescholden dan krijgen ze zelfs 5 punten
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon beltquote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Oke, ze hebben nu 1 punt.. Ik blijf netjes
[spolier] Gewoon tot 10 tellen..[/spoiler]
Waar ga je heen in NC?quote:Op donderdag 9 september 2010 04:41 schreef Druid het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben er in okt weer bijVrijdag richting NC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |