Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?quote:Op maandag 6 september 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent precies als ik: ik ben ik en zo ben ik en niet anders
Ik denk namelijk dat je irl een heel tof wijf bent (excusez le mots) en ik denk ook niet dat je tegenvalt, en ik denk dat niemand uit deze SC tegenvalt. Volgens mij kunnen we redelijk lezen en schrijven met elkaar, alleen heet ik geen Sym (zo heet mijn paard) maar Peter, that's the only difference
Oeh, straks is het dezelfdequote:Op maandag 6 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?
maak er maar Pé vanquote:Op maandag 6 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?
Mijn tweede naam is daar een afleidsel vanquote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zal dan ook maar bekennen dat ik Benny heet
En van Miauw, c_a, Zero, beider Patjens, crv, en dat was het denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet de echte naam van Tha_Erik, Myr, Benny, en kaly.
Die van Bella wist ik ook maar die vergeet ik steeds..
Ik ga deze post opslaan op mijn harde schijf. Ik vergeet het steedsquote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn naam is Lisa. Maar dat wist de incrowd al.
Uit het OP plaatjes ken ik er 30quote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet de echte naam van Tha_Erik, Myr, Benny, en kaly.
Die van Bella wist ik ook maar die vergeet ik steeds..
ook goedquote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pé klinkt als Pi maar dan met een 'e'
Ik noem je wel Pa
Jezus.quote:
Ik wil ook graag mijn username veranderenquote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er weer ooit zo'n actie komt dat je voor geld je username kan aanpassen dan wil ik mijn Tha_ lozen.
Helaas is de username Erik al bezet.
Dat had ik ook wel bij jou verwacht.quote:
Ik ben nu erg gewend aan Sym...quote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er weer ooit zo'n actie komt dat je voor geld je username kan aanpassen dan wil ik mijn Tha_ lozen.
Helaas is de username Erik al bezet.
Die van jou is best oké toch? Misschien een beetje alsof je een applefanboy bentquote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook graag mijn username veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |