quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Ik wil geen afmeldingen in dit topic. Anders krijgen jullie ruzie.
/einde mededeling.
Doe ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf Bos! Kijk op dat moment maar hoe je je voelt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:09 schreef Bos81 het volgende:
De kans dat ik kom is groter geworden, maar nog wel fifty fifty
Als je via Den Bosch reist, kunnen we elkaar in Den Bosch tegenkomen. Ik reis vanaf Eindhoven, mocht ik komen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand die vanuit het zuiden (Breda) naar Utrecht reist?
Ik heb afgesproken met Bellatrix dat ik eerst naar Eindhoven reis.quote:Op zondag 12 september 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je via Den Bosch reist, kunnen we elkaar in Den Bosch tegenkomen. Ik reis vanaf Eindhoven, mocht ik komen.
Ja, hoor Dat is dezelfde treinverbindingquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken met Bellatrix dat ik eerst naar Eindhoven reis.
En van daar naar Utrecht
Kun je dan ook mee?
Ok leuk!quote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hoor Dat is dezelfde treinverbinding
Yep, me tooquote:
Weet ik eigenlijk niet... je staat er nu iig wel bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP ? (als in waarschijnlijk of onder voorbehoud)
Wie ben jij danquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef brunette82 het volgende:
ja, lekker duidelijk, ws engelse pub, verder horen we het nog
Het is FOK! he... Dus waarschijnlijk sneu naar elkaar gluren, alleen praten met mensen die je al een keer gezien hebt, 1 drankje drinken en dan weer naar huisquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef brunette82 het volgende:
dat snap ik...maar ik vroeg me meer af, wat gaan jullie doen?
Het is een neukmeet, we zijn ook allemaal swingers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef brunette82 het volgende:
dat snap ik...maar ik vroeg me meer af, wat gaan jullie doen?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is een neukmeet, we zijn ook allemaal swingers.
En als je het nog niet doorhad; het wordt een neukmeet, we zijn swingersquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Neukmeet, we zijn allemaal swingers.
Er wordt altijd elke avond geneukt meneerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja word er nou geneukt of niet?
Anders kan je mij ook wel van die lijst afstrepen
Of ben ik de enige.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
En als je het nog niet doorhad; het wordt een neukmeet, we zijn swingers
WHUT!? Socios komt ook toch?quote:
Swingers hebben daar niet zo'n probleem mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!? Socios komt ook toch?![]()
Ja een keertje wat afwisseling hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scherp. Maar dan doen we ook niet aan reserverenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Swingers hebben daar niet zo'n probleem mee.
Je snapt het begrip 'swinger'quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, jij wil hem weer voor jezelf he. Godverdomme.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scherp. Maar dan doen we ook niet aan reserveren
Nee, alles moet voor iedereen batsbaar blijven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scherp. Maar dan doen we ook niet aan reserveren
Ahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja een keertje wat afwisseling hoor.
Neeeheeeee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aha
* socios' FOBO bekijken gaat *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |