hey volgens mij ben ik J P ofnie ?quote:Op maandag 6 september 2010 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
waar de fuck is iedereen (kubus, happybob , VF, JP
hoiiiquote:Op maandag 6 september 2010 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
de mijne nog lang niet![]()
en hoi frannetje
Hai Janquote:Op maandag 6 september 2010 00:19 schreef JanPiraat het volgende:
ey ben er ook maar weer ff moet eigenlijk slapen maar dat is voor watjes .. toch ?!
Heequote:Op maandag 6 september 2010 00:20 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Heey Franneh![]()
Mijn vakantie is al 5 weken overEn ik had er ook maar 3, dus het kan minder
Ik ben ook geen 18 meer hoorquote:Op maandag 6 september 2010 00:19 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 18 meer, dus heb na een hevig avondje wel een paar uurtjes slaap nodigHeb ook maar 6 uurtjes geslapen vannacht, maar kon niet langer slapen omdat ik naar de kloten was
elk jaar vriend..quote:
Pics van jou in legerkledij.quote:Op maandag 6 september 2010 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
BOB jou lang niet gesproken man!
Doe er wat aanquote:Op maandag 6 september 2010 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
BOB jou lang niet gesproken man!
ik ben 11 wie is bob?quote:
Wanneer richt iemand www.magikalmetpensoen.nl op?!?quote:Op maandag 6 september 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
Ik keek op www.ishetalzondag.nl en was verbaast dat er Nee stond
Ik denk dat het de whisky en jenever wasquote:Op maandag 6 september 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 18 meer hoorBen al 24 jaartjes oud
Maar heb het bij alleen bier gehouden
En ik werd gewoon wakker gemaakt vanochtend door mensen die veel te luid waren zo vroeg
Op woensdagquote:Op maandag 6 september 2010 00:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Wanneer richt iemand www.magikalmetpensoen.nl op?!?
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 00:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar bedje toe![]()
heb morgen vroeg mijn medical, dus moet er goed fit voor zijn![]()
gegroet alleN! en slaap ze!
Wat voor medical jongen ? Succes trouwensquote:Op maandag 6 september 2010 00:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar bedje toe![]()
heb morgen vroeg mijn medical, dus moet er goed fit voor zijn![]()
gegroet alleN! en slaap ze!
Hey JanPiraatquote:Op maandag 6 september 2010 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey bob ben je familie van marley ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |