Post van gister in het andere topic:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil in december tm feb (7/8 weken) nog in Zuid-Amerika reizen door de volgende landen:
Peru, Chili, Argentinie, heel ff Paraguay bij het 3 landen punt en dan een tijdje Brazilie. Denken jullie dat dit te doen is in deze korte periode en is. Hoe is het vervoer daaro?
Ik denk zelf wel dat het te doen is natuurlijk maar de vraag is eigenlijk: "kan ik dan nog bepaalde plaatsen bezoeken die de moeite waard zijn".
Hebben landen als Peru, Chili en Argentinie veel plaatsen die gaaf zijn om te bezoeken of zijn er maar 3 dorpen per land waar je echt geweest moet zijn. Brazilie heb ik al veel plekjes van gehoord en denk dat ik daar al zo'n 3 weken aan kwijt ben. Heb dus niet de behoefte om 1 week ergens aan het strand te liggen... tis meer van plekken bezoeken en 1/2 dagen later naar het volgende...
![]()
En hoe is het transport (bus, als het moet vliegen) in Peru, Chili, Argentinie en Brazilie?
Alvast bedankt.
![]()
Owja.. als jullie denken dat die landen makkelijk in 7 weken te doen zijn zeg dat dat aub, dan kan ik namelijk ook nog in het noorden van dat continent wat bezoeken.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oki, heb vandaag nog geen tijd gehad deze post te lezen maar zou Hik graag willen vragen of ik in 2 maanden mooie dingen in deze landen kan zien, of adviseer je me dan maar minder landen te zien (Peru/Chili/Argentinie/Brasil en maybe beetje van Paraguay. Ik hoef dus niet elk boerendorp in elk land te zien maar zeg maar wel de dingen die de moeite echt waard zijn. Wat raad je me aan?
![]()
Dank alvast.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano