Mooi zijn is pijn lijden, ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook zwaar pijn in m'n nek. Dat headbangen was al met al dus niet zo'n héél goed idee.
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijnquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi zijn is pijn lijden, ofzo.
Ben je dat niet dan?quote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan eindelijk 'oh oh Cherso' kijken. Het was een instelling in Silverlight dat DRMupdates e.d. automatisch gedownload kunnen worden.
"drank, warmte en iemand met een hartslag en ik ben tevredenquote:
Is goedquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu moet ik natuurlijk een politiek correct antwoord geven zeker![]()
Je mag ooit zelf wel oordelen
Je had ook super mooi weerquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin net niet meer brak te zijn![]()
Het was een gezellig dagje varen gisteren in Rotterdam
mooi zijn is pijn lijden zei PPquote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijn
ja maar......quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi zijn is pijn lijden zei PP
Niet dat als je pijn hebt je ook mooi zult zijn.
"Hagenezen zijn eerlijk, Hagenezen zijn gek en Hagenezen zijn gewoon Hagenezen".,quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"drank, warmte en iemand met een hartslag en ik ben tevreden". Geniaal programma
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |