Venlo - Emmen - Venlo. Monsterrit. Langer nog dan Luik - Bastenaken - Luikquote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef MPG het volgende:
Dierentuin en zondag. Altijd goed. Zelfs als het emmen wordt.
Nu ff naar de winkelquote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog van alles. Bed verschonen, stofzuigen, afwassen, wasje draaien, boodschappen doen. Geen zin in, bah.
mja ik heb ook net eten opquote:Op zondag 5 september 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
Zo lekker vroeg gegeten vandaag ik had honger.
Wat heb je gegeten?quote:
hamburger aardappels en rode koolquote:
Lekkerquote:
Geen vlees?quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de Bloemkool met aardappels
uhuh mijn mam heeft gekookt en dat is altijd lekkerquote:
Het is zondag dan mag je makkelijk doenquote:Op zondag 5 september 2010 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
franse frietjes
frikandellen
kaassoufflees
kipcorns
ofzo![]()
Lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jawel, weet alleen niet wat.
Zal wel stukje varkenshaas worden
Ik denk dat het een paar patatjes wordt maar meer hoef ik toch nietquote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef Panda72 het volgende:
Het is zondag dan mag je makkelijk doen
Als ik verkouden ben proef ik toch niksquote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een paar patatjes wordt maar meer hoef ik toch niet
geen eens een kaassouflee?quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach geen eetlust zeker. Als ik verkouden ben heb ik nog wel altijd trek, zelfs als ik griep heb heb ik nog trek hihi.quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |