Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Komt omdat die zo lekker zijnquote:
We gaan weer een poging wagen geloof ikquote:
Heb je je nog niet geregistreerd daar dan?quote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
En ik mag nog steeds niet de wiki doen
Ben ik mee bezigquote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je nog niet geregistreerd daar dan?
Veel plezier met de apenquote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik met mijn apen spelen, over dierentuin gesproken![]()
Je neus groeit!quote:
je neus groeitquote:
whehehe gmtaquote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier met de apen![]()
[..]
Je neus groeit!
Dankjewel!quote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier met de apen![]()
[..]
Je neus groeit!
En wiki bijgewerktquote:
Have funquote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik met mijn apen spelen, over dierentuin gesproken![]()
quote:
quote:
Venlo - Emmen - Venlo. Monsterrit. Langer nog dan Luik - Bastenaken - Luikquote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef MPG het volgende:
Dierentuin en zondag. Altijd goed. Zelfs als het emmen wordt.
Nu ff naar de winkelquote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog van alles. Bed verschonen, stofzuigen, afwassen, wasje draaien, boodschappen doen. Geen zin in, bah.
mja ik heb ook net eten opquote:Op zondag 5 september 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
Zo lekker vroeg gegeten vandaag ik had honger.
Wat heb je gegeten?quote:
hamburger aardappels en rode koolquote:
Lekkerquote:
Geen vlees?quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de Bloemkool met aardappels
uhuh mijn mam heeft gekookt en dat is altijd lekkerquote:
Het is zondag dan mag je makkelijk doenquote:Op zondag 5 september 2010 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
franse frietjes
frikandellen
kaassoufflees
kipcorns
ofzo![]()
Lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jawel, weet alleen niet wat.
Zal wel stukje varkenshaas worden
Ik denk dat het een paar patatjes wordt maar meer hoef ik toch nietquote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef Panda72 het volgende:
Het is zondag dan mag je makkelijk doen
Als ik verkouden ben proef ik toch niksquote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een paar patatjes wordt maar meer hoef ik toch niet
geen eens een kaassouflee?quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach geen eetlust zeker. Als ik verkouden ben heb ik nog wel altijd trek, zelfs als ik griep heb heb ik nog trek hihi.quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van?quote:
DUHquote:
Ik ook een beetje.quote:
mja half 9 komt er pas wat leuks op tvquote:
wat dan?quote:Op zondag 5 september 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja half 9 komt er pas wat leuks op tv
fijne avondquote:Op zondag 5 september 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker een afleveringetje kijken van Prisonbreak en verder lekker suf in bed liggen denk ik
fijne avond lieverdjes![]()
ncisquote:
oh ja dat is wel leuk inderdaadquote:
Niet mijn programmaquote:
ik ken alle afleveringenquote:
quote:
avondquote:
marcquote:
Veel te veel helaasquote:Op zondag 5 september 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Hoeveel snot kan je als mens hebben zeg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snotquote:Op zondag 5 september 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Hoeveel snot kan je als mens hebben zeg
quote:
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 5 september 2010 21:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snot
Veel
Genoeg.quote:Op zondag 5 september 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Ik denk dat het per persoon verschillend is dus een aantal kan ik niet zeggenquote:Op zondag 5 september 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Beter schap en ik hoop dat je lekker slaaptquote:Op zondag 5 september 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nou dan ga ik maar douchen en naar bedEcht vrolijk wordt ik ook niet van die koppijn
Beterschapquote:Op zondag 5 september 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nou dan ga ik maar douchen en naar bedEcht vrolijk wordt ik ook niet van die koppijn
whehehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |