Serieusquote:
Komt door je layoutinstellingen ofzo, of je de OP als post 1 rekent. Ik heb dezelfde fout wel eens gemaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 23:39 schreef Crutch het volgende:
Ander plaatje komt eraan.
kutlapo ik dacht dat 300 max was.
Ach soooooo.quote:Op zondag 5 september 2010 23:57 schreef Libelah het volgende:
[..]
Komt door je layoutinstellingen ofzo, of je de OP als post 1 rekent. Ik heb dezelfde fout wel eens gemaakt.
Omdat dan iedereen zichzelf erin gaat zettnequote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach soooooo.
Waarom niet gewoon een OP in de wiki maken?
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen zichzelf erin gaat zettne
de layout weer verneukt is
dat kut is
het niks toevoegt of je er nou wel of niet bij staat
zoiets ?
Wat is het voordeel ervan ?quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee.
Komt echt zelden voor dat de layout wordt verneukt + modjes zijn altijd vriendelijk om na een TR de op aan te passen + waarom zou je iemand het niet gunnen om in de lijst met vaste klanten te staan?
Wat is jouw probleem ermee?quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ervan ?
Niemand kijkt ernaar ?
Omdat iedereen die 2 keer post zegt: IK WIL ER IN!!!!111!!111!!!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
waarom zou je iemand het niet gunnen om in de lijst met vaste klanten te staan?
quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem ermee?
Waarom doe je zo moeilijk?
En vervolgens kost het weer 2 pagina's geouwehoer om die OP goed te krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Omdat iedereen die 2 keer post zegt: IK WIL ER IN!!!!111!!111!!!!!!
Ik post hier al bijna 400 topics en ik sta d'r ook niet tussen, big deal...
Dan flikker je die toch weer uit de OP in de wikiquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Omdat iedereen die 2 keer post zegt: IK WIL ER IN!!!!111!!111!!!!!!
Ik post hier al bijna 400 topics en ik sta d'r ook niet tussen, big deal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |